Jees, wat ben jij geduldig zeg!
Ik zou zeggen kijk effe op amd.com naar de gecertificeerde moederborden. Die moeten er ergens tussenstaan.
Ik zou zeggen kijk effe op amd.com naar de gecertificeerde moederborden. Die moeten er ergens tussenstaan.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Woooo een kwartier geduld gehad, netjes!
Gigavyte voldoet aan je eis. Keuze uit 2 kijk maar op de site http://www.gigabyte.com.tw
Gigavyte voldoet aan je eis. Keuze uit 2 kijk maar op de site http://www.gigabyte.com.tw
Sorry hoor, maar hoe moeilijk kan het zijn om een bios flash te doen... misschien 2 of 3 minuutjes werk, boeiuh...
Volgens mij is btw de MSI K7T266A al XP ready.
Volgens mij is btw de MSI K7T266A al XP ready.
ja sommige mensen vinden BIOS flashen "eng". Zo ken ik er wel een paar: NEE blijf van mijn bios af..
De ASUS A7V266-E is ook al XP ready...
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Verwijderd
net vorige week systeempje gebouwd met athlon xp 1600+. ECS K7S5A is hier een perfect moederbord voor (zolang je niet gaat overclocken). Tevens het goedkoopst; geloof rond de Fl 175,- (check pricewatch ff). Het schijnt dat de oudere versie van dit bord de xp nog niet ondersteund, maar degene die ik kreeg (besteld bij gistron) was al xp rd.
suc6!
suc6!
volgens mij ondersteund de bios van de oudere versie xp nog niet maar het mobo zelf welOp vrijdag 16 november 2001 16:08 schreef HommelBommel het volgende:
net vorige week systeempje gebouwd met athlon xp 1600+. ECS K7S5A is hier een perfect moederbord voor (zolang je niet gaat overclocken). Tevens het goedkoopst; geloof rond de Fl 175,- (check pricewatch ff). Het schijnt dat de oudere versie van dit bord de xp nog niet ondersteund, maar degene die ik kreeg (besteld bij gistron) was al xp rd.
suc6!
For those about to rock, we salute you!
ik heb vandaag een athlon xp 1600+ (1400 MHz) in een jetway 663 as ultra gestoken. op de jetway site stond een bios voor de 663 as ultra met als beschrijving: 'Update CPU name strnig for AMD ATHLON XP CPU'
ik denk, ik probeer gewoon of hij het doet zonder die bios update. en het werkt gewoon, alleen geeft hij bij het opstarten nu aan: Athlon 4, 1400 MHz.
het gaat bij deze update dus blijkbaar alleen om het correct weergeven van de cpu.
de 663 as ultra is trouwens een prima bordje zolang je niet gaat overclokken.
ik denk, ik probeer gewoon of hij het doet zonder die bios update. en het werkt gewoon, alleen geeft hij bij het opstarten nu aan: Athlon 4, 1400 MHz.
het gaat bij deze update dus blijkbaar alleen om het correct weergeven van de cpu.
de 663 as ultra is trouwens een prima bordje zolang je niet gaat overclokken.
ik heb een 1600+ op dit mobo al op 1575 lopen hoorOp vrijdag 16 november 2001 16:08 schreef HommelBommel het volgende:
suc6!
Max temp = 44
(simpel spire koelertje)
FSB = 150
Pagina: 1