Toon posts:

rembours verzendingen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wist niet waar ik dit moest posten.
Ik heb een vraagje over rembours verzendingen.
Ik heb vorige week dinsdag bij queensystems een geluidskaartje besteld onder rembours en ben dus al een paar dagen op de postbode aan het wachten.
Dus vanmorgen ook.
Ga ik ff naar de wc kom ik terug is die k*t kl**te vent van tnt langsgeweest.
Ligt er een kaartje in de bus dat ik het pas maandag kan ophalen.
Ik was zo pissig ik heb ongeveer mijn halve huis gesloopt, lol.

Nu vroeg ik me af is er niets aan te doen om mijn pakketje eerder dan maandag te verkrijgen?

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Nope, die chauffeur levert het, aan het einde van zijn dienst-tijd, af bij het post-kantoor dat voor jouw adres "verantwoordelijk" is (staat als het goed is aangegeven op het briefje). Maar rond die tijd is dat post-kantoor waarschijnlijk allang dicht, en ik denk dus ook zaterdag (anders had je het morgen kunnen afhalen).
Helaas.

Een poging zou je kunnen doen, op de drempel van dat post-kantoor gaan liggen, en kijken of die chauffeur toevallig vroeg terug is van zijn ronde, maar ik geef je niet veel hoop, want voor niet-rembours-zendingen rijden ze meestal nog een late ronde.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Verwijderd

Topicstarter
bah dit zuigt, ik heb nog ff naar het postkantoor gebeld en die kunnun ook niets voor me doen. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Nee, je zult echt moeten wachten :'(

• Xplosive15
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10-2025
/offtopic Hoe krijg je het voor elkaar om op de wc de bel niet te horen??? /offtopic

For those about to rock, we salute you!

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 21:45 schreef Xplosive15 het volgende:
/offtopic Hoe krijg je het voor elkaar om op de wc de bel niet te horen??? /offtopic
De sexfilm stond te hard >:) :P

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Het gaat naar een speciaal depot toe.

Heb al 2 keer gehad is wel kl*te altijd.

ER zit niks anders op dan te wachten

bij stondt erop u kunt het maandag ophalen om 13:00

Ik daar om 1 uur bij de bruna naar het postloket toe.
Ja meneer weg gaan pas om 1:30 open ik weg gelopen kom om 1:30 terug ja sorry meneer de pakketjes zijn er nog niet.
Nou ik wachten en ja hoor het was er pas om 2:15
dat is pas kl8te om te wachten in zo'n winkel :(

Verwijderd

Hmmm... ik heb 200 CDR's besteld en die kwamen gewoon via de PTT onder rembours. Ook ik was vanmiddag niet thuis en dus kan ik ze morgen vanaf 10.00uur ophalen op het postkantoor.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:49
Had wat besteld bij Gistron, 's morgens zat ik op school, kon het die middag om 13:00 ophalen bij de buurtwinkel...
Handig zo'n boerengat met 325 huisjes waarvan 1/3 leeg is :)
Pagina: 1