Uuhm, dat is een 'Hotlinking error' 
Oftewel, dat krijg ik op die url...
Oftewel, dat krijg ik op die url...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
ik zie een p3 met een soort metaal groen dingetje, maar geen idee wat het is
P3 800 met een beetje veel koelprut aan de zijkanten...
ik krijg ook een hotlinking error
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Verwijderd
fkes url kopieren en in een nieuw browser venstertje plakken menschen...
server staat geen offsite linking toe
Verder zie ik een p3 waarbij er een hele vage smurrie als koelpasta is gebruikt die tussen de core en de koeler uitgeperst is... misschien te warm geworden ofzo waardoor dat spul bruin is geworden
server staat geen offsite linking toe
Verder zie ik een p3 waarbij er een hele vage smurrie als koelpasta is gebruikt die tussen de core en de koeler uitgeperst is... misschien te warm geworden ofzo waardoor dat spul bruin is geworden
Me too... 
Verrek, het werkt!
Verrek, het werkt!
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Das je core ook wel het hart van je cpu.
Verwijderd
neh, ik heb m'n mening al ietsje verandertOp vrijdag 16 november 2001 19:10 schreef Champy1 het volgende:
psyflux ik heb geen foto van de onderkant gemaakt maar die is zeker niet zwart geblakerd hoor
Ik krijg net als FoolZero en The_Operative (die trouwens dezelfde usericons hebben!
) een Hotlinking error...
Maar gewoon dus ff in een nieuw window laten dus!
Maar gewoon dus ff in een nieuw window laten dus!
Putting the bit in Biton since 1997
copy past de url en plak er www voor en klaaarOp vrijdag 16 november 2001 19:28 schreef p_m het volgende:
Ik krijg net als FoolZero en The_Operative (die trouwens dezelfde usericons hebben!) een Hotlinking error...
Nadat je je post had ge'edit jaOp vrijdag 16 november 2001 19:31 schreef p_m het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Nog ff over dat zwart geblakerd zijn van mijn proc, ff het tegendeel. Ik moest toch in mijn kast zijn om 512 mb geheugen er bij te prikken.
Hier de foto:
http://www.2becontinued.f2s.com/PB300221.jpg
Hier de foto:
http://www.2becontinued.f2s.com/PB300221.jpg
Pagina: 1