achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Maareuh - als je bij een betere electronicazaak op de stoep staat kunnen ze je vast wel helpen. Als je weet wat je doet kun je er misschien ook wel zelf één wikkelen. Het ding trekt maar weinig vermogen ziet ik dus dat is niet al te link: je hebt niet te maken met extreme temperaturen en spanningen enzow.
Suc6!
(mjah, die kan wat meer leveren.. Tot de 27kV!!)
Maar dus wat minder spanning geven
En anders wacht effe op DaBit.. Die heeft namelijk zo z'n eigen laser gevoed!
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
heb er nog wel eentje voor je liggen en anders bouw je er toch zelf eentjeOp vrijdag 16 november 2001 16:14 schreef white_panther het volgende:
ikhebhier een leuke laser thuisliggen die ik gekregen heb, maar de trafo daarvan is opgeblazen.
't is er eentje van 22-30 volt naar 1800-2600 volt (6mA)
waar zou ik er eentje kunnen kopen (of uit slopen)
heb er nog eentje van 3000 volt 15 mA
Verwijderd
lijtrafo van een tv gooit niet genoeg mA dus die kan je vergetenOp vrijdag 16 november 2001 16:21 schreef Twynn het volgende:
Kijk es naar de lijntrafo in een tv..
(mjah, die kan wat meer leveren.. Tot de 27kV!!)
Maar dus wat minder spanning geven)
En anders wacht effe op DaBit.. Die heeft namelijk zo z'n eigen laser gevoed!
Verwijderd
gewoon 12 volt met 1,5 amp ongeveerOp vrijdag 16 november 2001 16:36 schreef white_panther het volgende:
wat is de input daarvan om 3 k te krijgen
Verwijderd
ja hoor wat wil je weten ?Op vrijdag 16 november 2001 16:40 schreef white_panther het volgende:
heb je iets meer gegevens van dat ding?
Verwijderd
heeft gewoon 2 draden voor plus en min
en een hv female connector
kosten 124 piek
nieuwkosten 250 piek
http://www.mi-lasers.com/mcart/index.cgi?task=show&cat=HeNe+Power+Supplies
Hoe ???Op vrijdag 16 november 2001 16:30 schreef Tijn_3d het volgende:
[..]
.. anders bouw je er toch zelf eentje
waar kan ik duidelijke schema's vinden???