Toon posts:

H2O Slapstick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ff een topic zodat iedereen kan lachen om mijn H2O ervaring :)

Het begon goed, waterblokjes af, allebei waterdicht, alles terug naar m`n opa, hij maakte overal goede aansluitingen op.

Die kreeg ik dus eergisteravond allemaal terug, en het koste me een fles goeie jenever, waar kan dat nog deze dagen >:)

Maar goed, ik alles inbouwen:
Ging goed, maar te weinig slangen.
Ik heel het fucking dorp (hoogvliet) door gereden voor die slangen, na 1.5 uur eindelijk gevonden.
Ik alles aangesloten, en gaan vullen met water.

Stomme ik gooit er te snel water in dus hij loopt alweer over, DOH!!!!!

Netjes alles opgedroogt.
VOlgende probleem, onder in m`n kast (waar mobo en VGA inzit om te kijken of hij het doet in de opstelling.)
begint een leuk Ijselmeer te vormen, ik begin te schelden, gaat m`n pomp ineens lekken, GVD gister deed hij het nog.

Nou ik ga weer verder veel plezier met het lezen, en er komen nog wel updates, met eind van de avond hoop ik pics te hebben :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Dude, laat het dan ook eerst een dagje proefdraaien in het bad ofzo (zonder water en de kurk er in), zodat je kan zien of ie gelekt heeft...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Juist ja. NOOIT testen IN je PC. Alles eerst een weekje buiten de PC laten proefdraaien. Als alles goed werkt bouw je de hele zooi in. Scheelt een boel problemen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

Topicstarter
GVD, m`n opa weet lekker het verschil tussen lekken en niet lekken, het pompje lijkt wel een zeef.

Nou ja, electronica is nog droog, dus word ff het pompje goed onderhanden nemen. :(

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
zolang je je pc niet aan hebt staan gebeurd er weinig hoor als er wat water morst ...

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op vrijdag 16 november 2001 16:16 schreef Kroetsjov het volgende:
zolang je je pc niet aan hebt staan gebeurd er weinig hoor als er wat water morst ...
op ATX blijft altijd spanning staan tenzij je de stekker eruit trekt / op de knop drukt achterop die sommige voedingen hebben

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:13

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op vrijdag 16 november 2001 15:42 schreef tva_goku het volgende:
Ik heel het fucking dorp (hoogvliet) door gereden voor die slangen, na 1.5 uur eindelijk gevonden
Dacht je nou echt dat ze in ons fokking dorpje WATERSLANGEN verkochten :P :P :P
Er wonen dus TOCH nog tweakers hierzo :P

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35
klinkt als een onbetrouwbaar pompje... ik zou het zekere voor hetonzekere nemen en gewoon mooi een goede eheim kopen.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 16:00 schreef Whuzz het volgende:
Juist ja. NOOIT testen IN je PC. Alles eerst een weekje buiten de PC laten proefdraaien. Als alles goed werkt bouw je de hele zooi in. Scheelt een boel problemen.
Right. Ik moet de eerste tweaker nog tegenkomen die het geduld op kan brengen om z'n systeem een week te laten proefdraaien voordat-ie het monteert. Persoonlijk vind ik de tijd die het kost om een peuk te roken meer dan genoeg. >:)

En puur water kan niet zo heel veel kwaad. Als het foutgaat, dan zet je de boel af, trek je de stekker eruit, en laat je 't opdrogen.

Verwijderd

mjah.. idd je kan niet genoeg testen.. 'k ga me blok zelf testen met 2 bar luchtdruk erop en dan een week in een emmer water mikken.. als ie dat overleefd ben ik tevreden.. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net een scheurtje ontdekt, heb ff een flinke druppel superglue erop gegooid, en dat ff laten drogen, dadelijk weer ff proberen

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38

scorpionv

This space for rent

Op vrijdag 16 november 2001 17:20 schreef DaBit het volgende:

[..]

Right. Ik moet de eerste tweaker nog tegenkomen die het geduld op kan brengen om z'n systeem een week te laten proefdraaien voordat-ie het monteert. Persoonlijk vind ik de tijd die het kost om een peuk te roken meer dan genoeg. >:)

En puur water kan niet zo heel veel kwaad. Als het foutgaat, dan zet je de boel af, trek je de stekker eruit, en laat je 't opdrogen.
Heheh, you're so right. Maar als je alles goed voorbereid gaat het wel goed hoor, ik draai weeral een jaar met waterkoeling, en het gaat nog steeds perfect.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Dacht je nou echt dat ze in ons fokking dorpje WATERSLANGEN verkochten :P :P :P
Er wonen dus TOCH nog tweakers hierzo :P
Waterslangen kan je toch gewoon halen bij de plaatselijke automaterialen zaak??? of zouden die koelwaterslangen niet waterdicht zijn????

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Het ligt eraan wat voor slangen je wilt hebben. Mooie siliconen slangen zijn niet overal te krijgen. Een tuinslangetje kun je in ieder gehucht (=klein dorpje) wel vinden.

Verwijderd

Nou kom op goku we willen pics zien :) en als je dan toch bezig bent doe er gelijk een paar van je p3 500 in de alfa 156 bij :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 17:43 schreef Nehnee het volgende:
Nou kom op goku we willen pics zien :) en als je dan toch bezig bent doe er gelijk een paar van je p3 500 in de alfa 156 bij :)
heel de dag gewerkt, dadelijk ff wielen monteren dan is hij voor 99.9% af, moet alleen nog een kleine voeding vinden

Verwijderd

tva-goku heb je nu sileconeslangen zoja waar in hoogvliet heb je ze dan gehaald ik komt uit pernis en kan ze dan daar dan ook halen .

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 17:20 schreef P5ycho het volgende:
klinkt als een onbetrouwbaar pompje... ik zou het zekere voor hetonzekere nemen en gewoon mooi een goede eheim kopen.
offtopic:
he dude! hoe was het donderdag!?!?!?

Verwijderd

Hehe , ik ga van die vette metaal-look slangen emt aluminium geanodiseerde koppelingen nemen zoals die in rally wagens zitten .
Pagina: 1