Toon posts:

Tweakers roelt, add met vliegtuigje zuigt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dat addje van centraal beheer op de fok pagina en afentoe ook op tweakers zelf... :r

zit ik hier heerlijk rustig mp3tjes te draaien en lekker te netten.......komt dat takkevliegtuigie dwars door me muziekies heen :(

zoek aub rap een andere klant voor die add

Tweakers roelt, ik hang hier nou zon 1,5 jaar rond (al dan niet geregd) en ik ken wel zegge dat ik alles wat ik van mijn compu weet, hier heb geleerd

daarvoor mijn dank mensen ....toffe community hiero (applaus voor Uzelf hehe)

hoop dat Got, tweakers, fok, Dpc en wa allemaal nie meer

nog jaren meegaan en heel veel dank en respect aan alle mensen die deze site in de lucht houden, zowel op de site zelf als achter de schermen

U ROEL

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

u got a point :) is er ook een link naar die advertentie of zit ie ingemetseld? wil wel eens horen :)

Verwijderd

op Fok! kreeg ik hem ook al een paar keer :'(

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
PFF...vond wel grappig banner :) ..vromvrom..
Ik half duiken onder me tafel..denk waar >:) :+

Tja banners zul je houden..en dit zijn heus geen erge banners :) bovendien..hoe krijg je diebanner door je muziek heen? Als bij mij Winamp draait ..dan hoor ik alleen die muziek toch :?

Defunctus Deo Juvente

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zijn die flash banners te blokken zonder de plugin niet te instaleren als oplossing ;) ?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:52
Op vrijdag 16 november 2001 19:00 schreef HappyFun het volgende:
PFF...vond wel grappig banner :) ..vromvrom..
Ik half duiken onder me tafel..denk waar >:) :+

Tja banners zul je houden..en dit zijn heus geen erge banners :) bovendien..hoe krijg je diebanner door je muziek heen? Als bij mij Winamp draait ..dan hoor ik alleen die muziek toch :?
Als je audiokaart het aan kan, kun je verschillende geluiden door elkaar horen. Ik kan hier b.v. onder Kazaa een muziekje afspelen, tegelijk MP3 afspelen, terwijl windows zelf een geluidje maakt, en dan nog hoor ik dat vliegtuig er doorheen ;)

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
bij mij snijdt ie dwars door mediaplayer heen errug jammer

ahja, dit probje gooien maar in de bak "Noodzakelijke Kwaad"

• HappyFun
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 19:03 schreef redwing het volgende:

[..]

Als je audiokaart het aan kan, kun je verschillende geluiden door elkaar horen. Ik kan hier b.v. onder Kazaa een muziekje afspelen, tegelijk MP3 afspelen, terwijl windows zelf een geluidje maakt, en dan nog hoor ik dat vliegtuig er doorheen ;)
Uhm .. wat is nut ervan :D

Defunctus Deo Juvente

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

30x refresh, maar niet gezien :P
* Arno blij :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-12 09:12

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zit er WEER een banner met geluid in??

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

jepz

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
^#&^!!* Dat ding hadden we de afgelopen week juist geweigerd vanwege het geluid...en die lamballen gooien hem er toch gewoon op :(

*boos aan telefoon*

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 19:25 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ze houden zich niet zo netjes aan de afspraken he?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 16 november 2001 19:25 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ja. Ik hoorde iemand van het Management Team nog zeggen dat het niet meer zou gebeuren.

Worden de users hier nou keihard VOORGELOGEN of hoe zit het met deze shit? Hebben jullie soms lak aan de bezoekers? Bedenk dan WEL ff dat die de site omhoog houden!

Virussen? Scan ze hier!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op vrijdag 16 november 2001 19:29 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ja. Ik hoorde iemand van het Management Team nog zeggen dat het niet meer zou gebeuren.

