Toon posts:

Help? Ik wil een CPU installeren en vraag me af...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Of het stickertje op de CPU kan blijven zitten (met productnummer) of beschadig ik de Pro dan ?
Bij de cooler zit een beetje wit spul moet dat tussen de pro en de cooler ? ook bij een AMD XP 1600+... het lijkt of er contact puntjes boven op de pro zitten ...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 09:18
Ik neem aan dat het stickertje gewoon op de onderkant van de processor zit? Dat kan niet zoveel kwaad.. (vaak is dat ook voor de garantie!)

En dat koelspul moet inderdaad op de koeler.. Gewoon een dun laagje op de core smeren (dat kleinere vierkante blokje op de processor!), en daarna je koeler gewoon plaatsen!

• Heideroosje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03-2024

Heideroosje

Welcome To Paradise

Als je geen last van het sickertje hebt, lekker laten zitten

Verwijderd

Als dat maar goed gaat

• Heideroosje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03-2024

Heideroosje

Welcome To Paradise

hoezo?? |:(

Verwijderd

zou het maar laten zitten.. bij veel bedrijven is dit voor de garantie..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat jij Pro noemt heet een processor of CPU :) Het kleine dingetje waar de feitelijke electronica in zit, en wat tegen de koeler aan drukt, dat is de 'core'.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 19:53 schreef Exirion het volgende:
Wat jij Pro noemt heet een processor of CPU :) Het kleine dingetje waar de feitelijke electronica in zit, en wat tegen de koeler aan drukt, dat is de 'core'.
fijn, dat wisten we nog niet...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19
Op vrijdag 16 november 2001 21:13 schreef TheKiwi het volgende:

[..]

er zijn idd mensen die dat niet weten nej.

Dat JIJ zo goed bent, en alles al weet oke.... |:(

Verwijderd

ja ik wist het eerst niet!! moest het hier ook vragen.. maarre volgens mij moettie het nu gaan doen >:) kben gisteravond ff naar informatique geweest, voor de 2de keer want mn kast was kapot en bij de eerste keer wouden ze m nie ruilen :(

Verwijderd

[..]

Lees de FAQ eens aub. Je bent hier 1 dag geregged en je gaat nou niet bepaald denderend van start.

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 07:42 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Lees de FAQ eens aub. Je bent hier 1 dag geregged en je gaat nou niet bepaald denderend van start.
Misschien bedoelt ie het wel helemaal niet stout ? :)

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 08:07 schreef Vo0 het volgende:

[..]

Misschien bedoelt ie het wel helemaal niet stout ? :)
nee, dat hij gewoon bedoeld van:
he! dat wist ik nog niet!
maar was de formulatie een beetje brak en voor 2 intepretaties vatbaar :)

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 07:42 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen een neuwe naam, loop hier verder al anderhalf jaartje rond. Maar goed.

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 13:31 schreef TheKiwi het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen een neuwe naam, loop hier verder al anderhalf jaartje rond. Maar goed.
Staat ook in de FAQ:
Als GoT database-driven is kunnen jullie vast wel snel & simpel mijn username aanpassen he?
Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.
8-) 8-)

Verwijderd

[..]

Ik wist het eerst ook niet hoor, ik heb zelfs geprobeerd dat blokje eraf te punniken omdat dan de hele koeler contact maakt met dat groene ding eronder |:( :Y) ;)
Gelukkig heeft Intel het wel zo goed vastgemaakt dat ik het er met geen mogelijkheid af kreeg :)

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 15:42 schreef Spaceknarf het volgende:

[..]

Staat ook in de FAQ:
[..]

8-) 8-)
gaat t niet om. ik was al die oude info kwijt.. damn..
Pagina: 1