Goed Alternatief.

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik had het voor mezelf heel duidelijk welk moederbord ik wilde.

De MSI KT& Turbo + raid.

Helaas helaas, niet meer te verkrijgen. Groothandel zegt dat de MSI niet meer geleverd wordt en hier in de buurt is hij overal uitverkocht. Ik heb het niet echt op postorder en wil graag in een winkel kopen.

Wie heeft er een goed alternatief voor dit moederbord. Ik heb 512MB sdram geheugen en wil dus geen DDR bordje, want dan kan ik weer geld erbij leggen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

waarom niet op postorder :? zo dacht ik er eerst ook over en het bevalt me prima om het zo te bestellen, vaak is t nog goedkoper ook als je het bij een andere winkel vandaan plukt die niet in je direkte omgeving ligt :)

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Een ECS (Elitegroup) K7S5A+LAN
-SiS 735 chipset
-3x sd-ram of 2x ddr
-1 agp
-5 pci
-1 amr
-sound & NIC onboard

Een heel stabiel en snel bordje. En heeeeel goedkoop (185 pieken)
Alleen kun je er wat moeilijk op overclocken, maar ja, je kunt ni alles hebben voor die prijs. Maar ik heb 'm gekocht, omdat ik geen 250 pieken extra overhad om een paar procenten extra performance te krijgen dmv overclocken.
Ik ben een zeer tevreden gebruiker.

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:17
En anders kun je nog altijd voor de andere gouwe-ouwe bordjes gaan zoals de KT7A+raid (abit.. Als je nog ooit wilt upgraden naar de XP, zorg dan dat je in ieder geval revisie 1.03 of groter hebt!), of de Asus A7V133Raid??