Worden de users hier nou keihard VOORGELOGEN of hoe zit het met deze shit? Hebben jullie soms lak aan de bezoekers? Bedenk dan WEL ff dat die de site omhoog houden!
Ja lekker, geef mij maar weer de schuld. Ik zet die dingen er niet in, dat doet Webads. Waarom ze ondanks onze expliciete weigering van deze banner (want met geluid) hem er toch inzetten is mij een raadsel.

Gelukkig is het vrijdagavond en is er uiteraard weer niemand te bereiken.

BDW, heeft iemand een screenshotje van dat ding op een T.net pagina want hij staat niet in de admanager.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 16 november 2001 19:31 schreef Daniel Kegel het volgende:

[..]

Ja lekker, geef mij maar weer de schuld. Ik zet die dingen er niet in, dat doet Webads. Waarom ze ondanks onze expliciete weigering van deze banner (want met geluid) hem er toch inzetten is mij een raadsel.

Gelukkig is het vrijdagavond en is er uiteraard weer niemand te bereiken.
Dan wijs je ze toch op het contract? Ik ga er tenminste wel van uit dat je na de laatste keer (XP-gedoe) het contract hebt aangepast waarin dit genoemd word.

Is dit niet genoemd, sja... dan vraag ik me toch af in hoeverre er SERIEUS iets aan gedaan word. Mondelinge toezegging heb je natuurlijk geen bal aan hé.

Virussen? Scan ze hier!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is vastgelegd ja, maar daar heb je weinig aan als het kwaad al is geschied.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 16 november 2001 19:34 schreef Daniel Kegel het volgende:
Het is vastgelegd ja, maar daar heb je weinig aan als het kwaad al is geschied.
Nee, daar heb je gelijk in, maar je kan ze WEL op de bijbehorende boete-clausules wijzen.

Virussen? Scan ze hier!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nouja, we zien wel. Ik mag hopen dat het weer een *kuch* foutje was, en dat dat geval erg vlot van T.net af geslagen wordt.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

[..]

BDW, heeft iemand een screenshotje van dat ding op een T.net pagina want hij staat niet in de admanager.
als ik um zie krijg je hem van me

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
word jammer genoeg beetje voorbij gegaan aan andere onderwerp

wat nou als je van een mug een olifant maakt en dan de mug doodmept........?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wat nou als je van een mug een olifant maakt en dan de mug doodmept........?
Dat kan immers niet? Die mug is er dan niet meer namelijk!

Virussen? Scan ze hier!

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Ik haat Flash met geluid!! :( :( :(

Nu gaat T.net flink geld verdienen aan dat Micron geheugen dat ik weer bij ze ga bestellen! :)

Putting the bit in Biton since 1997

Verwijderd

Topicstarter
van die mug een olifant was ook niet mogelijk, (zelfs nie voor tweakers) :)

Verwijderd

Deze ?

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~a.boerma/foutebanner.jpg

Verwijderd

Topicstarter
yep dat is em

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Ik heb even geteld, heb nu in zo'n 5 minuten ruim 150 pagina's opgevraagd (F5 is bijna versleten) en heb hem nog niet gezien, ook op Fok! ben ik hem nog niet tegen gekomen...

Bericht hierboven

• HappyFun
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 19:49 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb even geteld, heb nu in zo'n 5 minuten ruim 150 pagina's opgevraagd (F5 is bijna versleten) en heb hem nog niet gezien, ook op Fok! ben ik hem nog niet tegen gekomen...
Denk dat dit keer echt foutje was..want niemand krijgt uhm meer...najah :)
Ben de enige die uhm we grappig vond :+ :?

Defunctus Deo Juvente

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 16 november 2001 19:51 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Denk dat dit keer echt foutje was..want niemand krijgt uhm meer...najah :)
Ben de enige die uhm we grappig vond :+ :?
Op Fok heb ik hem een paar keer gehad (keer of 5 gok ik zo), op tw.net één keer (een halfuur terug ofzo, of iets langer).

