235 Watt

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18
Zou een 235 Watt voeding het overleven zonder fan ?

Thnx (Kom please niet met "Proberen" quotes enzo...)

Verwijderd

Ligt een beetje eraan wat je eraan gaat hangen he ? |:(

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18
zie sig :)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:49

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

nou redeneer logisch: als ie het zou overleven zou er geen fan ingezet zijn. Denk je misschien: en als ik em niet volledig benut? vergeet het maar, geen cooler: dan sterft ie. of je moet zoveel fans in je kast hebben liggen dat het er gewoon passief doorheen gejaagd wordt

Verwijderd

De fan in de voeding heeft behalve het koelen van de voeding zelf ook als functie het verversen van de lucht in de kast. Je zou een temp probe op de heatsink in je voeding kunnen plaatsen en zolang die niet boven de waarden komt die de fabrikant op geeft als zijnde nog veilig, kan het.....

Verwijderd

Wat is de volgende vraag .... zou een tb 900 het redden zonder fan?

Verwijderd

ik zou niet eens een 235 watt voeding gebruiken voor een athlon... bovendien bij je bakspecs staat sis 750 chip..
heb ik iets gemist en heeft sis nieuwe chipset uitgebracht? of is het gewoon de 735 en heb je een tiepfout gemaakt (ik verw8 het laatste >:) )

en bovendien hoe moeten wij weten of die voeding dat overleeft? ik ben vast niet de enige die er zo over denkt:
er zit een koeler op, dus die zal wel nodig zijn. Ik heb er ook niks aan om die koeler eruit te halen (wat moet ik ermee? mn vid kaart koelen?). Ik heb dus nog nooit een voeding zonder koeler laten draaien. Hoe moet ik dan weten of ie het overleeft. Ik denk zelf dat ie wel blijft leven, maar ik weet niet hoe lang... Ik zou zeggen laat die koeler lekker zitten.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
die van mij werkt prima :)
Heb ook een 235W.

Afbeeldingslocatie: http://darklord.at.wlk.cc/stressedtempz.jpg

niet echt problemen mee, zoals je ziet >:)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• dexx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 08:58
je ziet ook wel een mensen die de voeding omdraaien en dus aan de achter kant van de pc hangen (aan de buitenkant) en als je dan de buitenkant eraf haalt heb je kans dat ie niet zo heet wordt.

Verwijderd

nou ik denk het haast niet,
tenzij je een lekker intake fan hebt om die warmte uit je voeding te blazen

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 07:07 schreef TheDarkLord666 het volgende:
die van mij werkt prima :)
Heb ook een 235W.

[afbeelding]

niet echt problemen mee, zoals je ziet >:)
Damn, -32 graden... Heb jij een vapochill kast ofzo? :P

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 09:12 schreef dexx het volgende:
je ziet ook wel een mensen die de voeding omdraaien en dus aan de achter kant van de pc hangen (aan de buitenkant) en als je dan de buitenkant eraf haalt heb je kans dat ie niet zo heet wordt.
Ja ik ook gedaan, echt super voor je airflow.

Zo heb ik t:

Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/atejedor/airflowHQ08-1.jpg

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op dinsdag 08 januari 2002 18:02 schreef tjetta het volgende:

[..]

Damn, -32 graden... Heb jij een vapochill kast ofzo? :P
LOL ... was ut maar waar >:)
nee die sensor klopt niet op het A7V133 bord ... ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:57
2 uurtjes hielt die van mij het uit.

niet doen dus!
Pagina: 1