Dominoday + TV-spelletjes = ?

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Vanavond Dominoday. Verschrikkelijk. Waarom gaan mensen kijken naar omvallende steentjes. OK, die bouwwerken zien er wel mooi uit. Maar daar ga toch niet de hele avond naar zitten kijken? Je gaat toch niet een paar maanden achter elkaar in je vrije tijd steentjes neerzetten? Volgens mij valt dit in de categorie 'TV-spelletjes': "Het begint met een 'p', eindigt met 'aard' en het is een beest."

Waarom kijken mensen daar naar? Hebben jullie enig idee?

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Moet dat hiero? :) Oh, geen SG toegang...

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Op vrijdag 16 november 2001 20:20 schreef Ferdo het volgende:
Moet dat hiero? :) Oh, geen SG toegang...
Misschien niet wetenschappelijk, maar stukje 'Levensbeschouwing': Waarom doen mensen dom?

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 20:19 schreef mix het volgende:
Vanavond Dominoday. Verschrikkelijk. Waarom gaan mensen kijken naar omvallende steentjes.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten. :P
OK, die bouwwerken zien er wel mooi uit. Maar daar ga toch niet de hele avond naar zitten kijken? Je gaat toch niet een paar maanden achter elkaar in je vrije tijd steentjes neerzetten?
Dat is ontzettend goed voor je concentratie; als ik er tijd voor had, zou ik daar ook rondlopen.
Volgens mij valt dit in de categorie 'TV-spelletjes': "Het begint met een 'p', eindigt met 'aard' en het is een beest."

Waarom kijken mensen daar naar? Hebben jullie enig idee?
Er is niets beters op TV?

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 20:22 schreef mix het volgende:

[..]

Misschien niet wetenschappelijk, maar stukje 'Levensbeschouwing': Waarom doen mensen dom?
Wie ben jij om een activiteit van een groep mensen als dom te bestempelen. Ik dacht dat jij vooral, geen mensen beoordeelde op hun doen en laten?

Verwijderd

Jah, de mensen moeten toch iets te doen hebben...
Als ik geen zeurende ouders erbijhad zou ie ook nooit op die shit staan...Ze zitten nu te kijken.
Ik ga dus maar internetten, want er is echt geen reet aan.
Eerst een uur reclame en andere spelletjes die mn broertje van 8 nog wel kan.
Idd zwaare kijkcijferrukkers...
En je betaal je ook nog eens blauw aan telefoontikken als je eraan mee doet, 1.50 per min?? SCHANDE!

Verwijderd

This 1.5 per gesprek?!? Vind ik persoonlijk nog achterlijk duur en dan hebben ze nog van die ACHTERLIJK lange reclames :(, maar ja ze moeten ergens het geld van daan halen.... na zon avondje domino day is sbs weer flink binnen :).

En.... ik moet zeggen ut is best leuk om ff naar te kijken, ik zat ook ff te kijken, zitten wel aardige dingen bij.. en this wel leuk om te checken wat er NIET om gaat :p.

Oh jah, lijkt mij ook wel leuk om die steentjes neer te zetten... zolang ze maar niet om vallen wanneer je vrolijk aan het bouwen bent, want dat brengt van die nare frustraties op!! Maar lijkt me wel leuk hoor, geeft echt zon.... ik hoor er bij gevoel 8-). En de adrealine die er door je heen spoelt wanneer die steentjes om gaan. En volgens mij krijg je er wel wat voor betaald?!?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Dit is niet de plek voor dit soort discussies.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.