Gelukkig heb ik er verders geen last van, maar die herrie die dat ding maakt (heb volume hier hoog staan, vandaar) hoeft nu ook weer niet bepaald...

Virussen? Scan ze hier!

• HappyFun
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 19:54 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Op Fok heb ik hem een paar keer gehad (keer of 5 gok ik zo), op tw.net één keer (een halfuur terug ofzo, of iets langer).

Gelukkig heb ik er verders geen last van, maar die herrie die dat ding maakt (heb volume hier hoog staan, vandaar) hoeft nu ook weer niet bepaald...
LoL.. OK dan snap ik het :9
Horen zelfs de buren het nog.. >:)

Defunctus Deo Juvente

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Op vrijdag 16 november 2001 19:54 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Nogmaals: Wij hebben geen toestemming gegeven voor banners met geluid, beter nog: We hebben expliciet geweigerd geluid te gebruiken omdat wij er zo'n gedoe over krijgen (Goh wat zeg ik dat netjes O-))

"Aan ons ligt het niet, wij willen ook geen geluid, het zal wel een foutje zijn" en nog meer van dat soort excuses kan je krijgen, maar beter dan dat kan ik het ook niet voor je maken. ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

Het schuim foamt me zolangzamerhand (al vrij lang eigenlijk) op de mond, maar ik moet dit toch even kwijt en ga dat dus nu ventileren:

Wildhagen:
Worden de users hier nou keihard VOORGELOGEN of hoe zit het met deze shit? Hebben jullie soms lak aan de bezoekers? Bedenk dan WEL ff dat die de site omhoog houden
Wat ben jij toch een ongelooflijke moraalridder en vooral extreme zeikerd.
Dan wijs je ze toch op het contract? Ik ga er tenminste wel van uit dat je na de laatste keer (XP-gedoe) het contract hebt aangepast waarin dit genoemd word.
Is dit niet genoemd, sja... dan vraag ik me toch af in hoeverre er SERIEUS iets aan gedaan word. Mondelinge toezegging heb je natuurlijk geen bal aan hé.
Direct op de persoon spelend en vooral beledigend.

Jij zeikt zo extreem op alles en iedereen dat je er een rolberoerte van zou krijgen. :(

ALTIJD die kutreacties en vooroordelen naar de mods/admins/gebruikers hier. Voornamelijk eenregelig en altijd vingerwijzend. En, goed lezend, altijd galspuiend.

Nu (pas) begrijp ik het lek van een bepaalde "secret" topic hier (lang geleden) waar hij nummer 1 was en nog steeds zal zijn in zeikland kwa bezoekers van de admins hiero.

Wat de admins/mods hiermee doen kan me niet meer schelen maar ben deze betweterige shit zat!

Dit gaat nu al zoooooooooolang door dat ik wel moest. Sorry.
En ja, dit gaat me waarschijnlijk een ban op leveren....

I'll take the risk.

• Agent-X
  • Niet online
Ik snap eerlijk gezecht ook bijgod niet waarom bepaalde figuren zo erg op een eventuele fout letten of roepen dat een topic dicht moet.

Is hun frustatie niveau zo enorm dat ze deze in elke mogelijke situatie moeten ventileren?

Reken mensen niet zo af omdat ze anders werken dan jij...tolerantie enzo..

Wat zeggen de wiccas ook weer: doe wat je wilt zolang het anderen niet schaad

Klem dan niet zo vlug iemand mening en gedrag af anders moet ik de special forces erbij halen

Verwijderd

k snap eerlijk gezecht ook bijgod niet waarom bepaalde figuren zo erg op een eventuele fout letten of roepen dat een topic dicht moet.
Ik probeer dit te begrijpen. Doel je op mijn reactie?

• saviour
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 22:15 schreef ALepH het volgende:

[..]

Ik probeer dit te begrijpen. Doel je op mijn reactie?
Dat denk ik niet..

