Ik zit nu al weken te etteren met mijn GeForce 2 MX 400
de fps'jes blijven uit...
Mijn systeem:
AMD K6-2 500 mHz
576 MB ram
VIA chipset
Ik denk zelf dat de schuld hier ligt...
Herclues Prophet GeForce 2 MX 400
SB Live 5.1 (Die reeds uit systeempje gehaald... Omdat geluid onder UT zwaar bagger is met dit kaartje...)
Realtec netwerk kaartje
(dit voldoende info?)
Ik heb getracht de boel werkend te krijgen onder de volgende OS'en:
Win2k prof
Win98
WinXP prof
Win2k:
Ik heb hier de nieuwste Detonator van de nVIDIA website geïnstalleerd. FPS'jes zijn extreem laag... Ik moet UT spelen in 640x480 16 met details zo laag mogelijk en dan gaat het nog niet vloeiend... (Onspeelbaar dus
) Daarnaast blijft op random momenten vuurknoppen en ander gespuis 'vast' zitten...
Windows 98:
Omdat het onder 2k niet goed werkte probeerde ik het eens onder win98... Installatie van de Detonator gaat goed, maar na het daarna opnieuw starten van windows blijft het scherm na wisselen resolutie (van windows-opstart-scherm naar windows) zwart. Systeem totaal dood.
WindowsXP:
Hier ging het nog het beste. Meteen na de installatie UT gestart en kon meteen spelen op 1024x768 met details high
Ik blij! Maar tja... Rekening Poortjes moest weer eens zijn naam eer aan doen
na een halve minuut spelen crashte mijn systeem... Boel zat muurvast. Na een reboot wist hij te melden dat er iets mis ging met mijn video drivers... Ik dus sufen naar de nVIDIA site en de detonator gedownload. Toen kon ik spelen zonder crashen, maar... MIJN FPSSEN waren weg! Foetsjie! Ik weer terug naar 640x480 al moet ik zeggen dat het veel vloeiender ging dan onder 2k...
Nu heb ik vandaag de nieuwste detonator geprobeert 2.80 gloof ik... Maar die heeft het zelfde resultaat als die van de nVIDIA site....
Is er iemand die enig idee heeft hoe ik de boel lekker aan de praat kan krijgen (anders dan het kopen van een mobo zonder via)?
Mijn systeem:
AMD K6-2 500 mHz
576 MB ram
VIA chipset
Herclues Prophet GeForce 2 MX 400
SB Live 5.1 (Die reeds uit systeempje gehaald... Omdat geluid onder UT zwaar bagger is met dit kaartje...)
Realtec netwerk kaartje
(dit voldoende info?)
Ik heb getracht de boel werkend te krijgen onder de volgende OS'en:
Win2k prof
Win98
WinXP prof
Win2k:
Ik heb hier de nieuwste Detonator van de nVIDIA website geïnstalleerd. FPS'jes zijn extreem laag... Ik moet UT spelen in 640x480 16 met details zo laag mogelijk en dan gaat het nog niet vloeiend... (Onspeelbaar dus
Windows 98:
Omdat het onder 2k niet goed werkte probeerde ik het eens onder win98... Installatie van de Detonator gaat goed, maar na het daarna opnieuw starten van windows blijft het scherm na wisselen resolutie (van windows-opstart-scherm naar windows) zwart. Systeem totaal dood.
WindowsXP:
Hier ging het nog het beste. Meteen na de installatie UT gestart en kon meteen spelen op 1024x768 met details high
Nu heb ik vandaag de nieuwste detonator geprobeert 2.80 gloof ik... Maar die heeft het zelfde resultaat als die van de nVIDIA site....
Is er iemand die enig idee heeft hoe ik de boel lekker aan de praat kan krijgen (anders dan het kopen van een mobo zonder via)?