Toon posts:

Fifa2002 krijg em niet aan de praat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb fifa2002 nu twee weken thuis liggen, maar heb vaag probleem.

Nadat ik terug ben gegaan naar win2k Proffesional NL als os. Krijg ik nadat ik het spel wil gaan spelen de melding:
"fifa 2002 is niet goed geinstalleerd. Installeer het spel nogmaals.""

Ik heb fifa al een aantal keren opnieuw geinstalleerd maar niets helpt. Ik heb btw m'n virus scanner al uitgezet.

Denk zelf dat het mischien in os zit omdat fifa wel draaide onder winXP.

Videokaart is een Asus V7100 Geforce 2 MX en geprobeerd met verschillende detonators in de 21.xx range.

Weet echt niet meer waar ik het moet gaan zoeken.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Je moet ook het orgineel kopen, en niet liegen want als je het spel copieerd krijg je inderdaad deze foutmeldiing >:) hij mist namelijk een aantal DLL bestanden.

Succes >:)

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Ik heb zo'n zelfde probleem met the sims het rijke leven. Ik heb ook telkens zo'n vage foutmelding en als ik hem erop niwuw opzet ook. Ik heb hem ook al uit het gerister gehaald ik dacht misschien zit daa het probleem maar ook daar niet.
En het lukt nog steeds niet. En toen ik hem op een andere computer erop zettuh deed ie het wel. :( :( heel vreemd is dat. en nu na de format doe ie het weer. Dus mijn oplossing is formattuh.......

Verwijderd

en ik heb WEL de originele versie :( :(

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Oke dat kan het misschien ook zijn, maar als je een cd uit de EA Sports 2002 series copieerd, werkt ie niet. Het kan wel op een andere manier, maar dat mag ik hier helaas niet zeggen.

Twitter | Linkedin

Verwijderd

:D :D :D maar ik heb wel de origineele cd en da was best wel klotuh alleen na de format dee ie het gewoon weer........ :D :D :D

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb hier ook een minder legale cd van Fifa 2k2 liggen en die doet het gewoon hoor. Onder Win 2k en ik ben 'm nu aan het installeren onder XP.
Ik heb 'm gekregen, dus ik zou niet weten hoe ie gefikt is. Maar iig geen probleempjes tot nu toe.

edit:
en hij doet het ook gewoon normaal onder XP

kopiëren gaat ook goed on-the-fly >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 15:07 schreef Maverickje het volgende:
Je moet ook het orgineel kopen, en niet liegen want als je het spel copieerd krijg je inderdaad deze foutmeldiing >:) hij mist namelijk een aantal DLL bestanden.

Succes >:)
Erg aardig dat je zo goed geholpen wordt als je gewoon legaal iets koopt, ik voel dit een beetje als geflame tegen mij :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.fviweb.com/fifa.jpg

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
ik had dat ook met de niet zo hele legale versie, ik moest hem alleen ff in het register zetten toen werkte het.

ik ad je wel ff in me icq lijst, dan spreek ik je nog wel :) over dat bestandje.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Deed ie het wel gewoon voordat je terugging naar Win2k of heeft ie het helemaal niet gedaan??

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost :) Bedankt
Pagina: 1