Verwijderd

godverdomme, ik kreeg er net ook 1tje met zo'n telefook :(

• HappyFun
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 22:24 schreef Caspian het volgende:
godverdomme, ik kreeg er net ook 1tje met zo'n telefook :(
oud :z en alleen als je over banner gaat..

Defunctus Deo Juvente

• Agent-X
  • Niet online
Indirect..ik kan goed snappen dat je je irriteerd aan dat overijverige gedrag waar je in mijn ogen zelf zo weinig mee opschiet, terwijl het bij anderen vrij vlug tot iritatie kan leiden.

Verwijderd

Indirect..ik kan goed snappen dat je je irriteerd aan dat overijverige gedrag waar je in mijn ogen zelf zo weinig mee opschiet, terwijl het bij anderen vrij vlug tot iritatie kan leiden
Misschien heb je wel gelijk...
Mijn excuses aan iedereen behalve de heer Wildhagen.

Zal het niet meer doen.
(en daar doel ik direct op jouw reply, don't get me wrong!)

Ontopic:
Echte vliegtuigen kunnen veel ergere dingen doen.....

Verwijderd

Indirect..ik kan goed snappen dat je je irriteerd aan dat overijverige gedrag waar je in mijn ogen zelf zo weinig mee opschiet, terwijl het bij anderen vrij vlug tot iritatie kan leiden
Ik heb dit even dieper laten inzinken en kom tot de conclusie dat je gelijk hebt.

Excuses voor het ontwrichten van het topic.

[ontopic]
[/ontopic]

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het heeft inderdaad niet zo'n zin om op bepaalde personen af te gaan geven. Daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee.

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Aan de andere kant kan ik wildhagen weer wel snappen.

Zelf lurk ik ook veel, 99% van de tijd zeg maar.
Alleen als iets me echt boeit of raakt reageer ik.

Dat loop je idd het risico dat je gezien wordt als alleen maar een kritiekposter.

Oplossing zou zijn om ook vaker wat positiefs te posten, maar ja dan ben je weer een wannabee mod of slijmbal, dus dat doe je ook niet zo makkelijk.
Of je wordt niet serieus genomen omdat het niet bij je profiel past wat users van je hebben.

Regelmatig zie ik dat user een bepaalde richting in worden gepushed en daar dan ook niet meer uitkomen.

Wees blij met de mensen die de crew scherp houden ook al lijkt het vaak een directe aanval, het is vaak alleen bedoeld als opbouwend kritiek.

Sorry , dit was weer zoiets waarop ik moest reageren :+

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium neemt het op voor de klokkenluiders, vooral wildhagen dus. :P

Heeee, aleph, wees blij dat er nog users zijn die het voortouw nemen om de belangen van users veilig te stellen. De GoTcrew is inmiddels een indrukwekkende stoomwals geworden, ieder-voor-zich users hebben geen schijn van kans. (zowiezo dat louter egoisme slecht is).

Als er een toezegging wordt gedaan en deze opeens niet nagekomen lijkt te worden, kan je zeker wel kortsluiten waarom niet (in dit geval een foutje dus). Da's wel zo makkelijk om dat uit te zoeken omdat type Wildhagen ook andere mondelinge toezeggingen heeft lopen en graag de geloofwaardigheid van de 'toezegging' safe wilt hebben. Net als ik trouwens.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Of gewoon je banners blocken met een adblocker... :P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 09:07
Op zaterdag 17 november 2001 13:48 schreef HBM het volgende:
Zelf lurk ik ook veel, 99% van de tijd zeg maar.
Alleen als iets me echt boeit of raakt reageer ik.
Jaaaah maar natuurlijk >:)

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op zaterdag 17 november 2001 19:35 schreef DiSiLLUSiON het volgende:

[..]

Jaaaah maar natuurlijk >:)
Ik had het over GoT niet over NZ :)

Verwijderd

Zowiezo zuigen Flash-ads... scrollen gaat er erg traag door... :(