Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Stukkie blik, daar vind ik niets aan... Maar die koelvinnetjes voor geheugen die ze daar hebben, die zijn wel heftig 
Even terug komen op dat eerste; ik zie er de noodzaak niet van in. Je zal toch nog steeds gaten ik je kast moeten zagen om voor koele lucht te zorgen. Dan plaats ik ze net zo graag daarin. Dat plaatje versterkt ook alleen maar trillingen. 'k moet er niet aan denken dat ie de hele dag zachtjes tegen de kast staat te rammelen
Even terug komen op dat eerste; ik zie er de noodzaak niet van in. Je zal toch nog steeds gaten ik je kast moeten zagen om voor koele lucht te zorgen. Dan plaats ik ze net zo graag daarin. Dat plaatje versterkt ook alleen maar trillingen. 'k moet er niet aan denken dat ie de hele dag zachtjes tegen de kast staat te rammelen
Verwijderd
Bij de beschrijving staat juist dat dit stukkie blik het lawaai verminderd door de case niet met de fanŽs te laten resoneren. Dat lijkt me er wel goed aan. Waar ik dan wel mee zit is dat je op deze manier geen goede afsluiting hebt tussen je fanŽs en de gaten in je case, oftewel je gaat lucht rondom je fanŽs pompen idpv alle lucht van buiten je case aanzuigen.Op vrijdag 16 november 2001 12:50 schreef AcouSE het volgende:
Stukkie blik, daar vind ik niets aan... Maar die koelvinnetjes voor geheugen die ze daar hebben, die zijn wel heftig
Ik denk niet doen en inderdaad je fanŽs achter je gaten in je case, maar dan wel goed de trillingen dempen (hint siliconen kit)
je kan er ook gewoon ff twee rubbertjes tussen doenOp vrijdag 16 november 2001 13:04 schreef ascii het volgende:
[..]
Bij de beschrijving staat juist dat dit stukkie blik het lawaai verminderd door de case niet met de fanŽs te laten resoneren. Dat lijkt me er wel goed aan. Waar ik dan wel mee zit is dat je op deze manier geen goede afsluiting hebt tussen je fanŽs en de gaten in je case, oftewel je gaat lucht rondom je fanŽs pompen idpv alle lucht van buiten je case aanzuigen.
Ik denk niet doen en inderdaad je fanŽs achter je gaten in je case, maar dan wel goed de trillingen dempen (hint siliconen kit)
Audi A8 W12 6.0
Was ook maar een idee. Denk dat er toch ook wel veel oc-ers hun zijpaneel eraf laten.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik heb van die kabeldoorvoer-thules (da's eigenlijk twee rubber ringetjes met elkaar verbonden) tussen alles wat maar kan rammelen (HD, fans, cd). Het mooie daarvan is dat de schroef ook met z'n zijkant de kast niet meer kan raken.
Nadeel in sommige kasten is dat je je schroefgaatjes moet opboren tot (in mijn geval) 7mm. Maar dan is het ook lekker stil!
Die paar millimeter tussen kast en fan maakt niets uit. De fans vertonen toch wel enige blaas- en zuigrichting. Daar maak ik me niet zo'n zorgen over (bovendien, de rest van m'n kast zit ook vol 'gaten')
Nadeel in sommige kasten is dat je je schroefgaatjes moet opboren tot (in mijn geval) 7mm. Maar dan is het ook lekker stil!
Die paar millimeter tussen kast en fan maakt niets uit. De fans vertonen toch wel enige blaas- en zuigrichting. Daar maak ik me niet zo'n zorgen over (bovendien, de rest van m'n kast zit ook vol 'gaten')
dat heb ik dus ook gedaan, scheelt een hoop herrie en trillingenOp vrijdag 16 november 2001 13:17 schreef delyver het volgende:
[..]
je kan er ook gewoon ff twee rubbertjes tussen doen
Pagina: 1