Toon posts:

anti geloof topics in WL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt gewoon ranzig doodziek van al die anti-geloof topics in WL. ! topic is wel genoeg er hoeven er echt geen 8 open te zijn. Wat vinden jullie daar nou van? Het vervuilt toch de kwaliteit (als die er al is) van WL?

Verwijderd

teken van vooruitgang lijkt mij...

en als je het ergens niet mee eens bent kun je dat ook gewoon beargumenteren in die topics, en niet via een slinkse wijze al die topics op slot proberen te krijgen...

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Nee

Who is John Galt?

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ieder zijn mening. Ik geloof ook niet en ben maar al te blij met meerdere mensen die datzelfde hebben.
Als er 8 wèl geloofstopics waren was het niet erg, of wel?

Verwijderd

Als mensen daar over willen praten, wie ben jij dan om te zeggen dat dat het nivo naar beneden haalt!!! Je hoeft die topics niet te lezen, en je er ook niet druk over te maken. Vrijheid van meninguiting geld ook voor ongelovigen hoor.....

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
als het over hardware gaat e.d. moet alles wat maar een beetje over het zelfde gaat in 1 topic en de rest dicht.

en hier over mogen gewoon 8 topics open zijn. |:(

op 7 dus een slotje, en 1 open.

Als je censuur doet, doe het dan ook goed!!!

🌞🍃

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Imho zijn er uberhaupt geen anti-geloofds topics in WL, laat staan dat er veel zouden zijn. Ik weet niet wat jij onder anti-geloofs topics verstaat, maar in principe duld ik niets in w&l dat anti-iets is.

Verwijderd

Het zijn juist topics waarin je je argumenten pro en anti geloof enz enz kwijt kan. Het maffe is dat er ook van beide kanten argumenten komen. 't lijkt zowat op een discussie! :P

Maar even serieus, als jij dit anti-geloof topics vind, dan is er iets mis met jou intrepetatievermogen. Het zal best zo zijn dat er meer topics anti geloof zijn dan pro. (Ik geloof dat het grootste gedeelte van de Nederlanders niet-gelovig is, dus zo vreemd is dat niet). Dit betekent niet dat het anti-geloof topics zijn. Als jij het niet eens bent met de argumentering of de juistheid van de argumenten dan meng je je zelf er maar in met tegenargumenten.

Discussies zo dicht willen hebben is laag. IMHO ofcourse.

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 16:02 schreef DataBeest het volgende:
als het over hardware gaat e.d. moet alles wat maar een beetje over het zelfde gaat in 1 topic en de rest dicht.

Dit slaat als een lul op een drumstel. In hardware zijn er toch ook verschillende merken en verschillende onderdelen?
Anders zou hier maar één hardwareforum kunnen zijn met één topic.
Zo zijn er ook verschillende aspecten aan geloof, atheïsme, de bijbel, heilige geschriften, enzovoort.

De éne topic is geheel anders van opzet en inslag als de andere. Ik stel voor dat je eens een kijkje neemt voordat je oordeelt.

Je argument over censuur is helemaal een non-argument.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 16 november 2001 16:02 schreef DataBeest het volgende:

in vredesnaam. Kom je uberhaupt weleens in W&L ofzo?

Dit is echt zo van: Mamma, pietje heeft ook twee ijsjes, nu wil ik er ook tweehee :'(.

Excuses voor de irritatie mijnerzijds :)
edit: tevens excuses voor mijn semi-dubbelpost :7

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 15:24 schreef sjorsie het volgende:
Ik wordt gewoon ranzig doodziek van al die anti-geloof topics in WL. ! topic is wel genoeg er hoeven er echt geen 8 open te zijn. Wat vinden jullie daar nou van? Het vervuilt toch de kwaliteit (als die er al is) van WL?
Maak eens een lijstje dan..

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

anti-geloof? och en jij bent christelijk ofzo en als er iemand niet uit een bijbel leest is het een heidene en een duivelaanbidder, pffft, maak je nie druk man

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

* Engineer ziet nergens antigeloof topics in [forum=3]..
Pagina: 1