Toon posts:

Wat doen we met die spelfout-reacties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede TMF'ers.

Ik zat m'n dagelijkse cruise door de eenzame modvelden weer eens te maken, toen het me opviel hoeveel gezeik er is over andersmans spelfouten. Ok, dat je een zinnetje in je reactie typt over een totaal onleesbare zin ofzoiets dergelijks, ok, maar dat geblaat in compleet off-topic geneste reacties komt me best de neus uit. Niet iedereen heeft de beheersing van de Nederlandse taal die we graag zouden zien.

Maar vraag is, hoe we zoiets gaan beoordelen. IMHO is dat gewijs op fouten maar een ontzettende mierenneukerij en mag het van mij op -1 overbodig.

Jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op vrijdag 16 november 2001 17:01 schreef LoW een stukje waar al eens een draadje over was:
[topic=283832]

;) :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit commentaar geleverd op iemands spelfouten hier, maar het lijkt soms wel alsof D's en T's expres verkeert gebruikd worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Ik vindt zelf dat je best TFTtje mag schrijven, en zo af en toe t/d foud ;), maar hele posts lower case, titels in upper case ed. vindt ik niet kunnen.
Je mag best even op je spelling letten, komma's gebruiken, alinea's gebruiken.
Maar 5 van dezelfde smileys achter elkaar, eindeloos doorlullen over iets wat in 5 regels kan moet niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 17:20 schreef Eggplant het volgende:
Ik heb nog nooit commentaar geleverd op iemands spelfouten hier, maar het lijkt soms wel alsof D's en T's expres verkeert gebruikd worden :?
Het gaat niet om dit forum, maar waar dit forum voor bedoelt is, de FP dus.