ik wil graag waterkoeling maken, en nu zag ik laatst een topic over ''the bong'' maar wat is dat nou precies, en wat zijn de voor- nadelen van? graag ook wat linkz+plaatjes
Zover ik weet is een "bong" een waterpijp, neem aan dat je het systeem koel wilt hebben i.p.v. stoned
I'm not as think as you stoned I am
LOL!
"Waterkoeling en Waterpijp in één apparaat, profiteer nu van dit geweldige voordeel :P"
"Waterkoeling en Waterpijp in één apparaat, profiteer nu van dit geweldige voordeel :P"
kijk hier even: [topic=230704/1/25]
staan links naar bong-articelen, die van overclockers is zegmaar het origineel, die knul kwam voor zover ik weet als eerste op het internet met een bong-koeler, verplicht leesvoer als je een bong wilt bouwen
staan links naar bong-articelen, die van overclockers is zegmaar het origineel, die knul kwam voor zover ik weet als eerste op het internet met een bong-koeler, verplicht leesvoer als je een bong wilt bouwen
Ik heb een swf je met een ontwerp voor een bong: klik hier
Misschien handig als je weet hoe het werkt, onderin zit de fan.
Misschien handig als je weet hoe het werkt, onderin zit de fan.
Bong-coolers zijn stoer, hoewel ietwat minder effectief dan the gebruikelijke radiateuren (maar die hebben niet zo'n hoog pats-gehalte). En daarbij komt dat de echt goeie bong's (powered by Grohe ofcuz) best wel duur zijn, douchekoppen kosten tegenwoordig veel!
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Bongs koelen juist beter dan radiateuren. Het enige probleem is alleen dat er veel waterverlies is. En als je het een beetje handig aanpakt is ie nog goedkoper ook.Op vrijdag 16 november 2001 17:42 schreef TGEN het volgende:
Bong-coolers zijn stoer, hoewel ietwat minder effectief dan the gebruikelijke radiateuren (maar die hebben niet zo'n hoog pats-gehalte). En daarbij komt dat de echt goeie bong's (powered by Grohe ofcuz) best wel duur zijn, douchekoppen kosten tegenwoordig veel!
Jah? Hmm, da's een nieuwe kijk op de zaak. Maar voor die lagere prijs heb je geen Grohe met massagestand, of wel?
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Een functionele bong is goedkoop, je kan onderin (waar het water koud is) een radiator stoppen, dan heb je een gesloten circuit door je koelblok. Met wat isolatie hoor je hem ook haast niet meer.
Dus maar 1 nadeel: Dat het wel water kost. Maar dat is wel de goedkoopste "brandstof" natuurlijk. gefilterd regenwater werkt ook wel.
Dus maar 1 nadeel: Dat het wel water kost. Maar dat is wel de goedkoopste "brandstof" natuurlijk. gefilterd regenwater werkt ook wel.
Pagina: 1