Hebben alle audigy kaarten FireWire??

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Hoi Allemaal,

Ik was eigenlijk benieuwd of ze allemaal een firewire aansluting hebben, of dat het alleen de retail versies zijn.

Alvast bedankt voor de info.

Willems

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

*kuch* [topic=309815/1/50] *kuch*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
voorzover ik weet wel

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ja, alle Audigy kaarten hebben FireWire onboard, alleen de platinums hebben het op het (externe) kastje, bij de player zit hij gewoon op de kaart zelf...
Op vrijdag 16 november 2001 17:43 schreef Merely het volgende:
*kuch* [topic=309815/1/50] *kuch*
[off-topic]
Volgens mij mocht dat wel met een beginnende post... ?? :?
[/off-topic]

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op vrijdag 16 november 2001 17:49 schreef B_O_S_S het volgende:
[off-topic]
Volgens mij mocht dat wel met een beginnende post... ?? :?
[/off-topic]
Nope... het ging met name over de begintopic... Als je wilt groeten, zet het dan maar in je sig.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 20:11
De kaarten die ze nu verkopen in Nederland hebben allemaal een firewire aansluiting, zowel retail als oem. Ik heb gisteren een oem versie besteld bij Mycom en die had gewoon firewire (aanrader trouwens, die oem-versie van de Audigy Player. Op het spelletje en handleiding na helemaal geen verschil met de retail en ruim 100,- goedkoper!).
Misschien dat er wel binnenkort versies zonder firewire komen. In de online handleiding wordt namelijk ook zo'n versie besproken.

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 12:50

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Hoe is eigenlijk de firewire op de Audigy?

Is die 100% compatible met het firewire protocol?

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:54
En misschien belangrijker... Heeft iemand die Firewire pc naar pc verbinding al voor elkaar??

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
Heeft die Audigy OEM nou ook van die verguld aansluitingen, want ik was vandaag bij Informatique, en de OEM die ze daar hadden zou geen vergulde aansluitingen hebben zei die verkoper....

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 18 januari 2002 23:55 schreef LordLynx het volgende:
Heeft die Audigy OEM nou ook van die verguld aansluitingen, want ik was vandaag bij Informatique, en de OEM die ze daar hadden zou geen vergulde aansluitingen hebben zei die verkoper....
Nee. Hierboven was er ook iemand zo abnormaal vrolijk over die Fl.100 verschil, nou... het was dus niet alleen het spelletje en de drivercd...

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 14:21
Blijft de vraag of die gouden aansluitingen een prijsverschil van minimaal 25 euros rechtvaardigen.....

ik heb ook verhalen gehoord dat de standaard drivers niet met de OEM kaart zouden werken.... ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Begroeting onder de startpost is door mij lichtelijk gedoogd, maar toch ook weer niet, omdat het anders een standaard gewoonte wordt...

Maar over dit topic, dit kan je hier wel vinden:
[topic=311047/1/100]

[search=audigy firewire]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.