Toon posts:

compaq keyboard KB-9963

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een compaq keyboard type KB-9963 met aan de bovenkant een extra rijtje "special" (8 stuks) knopjes om eventueel email IE of www te starten echter deze werken niet en ik kan op de compaq site geen drivers vinden
ik heb ook in de search gekeken maar daar vond ik dit type keyboard niet bij het zijn 8 knopjes netjes op 1 rij met daarboven een verwijderbaar donkerblauw kaartje onder een doorzichtig stukje plastic..

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Misschien staat er op de onderkant van het keyboard een FCC ID en als je die op de volgende site opzoekt http://www.fcc.gov/oet/fccid/ kan je echte fabrikant achterhalen. Ik weet dat veel compaq keyboards door mitsumi gemaakt zijn. veel succes.

Murphy was an optimist

Verwijderd

Topicstarter
hey dankje wel maar op dit keyboard zit dus geen FCC ID ik heb een ander compaq keyboard waar het wel op zit en daar vind hij wel een fabrikant bij ik heb het ding ook even open geschroefd maar intern is er ook niks te vinden ik heb alle nummer geprobeerd.. jammer ;(

Verwijderd

Die dingen heten Easy Acces Keys. Op de Compaq cd die je er (niet bij hebt) heet het programmatje wat je moet installeren iets van eak (wat staat voor...) of cpeak (compaq Eas...) of heel misschien SPEAK of SPgetalletje (SoftPaq nr. huppeldepup, heb je nu niks aan).

Als je op hun site Easy Acces Keys weet te vinden ben je er uit.