Hoi even een vraagje. Ik weet hoe je DPC kan joinen maar nu zie ik in de lijsten ook weer allemaal subteams> kan je die ook weer joinen??? Of moet je dan een ander mail adres gebruiken of zo??
Door op hetzelfde adres als het subteam te flushen, voor emailadressen van subteams kan je kijken op www.dutchpowercows.org
Dat ligt er aan, als het subteam nog email adressen kan retirenen dan kun je gewoon je email adres naar het betreffende subteam retiren.Op vrijdag 16 november 2001 17:43 schreef Jimanez het volgende:
Hoi even een vraagje. Ik weet hoe je DPC kan joinen maar nu zie ik in de lijsten ook weer allemaal subteams> kan je die ook weer joinen??? Of moet je dan een ander mail adres gebruiken of zo??
Anders moet je waarschijnlijk overschakelen naar een ander email adres en ben je de blokjes tot nu toe kwijt. Meestal werkt het het beste als je even contact zoekt met de subteam leider of een van de leden. Die kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Dus wat ik het beste kan doen is een team zoeken dat mail adressen kan retiren. Alleen dan kan ik onder mijn eigen mail adres blijven flushen:)Op vrijdag 16 november 2001 17:46 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als het subteam nog email adressen kan retirenen dan kun je gewoon je email adres naar het betreffende subteam retiren.
Anders moet je waarschijnlijk overschakelen naar een ander email adres en ben je de blokjes tot nu toe kwijt. Meestal werkt het het beste als je even contact zoekt met de subteam leider of een van de leden. Die kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen
Als je perse je oude blokjes wil bewaren, jep.Op vrijdag 16 november 2001 17:48 schreef Jimanez het volgende:
[..]
Dus wat ik het beste kan doen is een team zoeken dat mail adressen kan retiren. Alleen dan kan ik onder mijn eigen mail adres blijven flushen:)
Volgens mij staat hier wel ergens een team waar je nog kan retiren
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
ok thx voor de snelle replys 
Dan gaan we maar eens zoeken naar een subteam
Dan gaan we maar eens zoeken naar een subteam
Verwijderd
als je echt een mooi overzicht van sub-teams wilt hebben, moet je hier maar eens kijken !!!
Pagina: 1