Fifa 2002 foute graphics

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Zit met het volgende probleem:

Wanneer ik fifa2002 ik een resolutie hoger dan 640*480 wil spelen krijg ik last van foute graphics: rare strepen, EA logo's op het veld en meer van dat soort ongein.

Nu heb ik gelezen op dit zelfde forum dat dit vaker voorkomt en dan vooral met de videokaart die ik ook heb: de Asus V7700.

Heeft iemand inmiddels al een sluitende oplossing gevonden, want de oplossingen die aangedragen werden blijken niet effectief te zijn in mijn geval.

De specs:

MSI K7T Turbo Raid mobo
TB 1200
256 MB PC133
Asus V7700 GTS 32 MB
Win XP NL
Det. 21.83 (12.40 en alle andere ook al geprobeerd..)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Heb je al gekeken voor updates op de EA site ? Of misschien een mailtje naar ze met het probleem. Lijkt me dat het in fifa zit. Ik heb nergens last van (Gf3)

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maar jij hebt dan ook geen Asus V7700... :)

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02
Volgens mij heeft e.e.a. meer te maken met de Detonator-drivers. Ik heb zowel met een Powercolor Geforce 2GTS Pro, 64mb, als met twee Asus V7700 kaartjes problemen met Fifa 2002. De 22.50 drivers zorgen er bij mij voor dat in het menu van spel rare strepen te voorschijn kwamen. Een downgrade naar 22.40 zorgt nu alleen nog maar problemen tijdens het spel. De problemen zijn exakt hetzelfde als in dit topic [topic=320753/1/100] waarbij de kleur van de vlekken grijs of zwart is. Ik heb deze problemen alleen maar bij Fifa 2002, dus mijn videokaart is denk ik wel in orde.

Verwijderd

Bij mij zijn af en toe alle spelers van het veld, bijvoorbeeld bij het ingooien en de herhaling. Of er komt opeens een heel oerwoed aan struiken in de hoek 'over' het stadion heen. Af en toe knippert er wat. Irritant echt, ik heb een voodoo3.