Microsoft Networking: aanvraag niet geaccepteerd

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• Mephix
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
In een netwerk met NT-4 server krijg ik de laatste dagen onderstaande foutmelding bij het inloggen vanaf windows 95/98 werkstations op de server:
code:
1
2
Microsoft Networking: Deze aanvraag wordt niet geaccepteerd door het netwerk.
Probeer het later opnieuw.

Als ik dan als Administrator op het netwerk inlog lukt het wel. Dan ben ik in windows, sluit de hele pc af, reboot hem en kan vervolgens met gebruikersnaam inloggen |:( Ben het nu echt ff helemaal kwijt... Iedere hulp zeer gewaardeerd.

Grtz

Verwijderd

[forum=24] --> [forum=11]

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
Ik heb hetzelfde probleem op een win2000 server en de gebruikers op windows 98.
Als ik de gebruikers die willen inloggen lid maak van de groep administrators kunnen ze wel inloggen, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Het schijnt te maken te hebben met het aantal actieve gebruikers, maar meer kan ik er niet over ontdekken.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?

[ Voor 17% gewijzigd door noot101 op 20-08-2004 10:37 ]

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 11:16

mutsje

Certified Prutser

zou handig zijn als TS met eventid's op de proppen komt zodat we behulpzaam kunnen zijn met het eventueel oplossen van dit probleem.

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
Dit is zo'n melding die ik in de system-event-log zie:

Event Type: Error
Event Source: NETLOGON
Event Category: None
Event ID: 5513
Date: 7-8-2004
Time: 19:26:43
User: N/A
Computer: SERVERNAAM
Description:
The computer PC-02 tried to connect to the server \\SERVERNAAM using the trust relationship established by the DOMAINNAME domain. However, the computer lost the correct security identifier (SID) when the domain was reconfigured. Reestablish the trust relationship.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt goed gezocht, maar dit topic is wel heel erg oud en voldoet niet aan wat we graag zien in een topic :)

Open eventjes een nieuw topic waarin je aangeeft wat je al gevonden hebt (zoals dit topic) :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.