Wat is er met mijn F2S account aan de hand?

Pagina: 1
Acties:

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hij ligt al 5 dagen helemaal plat. Ik krijg de hele tijd deze error bij het opvragen van de website ( http://www.prupert.f2s.com/p_m en http://www.prupert.f2s.com/xmb1_11d )
425 HTTP Error
Unable to connect with remote host
Wat is er aan de hand?
Ik weet het niet, heb via FTP ingelogd: alle bestanden bestonden nog, en ik kreeg gewoon toegang tot de FTP, heb geprobeerd via F2S in te loggen (control panel)... is ook gelukt. Daar PHPmyadmin, ja... alles stond nog in mijn database. ALLES WAS ER GEWOON NOG.

Maar niemand (althans, al mijn honderden bezoekers per dag, ikzelf en op school en op werk, overal waar ik heb geprobeerd) kan erop komen!! :'( :'(

Is dit weer de zoveelste down-grap van F2s...

Graag geen reacties met "dan had je maar niet F2s moeten nemen."

Tnx.

Putting the bit in Biton since 1997

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij mij ligt F2S ook plat. Nou heb ik geen plaatst meer om mijn random icon te hosten :'(

They made me do it.

• p_m
  • Niet online
Klote is het gewoon! :( :(

Ik lees niets erover op de F2s site. En ik heb ook verder niets gelezen op tweakers of op de gathering!

Weet iemand er meer over?

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mmmm, mijn account bubble.f2s.com doet het prima. Een aantal maaanden geleden had f2s een server crash waardoor er een flink aantal accounts verloren zijn gegegaan. Mischien dat er wederom een crash is geweest....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij doet f2s ook heel vreemd.. als ik een bestand (bijv. een html-pagina) vervang door een nieuwere versie duurt het een paar dagen voordat die nieuwe ook daadwerkeijk te zien is. Tot die tijd is de oude versie alleen maar te downloaden.. heel vreemd..

ik gebruik mn f2s accounts alleen nog voor het hosten van php-scripts (dat werkt gelukkig nog wel goed).. al het andere zet ik wel op betrouwbaardere webspace..

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik heb hetzelfde probleem met www.utopia-lan.f2s.com, maar mijn www.atjaykay.f2s.com doet het prima :(

Verwijderd

Waarom het iedere keer plat ligt .. geen idee, ik weet iig wel dat ik geen problemen heb met ftp'en... maar... inloggen :(

Denk dat het tijd wordt dat ik es een andere account ga nemen!

• p_m
  • Niet online
FOK FOK GRRRRRRRRRRRRRRRRR :( :(

Hij doet het nog steeds niet, dit is al 7 dagen!!! :(

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 12:50
Ik heb nu ook last van F2s. Gisteravond deed-ie het niet meer, en nu (dus 02.00 uur) doet-ie ut nog steeds niet. Het grappige is dat je idd wel in de FTP kan komen... :(

http://specs.tweak.to/5253

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 10:53
Op zaterdag 17 november 2001 11:42 schreef Charys het volgende:
Waarom het iedere keer plat ligt .. geen idee, ik weet iig wel dat ik geen problemen heb met ftp'en... maar... inloggen :(

Denk dat het tijd wordt dat ik es een andere account ga nemen!
Of ik zet ze voor je online ! :)

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 02:01 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

Of ik zet ze voor je online ! :)
Jah, maar das best wel irri, denk dat ik mn vader zn account maar es onder handen ga nemen!

• Sir_Killalot
Op zondag 18 november 2001 02:04 schreef Charys het volgende:

[..]

Jah, maar das best wel irri, denk dat ik mn vader zn account maar es onder handen ga nemen!
Ook op F2S, of die van Netvisit ?

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 02:05 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

Ook op F2S, of die van Netvisit ?
netvisit

• Sir_Killalot
5 mb is dat toch maar ?

Verwijderd

Op zondag 18 november 2001 02:07 schreef Sir_Killalot het volgende:
5 mb is dat toch maar ?
Durf het eigenlijk niet te zeggen, maar volgens mij gewoon 20.. as usual

Verwijderd

idd mijn ene f2s ligt plat www.prolinux.f2s.com en de andere (familie homepage) is OK.
Overigens kan ik wel ftp-en en webmailen via www.prolinux.f2s.com, zit waarschijnlijk op een andere server omdat je via de www.f2s.com site inlogt. Een mail naar support: geen antwoord.

Verwijderd

als ik nu effe een nieuwe site probeer aan te maken ben ik snel klaar......
Welcome to the Freedom2surf signup page!
Sorry - Our free webservers are currently full

• schot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
f2s werkt niet echt lekker en licht super vaak plat. Ik ben er zelf mee gekapt want dat is gewoon niet leuk meer.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 16:20

Murphy

(2B||!2B)?

* Murphy heeft precies hetzelfde probleem met www.heerenveen.f2s.com en dat is verdomme de ingang van het lokale forum van Heerenveen :( :( :(

• Wietse
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Een eerder aangevraagt account doet het nog wel, die later aangevraagt zijn liggen er allemaal uit hiero. :(

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:11
Opzich heb ik geen problemen met mijn account bij f2s.com
Het is wel vervelend dat wanneer je wat upload het lang duurt voordat je het bestand daadwerkelijk te zien krijgt.

Voor de rest geen problemen met F2S.
Weleens een server time-outs met ftp-en. Maar wat wil je, het is een <b>gratis</b> provider. En geen reclame.
Ik hoorde trouwens ook dat ze geen nieuwe accounts aannemen. Dus de problemen zullen wel veroorzaakt worden door het grote aantal leden van f2s.com. :'(

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 08:52 schreef ZeTt het volgende:
Een eerder aangevraagt account doet het nog wel, die later aangevraagt zijn liggen er allemaal uit hiero. :(
jepz hier ook......

;(
Pagina: 1