Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Maar als je het dan echt niet snapt dan wil ik het wel even voor je uitleggen.
Let je wel even op ?
[kinderjufrouw mode]
Kijk dit forum is gemaakt om informatie te DELEN
Aangezien het nogal veel werk is om tussen al die sloperijen de juiste te vinden ga ik op zoek naar iemand die hier misschien al ervaring mee heeft en deze info wil DELEN.
Zo kun je elkaar fijn helpen.
[/kinderjufrouw mode]
Het forum is daarentegen niet bedoeld om je domme uitspattingen van frustratie te botvieren omdat er in de echte wereld toch niemand naar je wil luisteren.
Lang verhaal kort .. als je nix beters weet op te merken .. ZEG DAN NIETS
Verwijderd
ik was zow vorige week te laat
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dat is bij de gilze-rijenstraat en de woensdrechtstraat.
Als je voor de ingang van Rotterdam-airport staat dan is het precies aan de achterkant van het vliegveld.
Even omrijden en je bent er.
Succes
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
Wat een rare reaktie!Op vrijdag 16 november 2001 15:15 schreef CyCLoNe het volgende:
...
Let je wel even op ?
[kinderjufrouw mode]
Aangezien het nogal veel werk is om tussen al die sloperijen de juiste te vinden ga ik op zoek naar iemand die hier misschien al ervaring mee heeft en deze info wil DELEN.
[/kinderjufrouw mode]
Het forum is daarentegen niet bedoeld om je domme uitspattingen van frustratie te botvieren omdat er in de echte wereld toch niemand naar je wil luisteren.
Lang verhaal kort .. als je nix beters weet op te merken .. ZEG DAN NIETS![]()
Dennizz geeft een normaal antwoord: bel die slopers even!
Volgens mij durf je gewoon niet te bellen met die 'enge mannen'. Jíj bent gefrustreerd.
Er zijn gelukkig ook fijne twiekerts die me wel op weg helpen en wel met info komen waar ik wat aan heb !
Dus mensen bedankt !
En ja misschien ben ik ook wel gefrustreerd
Verwijderd
Da's duidelijkOp vrijdag 16 november 2001 15:15 schreef CyCLoNe het volgende:
van iemand met meer dan 700 posts had ik toch een wat slimmere reactie verwacht ..
Let je wel even op ?
[kinderjufrouw mode]
[/kinderjufrouw mode]
Lang verhaal kort .. als je nix beters weet op te merken .. ZEG DAN NIETS![]()
heb die info nodig
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
deze zal denk ik niet passen in mijn kast zoals ik wil.. maar ik heb er ook een uit een suziki alto .. deze is lekker klein : 12.5 cm breed en 21 cm lang ( aansluitingin zitten er haaks op ..
Beide radiatoren zijn van koper .. wel zo handig als je ook een koperblok hebt .. heb je een alu blok moet je een alu radiator zien te vinden .. ( seat ibiza heb ik een alu radiator zien zitten )
heb juist die afmetingen nodig, en ik zit met een koperen blok, beter kan dus niet
deze heb ik gehaald om 14.45 uur en ik kwam dus om 15.15 uur uit de sloop met dit dingetje
ok kostte me wel fl 25,= maar hijs mooi en zow goed als onbeschadigd. btw komt uit een oude groene Ford.
Verwijderd
Charloische Lagendijk bedoel je. Klopt ja, die is volgens mij ook open op zaterdag.Op zaterdag 17 november 2001 09:36 schreef lisai het volgende:
op de chaliose lagedijk rotterdam zuid is open en laats hadden ze ook nog een kopereradiator .
niceOp zondag 18 november 2001 13:58 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
deze heb ik gehaald om 14.45 uur en ik kwam dus om 15.15 uur uit de sloop met dit dingetje![]()
ok kostte me wel fl 25,= maar hijs mooi en zow goed als onbeschadigd. btw komt uit een oude groene Ford.
alleen wat stof zo te zien
meer water dat je ziet enzow, moet ook nog es goed schoonmaken!!Op zondag 18 november 2001 18:41 schreef Evil_Homer het volgende:
[..]
nice
alleen wat stof zo te zien
btw dit is pas een rad