/me ik schrik me een hoedje als ik in LA kijk en ik zie daar ineens mijn naam in een topic staan
Ik zal het even stap voor stap doornemen
Dat hoofdletter gebruik komt over alsof je aan het screeuwen bent.
Dit was me al eerder in posts van je opgevallen.
In het betreffende topic is dit inmiddels door Jotti aangepast (evenals in een eerder topic van je, waarin hij je er ook op attendeerde).
Tja vervolgens was de opzet van je topic nogal kansloos, als ik heel eerlijk ben. Als je nu gewoon omschreven had wat precies je probleem was, dan had je heel wat meer respons gehad in het draadje. (Zie ook de reacties in dit draadje; Om eerlijk te zijn doe je in dit draadje weer precies hetzelfde)
RemcoX probeert wat info van je los te peuteren, om zo tot een betere vraagstelling te komen, waarop je eigenlijk niet ingaat.
Sterker nog, je blijft vragen om iemand die ervaring heeft met het programma, zonder dat je nu precies zegt wat het probleem is.
Een aantal topics van je in NOS, zijn nogal basisdingen als ik heel eerlijk ben. Daar is niks mis mee (in tegendeel zelfs), maar het zijn dingen die je eigenlijk zelf behoort uit te zoeken (zeker onder linux, waarin je gewoon veel zelf moet zoeken).
[topic=319439] sluit daar precies op aan in NOS.
Uiteraard staat vragen vrij, maar zorg er dan voor, dat je jezelf in het probleem verdiept hebt.
Bezoek zoals ik al zei de website van het product.
Google een keer naar je probleem.
Bekijk een eventuele mailinglijst (veelal erg leerzaam).
Een zeer belangrijke: "gebruik het commando man

"
Mocht je er dan niet uitkomen, stel dan je vraag op GoT. Er zijn massa's mensen die je graag willen helpen, waaronder ondergetekende (er moet alleen wel wat te beantwoorden zijn).
Als je veel in NOS komt, dan weet je dat ik daar ook af en toe (

) te vinden ben om vragen te beantwoorden
Kortom mijn puntjes waren alleen bedoeld om je te helpen
Ik ben geen mod/admin of wat dan ook, daarom ben ik ook enigszins verbaasd om een dergelijk topic hier (LA) tegen te komen.

Ik heb het draadje verder ook niet in SU gepost, omdat ik het niet echt nodig vond, dat hij gesloten moest worden, hoewel ik toe moet geven, dat als ik een modje zou zijn, ik hem wel gesloten zou hebben. (maar ja, das allemaal hypothetisch gebrabbel

)
Was ik maar politiek onschendbaar. Nee hoor, ik sta altijd open voor kritiek. Het is immers leerzaam