Toon posts:

ROMS afspelen op een PSX?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
zou je SEGA / MAME / SNES / NES / N46 op een PlayStation kunnen afspelen?
door ze gewoon op de cd te fikken en als je die cd dan laad dat je een keuze menu krijgt.
zou dat lukken? want dan wil ik zelf wat roms op cd zetten en dan met mijn PlayStation afspelen(hehe, Sonic 1/2/3/3D op een PlayStation, en alle mario's :) )

bedankt

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Als het goed is kan je NES games spelen op je PSX. Kijk een op www.zophar.net. Daar staan bijna alle emu's ooit gereleased. Hier staan alleen GEEN roms op.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

mag je hier wel over praten???

• GZ

GZ

!!

Emu's wel, roms niet.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 18:17 schreef GolbeZeromus het volgende:
Als het goed is kan je NES games spelen op je PSX. Kijk een op www.zophar.net. Daar staan bijna alle emu's ooit gereleased. Hier staan alleen GEEN roms op.
ik heb 4000 roms dus dat is geen probleem ;)

maar als daar de andere emu's daar niet op staan, dan kan ik wel huilen.
ikl wil SEGA!!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
waar ergens op die site?

Verwijderd

Topicstarter
zit nou iedereen domino day te kijken :?

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Denk niet dat een PSX de kracht heeft om een megadrive te emuleren. Bij de DC lukt het aardig maar een SNES is al te veel gevraagt om met geluid te werken. Hopen dat de emulators wat beter worden dus. Maar voor de PSX heb ik weinig hoop.

• GZ

GZ

!!

Ja, maar binnen 24 uur wordt voor de DC een nieuwe supernes emu gereleased. Als het tenminste geen fake is.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 23:15 schreef sampoo het volgende:
Denk niet dat een PSX de kracht heeft om een megadrive te emuleren. Bij de DC lukt het aardig maar een SNES is al te veel gevraagt om met geluid te werken. Hopen dat de emulators wat beter worden dus. Maar voor de PSX heb ik weinig hoop.
PSX is toch playstation? of ben ik nou gek(kan best wel hoor), ik wil dus de roms afspelen op een PLAYSTATION ;)

maar een play.... is kr8ig genoeg om een simpele SEGA na te boodsen hoor(de emu vreet wel veel maarja)

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Ik heb nog ergens een CD'tje liggen met een Nes emulator voor de PSX dus ik weet wat het is.En als ik jou was zou ik er dus geen tijd aan verspillen.
Tenzij je een weekje vakantie wil nemen om super mario bros. uit te spelen want het stottert namelijk nogal.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Op zaterdag 17 november 2001 00:16 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

PSX is toch playstation? of ben ik nou gek(kan best wel hoor), ik wil dus de roms afspelen op een PLAYSTATION ;)

maar een play.... is kr8ig genoeg om een simpele SEGA na te boodsen hoor(de emu vreet wel veel maarja)
psx is niet krachtig genoeg voor megadrive/snes te emuleren... kheb nog wel ergens zown nes emu voor psx die zonder geluid was en met +/- 10 fps draaide.. dolle pret =/

ik zag twee beren fout parkeren....

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 23:19 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ja, maar binnen 24 uur wordt voor de DC een nieuwe supernes emu gereleased. Als het tenminste geen fake is.
die bestaan al heel lang hoor
snes emu voor de DC
Ik had alle MArio Allstars en Kart al op de DC gespeeld ..en het is bijna perfekt..95% zeg maar

Verwijderd

Topicstarter
f*ckzooi, nou dan maar een 486 met DOS om te gamen(nes/snes/sega) ik ga die oude games niet spelen op mijn goeie pc(staat in andere ruimte) :P

• GZ

GZ

!!

Op zaterdag 17 november 2001 04:59 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

die bestaan al heel lang hoor
snes emu voor de DC
Ik had alle MArio Allstars en Kart al op de DC gespeeld ..en het is bijna perfekt..95% zeg maar
Ja okee, maar ik had het over een nieuwe SNES emu. Hij schijnt trouwens nep te zijn :(.

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik weet bijna zeker dat er ooit een snes9x port voor de psx of DC uit is gekomen... dreamsnes of zoiets.
Ik heb em nog wel ergens denk ik. Als je wilt kan ik wel even kijken.

• GZ

GZ

!!

Nee hoeft niet bedankt. Die heb ik zelf ook. Maar de nieuwe , Supercast, scheen een stuk beter te wezen. Een die echt 95% zou halen. Maar et is als het goed is een fake.

Pagina: 1