Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Denk niet dat je automatisch een witte achtergrond transparant kan laten maken, maar wie weet ...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik ben even met de 'automate' functie van Photoshop 6 in de weer geweest, maar hij trapt er echt niet in. Je kunt images vergroten/verkleinen, converteren van RGB naar Indexed en vice versa, maar transparant maken lukt niet in een batch.
Verwijderd
een ding, jpg files kunnen gewoon niet transparant (of gif files, weet niet zeker, maar ik d8 jpg geen transparant)
Met een GIf kan dit zeker.
probeer het eens met Paint Shop Pro (gratis license voor 30 dagen op www.download.com). moet je ff in de help kijken, zo heb ik het ook geleerd
probeer het eens met Paint Shop Pro (gratis license voor 30 dagen op www.download.com). moet je ff in de help kijken, zo heb ik het ook geleerd
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Je bedoelt een GIF transparant maken? Dat lukt me nog net wel, hoor..probeer het eens met Paint Shop Pro (gratis license voor 30 dagen op www.download.com). moet je ff in de help kijken, zo heb ik het ook geleerd
Kunnen we nu weer ontopic?
Pagina: 1