Hallo,
Ik zit er over na te denken om een Compaq iPAQ 3660 te kopen.
Alleen heb ik nog wat vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden.
Ik wil er graag extra geheugen bij kopen en dus heb je zo'n Expension Pack nodig. Ik zat er aan te denken om de versie te nemen voor PCMCIA. En dan voor het geheugenkaartje een PCMCIA adapter te kopen.
Werkt dit goed en snel?
Kun je die extra geheugenkaart vol gooien als ie is aan gesloten op je iPAQ of moet dat altijd met je PC?
Ik heb de volgende PCMCIA kaarten:
-PSION Gold Card 56k+Fax
-3Com Etherlink III model 3C589DTP
-3Com Megahertz model 3CCE589ET
-Madge Smart 16/4 Tokenringkaart
Zijn die te installeren met Pocket PC, zodat ik mijn bedijfs- en eigen netwerk op kan. En dat ik via een analoge lijn kan internetten?
Bestaat er zo iets als een Novell Client of een Lotus Notes Client voor Pocket PC?
Kun je goed ICQ'en, MSN'en, e-mailen en internetten op een iPAQ?
Graag jullie reactie.
Ik zit er over na te denken om een Compaq iPAQ 3660 te kopen.
Alleen heb ik nog wat vragen die jullie misschien kunnen beantwoorden.
Ik wil er graag extra geheugen bij kopen en dus heb je zo'n Expension Pack nodig. Ik zat er aan te denken om de versie te nemen voor PCMCIA. En dan voor het geheugenkaartje een PCMCIA adapter te kopen.
Werkt dit goed en snel?
Kun je die extra geheugenkaart vol gooien als ie is aan gesloten op je iPAQ of moet dat altijd met je PC?
Ik heb de volgende PCMCIA kaarten:
-PSION Gold Card 56k+Fax
-3Com Etherlink III model 3C589DTP
-3Com Megahertz model 3CCE589ET
-Madge Smart 16/4 Tokenringkaart
Zijn die te installeren met Pocket PC, zodat ik mijn bedijfs- en eigen netwerk op kan. En dat ik via een analoge lijn kan internetten?
Bestaat er zo iets als een Novell Client of een Lotus Notes Client voor Pocket PC?
Kun je goed ICQ'en, MSN'en, e-mailen en internetten op een iPAQ?
Graag jullie reactie.