Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
haha leuk maar die dingen zijn net nieuw 
had ze maar gehaald toen mijn 2 ibm's TEGELIJK!! de mist in gingen. heb die ibm's opgestuurd en kreeg vandaag vrolijk een pakketje met 2 nieuwe (waren gesealed enzo dus ik neem aan dat ze nieuw zijn)
had ze maar gehaald toen mijn 2 ibm's TEGELIJK!! de mist in gingen. heb die ibm's opgestuurd en kreeg vandaag vrolijk een pakketje met 2 nieuwe (waren gesealed enzo dus ik neem aan dat ze nieuw zijn)
Ik zou zeggen de 2 Maxtors in RAID 0, de 2 HD's op het eerste en de 2 CD/DVD/RW's op het 2e IDE kanaal...
Ok RAID is dus duidelijk.Op vrijdag 16 november 2001 17:00 schreef Inferno het volgende:
Ik zou zeggen de 2 Maxtors in RAID 0, de 2 HD's op het eerste en de 2 CD/DVD/RW's op het 2e IDE kanaal...
Maar what about die ide kanalen. Je kunt toch beter een brander en een lezer niet op dezelfde ide poort aansluiten of zit ik nu fout?
Je kunt beter niet je DVD/CD en HD op hetzelfde kanaal aansluiten want dan moeten ze allebei op UDMA 33 (van de DVD/CD-ROM) draaien... dus dat lijkt me minder...
Trouwens, dat je ze niet op hetzelfde IDE kanaal moet doen... tsja, Nero zegt dat het misschien fout gaat, maar ik heb nog NOOIT een buffer-underrun oid gehad bij een CD-copy... (en ik heb ze ook allebei op 1 IDE channel)
Trouwens, dat je ze niet op hetzelfde IDE kanaal moet doen... tsja, Nero zegt dat het misschien fout gaat, maar ik heb nog NOOIT een buffer-underrun oid gehad bij een CD-copy... (en ik heb ze ook allebei op 1 IDE channel)
Ok,
nog een vraagje hoe zit het met RAID drivers onder WinXP??
nog een vraagje hoe zit het met RAID drivers onder WinXP??
Hmz, dat weet ik niet precies... bij mijn controller werden alleen 98/ME/NT4/2000 drivers geleverd, maar ik ga er vanuit dat de 2000 drivers wel compatible zijn met XP.
K dan ga ik dat eerst ff uitzoeken.
Tenx
Slotje
Tenx
Slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()