Toon posts:

Resume voor de GBA (2001)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd hoe de GBA bij iedereen in de maag is gevallen. Het apparaat is nu vanaf mei in nederland en ikzelf heb er zeer veel plezier mee, zeker nu er titels zoals Doom uitkomen. :9

De kwaliteit van de spellen is veel beter dan voor de GBC en zeker de GB. Geluid is ook super. Graag jullie persoonlijke reactie van deze handheld + games.

Verwijderd

erm, tja ik heb er ook 1 :) en het lijkt alsof de gamedevelopers niet alles maximaal benut hebben, want ik heb van iemand gehoord dat een rom van (bv.) THPS2 maar 6 mb is... en dat terwijl er 32 (of (geloof ik) zelfs 64 mb) op kan....

Dus ja, en tuurlijk de games zijn VET (maar als je het mij vraagt kunnen ze beter)!!!

/me Gaat Doom aan de goede sint vragen >:)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Zeker. supercool. Ik heb sinds kort een gba en het spel mario kart super circuit. vooral multiplayer is :9~ .

• BlackMage
Op vrijdag 16 november 2001 14:52 schreef emingee het volgende:
erm, tja ik heb er ook 1 :) en het lijkt alsof de gamedevelopers niet alles maximaal benut hebben, want ik heb van iemand gehoord dat een rom van (bv.) THPS2 maar 6 mb is... en dat terwijl er 32 (of (geloof ik) zelfs 64 mb) op kan....

Dus ja, en tuurlijk de games zijn VET (maar als je het mij vraagt kunnen ze beter)!!!

/me Gaat Doom aan de goede sint vragen >:)
Ze bedoelen dat er 32 of 64 megaBIT op kan niet megabyte. 32 megabit = 4 megabyte.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:04

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op vrijdag 16 november 2001 16:39 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ze bedoelen dat er 32 of 64 megaBIT op kan niet megabyte. 32 megabit = 4 megabyte.
Inderdaad, en THPS2 is 64 MegaBIT en dus 8MB

De GBA is bij mij zeer goed binnengekomen. Een nog mooiere binnenkomer was uiteraard de developer-box van Visoly. Je eigen games bouwen, en lekker op je GBA spelen :Y) De meeste in nederland uitgebrachte spellen zijn echt super, maar er zijn ook veel baud spellen hoor.

20*350ZO45°

Verwijderd

De GBA kan 256 Mb aan, dus: 32 MB!

Dit soort formaat is te vergelijken met Zelde64 die ook 256Mb was.

Het grootste spel op dit moment is, volgens mij, zo'n 64Mb (8MB)!

Zoals al eerder gezegt: Sommige spellen zijn must-haves, andere zijn gewoon te kiddy voor kiddies!
Een groot lichtpuntje: de beste games moeten nog (in NL) uitkomen: o.a. Advancewars, Golden Sun, Magical Vacation en Street Fighter Alpha 3!

Ik blijf me elke keer weer verbazen over dit kleine speelte en ben blij dat ik dit leuke apparaatje bezit. Echter de spellen maken of kraken een console....maar daar zit het dus wel goed mee!

2D lives!!!!

Verwijderd

ik heb 'm ook en bij bevalt erg goed, leuk tijdverdrijf.. :)
alleen vindt ik DOOM erg tegenvallen.. :(
ik vindt de besturing K*t en de graphics/ het geluid ook erg tegenvallen.
dus ik blijf voorlopig gewoon bij die GBA 2D spellen zoals rayman,mario kart & warioland etc.. :) die ruleren!

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Advance Wars rulez! Zie icon :)

Ik speel hem al een maandje ofzo en het is echt een goed spel. Het wordt ook lekker moeilijk later in het spel, alleen jammer dat er dan geen nieuwe units meer bijkomen

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Tis een toppertje *D

Advance Wars is inderdaad enorm goed (is nog niet uit hier, Flash linker roelt :) ). En toen ik de oude SNES circuits uit MK:SC op dat kleine schermpje voorbij zag komen inclusief de oude muziek, wow O+

En zo zijn er nog vele toptitels, aan goede software schort het bij de GBA zeker niet!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• BlackMage
Advance wars is wel geinig. Alleen persoonlijk houd ik niet zo van turn-based strategy. Verder gaan de RPG's echt RULEN. (Golden sun, Magical Vacation, Breath of fire 1/2)
En misschien bedenken square en nintendo zich wel en dan krijgen we ook de FF's en misschien chrono trigger :9~

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik heb er sinds een maandje ook een. En ik heb er nu spijt van dat ik em niet eerder heb gekocht :). Wat een enorm relaxed dingetje is het. Ik heb op het moment castlevania (geniaal spel) en tony hawk 2 (ongelooflijk dat dat kan op een handheld). Volgende game wordt fireprowrestling, eindelijk een amerikaanse versie van dit geniale worstelspel. Nog een rede waarom de gba geweldig is :+. Verder lijkt me street fighter ook wel erg geinig. En de gba is ook geniaal voor mensen die van retro games houden en veel op een snes enzo hebben gespeeld. Ik denk dat dit de bestverkopende console gaat worden, beter dan heel die nextgen shit. :)
Pagina: 1