Maar je ziet zo vaak van die clanservers ik vraag me gewoon af waar je die allemaal zou kunnen laten hosten.
Je hebt ook webhosting waarom geen gamehosting??
Kan je niet bij Trueserver ofzo een server huren en daar dan je game dedicated op installen
mischien als je iemand daar kent dat dat een oplossing is
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Quakenet channel #barbarians
wij hebben aantal eigen serveres (in wageningen) wie weet valt er iets te regelen....
suc6
Helemaal lachu zijn Jolt.co.uk servers. Razend snel, erg goed, en zon 150 ENGELSE PONDEN per maand....
verder kun je bij gamepoint.nl dacht ik ook servers huren, maar die schijnen last te hebben van dezelfde lag als hun pubs.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
hoi
Hmmm, kzou willen dat ik hier op school een servertje neer mocht zetten, maar ik geef het weinig kans (Al hebben ze wel eens gezegd dat we onze eigen comp mee mochten nemen om aan het school-netwerk te koppelen, maar of ze een hl server constant willen laten draaien...)
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
ja, een plakje hamOp zaterdag 17 november 2001 18:16 schreef Scarecrow het volgende:
en verder nog iets?
The devil is in the details.
Verwijderd
hahahahahahhaa, die is droogOp zaterdag 17 november 2001 18:48 schreef Marc00 het volgende:
[..]
ja, een plakje ham
en topicstarter kijk ff in [topic=321843/1/99] ik wil graag weten waar je die opengldrivers vandaan hebt gehaald
It seemed like a good idea at the time
Verwijderd
vergeet niet dat wachtlijst van 50 clans te noemenOp zaterdag 17 november 2001 14:02 schreef DarkJedi het volgende:
check www.rentone.nl ze hebben nog geen UT server maar als het goed komen die wel in de toekomst.
en clanservers ? tja die is 120 gulden per maand...beetje duur als je t mij vraagt...
en darkseed
Verwijderd
of bij darkseed.net, wat kun je daar allemaal in doen ?
wie wil er nou bij darkseed ?Op zaterdag 17 november 2001 20:54 schreef MM- het volgende:
darkseed.net
ze hebben een wachtlijst van geloof ik 3 clans, wij staan op de derde
65 per maand.
Die gast zat eerder in mijn clan regelde server etc voor al onze games , maar steeds laggen etc. Zijn betere servers voor 65piek, die niet constant offline etc zijn.
daar gaat deze topic over...Op zondag 18 november 2001 09:54 schreef SaURoN het volgende:
wie wil er nou bij darkseed ?
Die gast zat eerder in mijn clan regelde server etc voor al onze games , maar steeds laggen etc. Zijn betere servers voor 65piek, die niet constant offline etc zijn.
WELKE andere server voor 65,- heb jij 't over??
Noem ze dan ook please
Verwijderd
de usual admin stuff ... pagina templates aanpassen ... moderaten .. downloads toevoegen .. etc ..ohaj ff offtopic vraagje, weet iemand wat er achter die log...
of bij darkseed.net, wat kun je daar allemaal in doen ?
het gewone pagina & server onderhoud spul.
even over dit SaURoN wanneer was de laaste keer dat je bij mij gespeeld hebt ? lang geleden geloof ik.wie wil er nou bij darkseed ?
Verwijderd
van de 12?Op zaterdag 17 november 2001 11:55 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
DE nederlanse SF clan die 9e in de world ranking staat op clanbase??
j/k =]
Verwijderd
wij van TeamXL hebben zo'n iemand, vandaar onze dedicated0 (is een Dedicated RTCW server)
Verwijderd
Ok, je hebt soms lag maar meestal valt het wel mee, en het grote voordeel is dat ie pub is.
Dit topic is gesloten.
![]()