Toon posts:

Fifa 2002 Gamepad probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zykon digital twister gamepad. Als ik fifa 2002 wil spelen, lijkt het net alsof de pass button ingedrukt is gebleven. Hij speelt alsmaar over wanneer ik de bal gewonnen krijg. Als de tegenpartij de bal heeft, geeft het geen probleem. Mijn vriend heeft dezelfde gamepad en hij heeft ook dezelfde probleem. Met de toetsenbord werkt het prima. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 20:47
ik heb ook 1 keer het zelfe euvel gehad, ik heb een Trust Sight Fighter Digital Plus (het is een hele mond vol >:) )
Wat ik toen heb gedaan is gewoon het spel opnieuw opstarten, en toen was het weg bij mij, daarnaa heb ik het nooit meer gehad, ik had het gekregen toen ik aan de instellingen zat de klooien

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Op vrijdag 16 november 2001 16:28 schreef maversne het volgende:
ik heb ook 1 keer het zelfe euvel gehad, ik heb een Trust Sight Fighter Digital Plus (het is een hele mond vol >:) )
Wat ik toen heb gedaan is gewoon het spel opnieuw opstarten, en toen was het weg bij mij, daarnaa heb ik het nooit meer gehad, ik had het gekregen toen ik aan de instellingen zat de klooien
He Maversne draai jij ook win xp. ik krijg mijn trust SFDP niet geconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet met die joypad, maar met een stuur ook dat probleem gehad dat het leek dat hij maar een knop bleef inhouden als je niks deed. Wat ik doe voordat ik hem ga gebruiken is via configuratie scherm en dan spelopties aan te klikken. Dan zie je hem staan en verandert hij onbekend, naar ok en klik je hem aan en druk op eigenschappen. Als je dat doet kan je weer weg en doet hij het normaal bij mij, als ik dat niet doe niet, dus dat kan je proberen