Deze vraag is niet zo ingewikkeld ... hoe krijg ik de draadloze ISDN modem van de KPN/Siemens aan de praat onder Windows eXtra Problemen ?
2k drivers gedownt maar werken niet zoals ik ze gebruik
iemand weet hoe het wel moet ?
nu draai ik een celeron 466 190 sd-ram met winroute dus het gaat wel, maar ik wil toch eigenlijk op de nieuwe pc gewoon de draadloze modem aansluiten
iemand weet hoe het wel moet ?
nu draai ik een celeron 466 190 sd-ram met winroute dus het gaat wel, maar ik wil toch eigenlijk op de nieuwe pc gewoon de draadloze modem aansluiten
Ik heb hier een Siemens Gigaset 3070, volgens mij 100% gelijk aan die 390.
De Win2k drivers heb ik geinstalleerd en enigszins werkend. De rest van de software wil niet installeren.
Die w2k drivers werken wel, maar na 5 minuten surfen ofzo krijg ik een blauw scherm. Quake 3 spelen over internet gaat vreemd genoeg wel goed.
PS: je kan die 3070 softwarematig upgraden naar een 4070.. Op de Siemens site staat de software ervoor. Dat updaten werkt niet onder XP trouwens.
De Win2k drivers heb ik geinstalleerd en enigszins werkend. De rest van de software wil niet installeren.
Die w2k drivers werken wel, maar na 5 minuten surfen ofzo krijg ik een blauw scherm. Quake 3 spelen over internet gaat vreemd genoeg wel goed.
PS: je kan die 3070 softwarematig upgraden naar een 4070.. Op de Siemens site staat de software ervoor. Dat updaten werkt niet onder XP trouwens.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
dan heb ik dus nix aan xp, kutzooi
dan maar 2k-pro erbij installeren
dan maar 2k-pro erbij installeren
Verwijderd
Ola!
Ik heb ook Chicago en draadloos USB modem. Wilde ook XP installeren maar kreeg inderdaad geen mogelijkheid om het aan de praat te krijgen. KPN helpdesk heet me doorverwezen naar Siemens Helpddesk (makers van de spullen), maar beide zeggen dat er 'waarschinnlijk' wel drivers komen, maar weten niet wanneer. Toen maar de makers van de drivers benaderd (mcci.com) en deze claimen dat Siemens wel degelijk de drivers al heeft en ze gevens me het adres van de duitse helpdesk (hotline@bch.siemens.de). Als je geinteresseerd bent in de mailtjes, stuur ik ze wel. Als je de duitsers nu ook eens mailt ;-)
Suc6,
Ik heb ook Chicago en draadloos USB modem. Wilde ook XP installeren maar kreeg inderdaad geen mogelijkheid om het aan de praat te krijgen. KPN helpdesk heet me doorverwezen naar Siemens Helpddesk (makers van de spullen), maar beide zeggen dat er 'waarschinnlijk' wel drivers komen, maar weten niet wanneer. Toen maar de makers van de drivers benaderd (mcci.com) en deze claimen dat Siemens wel degelijk de drivers al heeft en ze gevens me het adres van de duitse helpdesk (hotline@bch.siemens.de). Als je geinteresseerd bent in de mailtjes, stuur ik ze wel. Als je de duitsers nu ook eens mailt ;-)
Suc6,
HEEEEEEEEEEEEEEEEEL GRAAGOp maandag 19 november 2001 08:36 schreef the_menneke het volgende:
je bent mijn enige oplossing
Getver zeg, die lui zijn toch 2 maanden terug met de 2k drivers aan komen kakken? Hoezo achterlopen? 
Als je het niet werkend mocht krijgen:KPNerkes vragen om een andere modem die wel werkt. Heb je recht op
Als je het niet werkend mocht krijgen:KPNerkes vragen om een andere modem die wel werkt. Heb je recht op
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
nee dat is ook geen oplossing een andere modem
ik heb de huidige modem al ingeruild voor een exact dezelfde voor het geval dat hij kapot zou zijn
en dan is niet het geval
niet dat hij het nu wel doet
en ze hebben nog maar 1 type draadloze modem
schijtkpn
morgen maar de helpdesk bellen en lekker schelden
dat lucht tenminste op
ik heb de huidige modem al ingeruild voor een exact dezelfde voor het geval dat hij kapot zou zijn
en dan is niet het geval
niet dat hij het nu wel doet
en ze hebben nog maar 1 type draadloze modem
schijtkpn
morgen maar de helpdesk bellen en lekker schelden
dat lucht tenminste op
voor de geinteresseerden, er zijn inmiddels nieuwe drivers en software die werken onder winxp
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET3070ISDN%252Fdanda,FF.html
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET3070ISDN%252Fdanda,FF.html
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Deze drivers werken goed.
Vergeet NIET bij het installeren het basis station te laten zoeken naar de USB modem en vica versa.
Knopje op de kast indrukken (of kijk ff in die hele slechte handleiding)
Vergeet NIET bij het installeren het basis station te laten zoeken naar de USB modem en vica versa.
Knopje op de kast indrukken (of kijk ff in die hele slechte handleiding)
Ik heb ook die 5 packets gedownload. Maar er werken een aantal dingen wel, een aantal dingen niet (de belangrijkste
) Ik heb wel verbinding met het USB apparaatje. Heb ook contact gelegd met het ander apparaat. (ISDN modem). Maar bijvoorbeeld Firmware updaten, of de Talk en Surf software openen, resulteert in de foutmelding : DECT apparatuur niet gevonden / aangesloten.
Vreemd, omdat ik wel het programmaatje kan opstaren, waarbij ik kan zien, hoe het basisstation heet enzo. Iemand iedeeen ???
Vreemd, omdat ik wel het programmaatje kan opstaren, waarbij ik kan zien, hoe het basisstation heet enzo. Iemand iedeeen ???
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Pagina: 1