PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
SWAT 3
De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
Binnekort komt (nou ja binnekort 2002) er een spel uit dat ongeveer jouw vraag beantwoord namelijk Deadly Dozen.
Surf effe naar hun pagina
www.n-fusion.com
Surf effe naar hun pagina
www.n-fusion.com
Kenners weten waarom
Deadly dozen is er al, en nee geen Ghost recon of Rainbow Six ik bedoel meer dat je dingen moet gaan stelen, mensen gaan ontvoeren.
* Operations dacht niet dat dit kon met Rainbow six en Ghost recon
* Operations dacht niet dat dit kon met Rainbow six en Ghost recon
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Black Thorn, Counter Strike, Ghost Recon topper!, Strike Force, Infiltration, Urban Terror etc etc
Hidden & dangerous voldoet aan jouw specificaties.
ongezien bruggen benaderen, schieten met oude wapens.
Volgens mij begrijp je hem verkeerd. Hij bedoelt namelijk wapens van deze tijd (heden) en niet van vroeger.Op vrijdag 16 november 2001 17:07 schreef PowerCow het volgende:
Hidden & dangerous voldoet aan jouw specificaties.
Alles van Rainbow 6 lijkt me idd wel een goede keuzeOp vrijdag 16 november 2001 15:55 schreef --BoBo-- het volgende:
Tom Clancy's Rainbow Six misschien
Er komt soon een navy seals quake3 mod uit:
http://www.planetquake.com/nsq3/
http://www.planetquake.com/nsq3/
Verwijderd
Geen SWAT.. SWAT is heel wat anders dan navy seals
Ghost Recon is wel stoer denk ik
binnekort krijg je ook Navy Seals voor de PS2..
binnekort krijg je ook Navy Seals voor de PS2..
Verwijderd
Ghost Recon, Daar moet je wel mensen redden enzo. Bijv een missie in de nacht waarbij je gedropt word in rusland om een piloot te redden die was neergehaald door een samsite. En dan moet je infiltreren en zo weinig mensen dood te maken.
Als dat geen navy seal achtig iets is dan snap ik het ook niet.
Als dat geen navy seal achtig iets is dan snap ik het ook niet.
Pagina: 1