Uuhm, mijn favoriete speeltje heb ik liever liggend...
Ow en dan heb ik het natuurlijk niet over een PS2.
BTW wat maakt het uit? Jouw vraag is erg afhankelijk van smaak en de ruimte waar de PS2 in staat. Persoonlijk heb ik hem liever helemaal uit het zicht.
Ow en dan heb ik het natuurlijk niet over een PS2.
BTW wat maakt het uit? Jouw vraag is erg afhankelijk van smaak en de ruimte waar de PS2 in staat. Persoonlijk heb ik hem liever helemaal uit het zicht.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Nou ik vraag me af of hij niet meer herrie maakt als hij op zijn zij staat bijvoorbeeld.
En of er mensen zijn die de horizontalstand gebruiken...
Verwijderd
Mooier: duh staand natuurlijk 
Beter: ligt eraan, met huisdieren in de buurt waarschijnlijk liggend..anders een vertical stand erbij nemen en lekker staand neerzetten
Beter: ligt eraan, met huisdieren in de buurt waarschijnlijk liggend..anders een vertical stand erbij nemen en lekker staand neerzetten
Maar staand is lastig om hem ergens neer te zetten. En wat voegd een hoizontal stand toe aan hem gewoon neerzetten?
Verwijderd
Staat ie iets steviger en sommige hebben bijv een houder voor je mem cards..belangrijk? niet echt..cool? zekerOp vrijdag 16 november 2001 18:45 schreef -WestPark- het volgende:
Maar staand is lastig om hem ergens neer te zetten. En wat voegd een hoizontal stand toe aan hem gewoon neerzetten?
nou dan probeer je dat tochOp vrijdag 16 november 2001 18:34 schreef -WestPark- het volgende:
Nou ik vraag me af of hij niet meer herrie maakt als hij op zijn zij staat bijvoorbeeld.
Verwijderd
Als ie verticaal staat is het niet fijn om te swappen, dat gaat dan niet. Horizontaal werkt veel beter.
Verticaal maakt hij idd. meer herrie.
Verticaal maakt hij idd. meer herrie.
Verwijderd
http://www.lik-sang.com/catalog/product_info.php?category=26&products_id=169&Op vrijdag 16 november 2001 18:53 schreef -WestPark- het volgende:
Welke hebben dan houders voor je mem card? Niet de originele van Sony volgens mij?
Staand, liggend, hangend, zwevend.
Had ik er maar één, dan bond ik hem om mij nek, weet ik veel
Had ik er maar één, dan bond ik hem om mij nek, weet ik veel
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Hmmm aan je nek binden kan natuurlijk ook. Ach ik vond het gewoon wel grappig om te weten hoe jullie erover dachten. De mijne staat nu rechtop, misschien dat hij binnenkort weer horizontaal gaat

Zo dus, heel simpel, want anders past tie gewoon niet
Volgens mij is hij ook zo bedoelt aan die letters en het SONY logo te zien. En die standaard lijkt me haast wel noodzaak, of ga jij een apparaat van 1000 piek (nu 700 dan) wankel laten staan of steek jij er 35 (of 2 tientjes voor een kloon ding) in om er zeker van te zijn dat hij volgende week ook nog rechtop staat
Pagina: 1