Toon posts:

qms kleuren laser printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de kwaliteit is 600x600 dpi. is dit voldoende om volwaardige foto af te drukken? ik kan er namelijk eentje kopen. het is een tweede handse. naam: qms magicolor 2 desklaser.

heeft iemand hier kaas van gegeten?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 22:47

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

NIET KOPEN!!!

1) Luidruchtig
2) Qualiteit foto's is :r
3) Groot en log
4) Te duur.

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 09:31

Beurlap

Kak!

Op vrijdag 16 november 2001 13:15 schreef sebastius het volgende:
NIET KOPEN!!!

1) Luidruchtig
2) Qualiteit foto's is :r
3) Groot en log
4) Te duur.
1) wat maakt dat geluid nou uit? Je hoeft toch alleen maar af en toe wat te printen?? Of laat jij je printer dag en nacht aan staan?
2) Daar kan je gelijk in hebben...weet ik nie precies
3) Als je er plek voor hebt maakt dat nix uit
4) Hoe weet jij nou de prijs van die 2de hands printer?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 22:27
Ik weet niks van dat merk. :) Maar heb hier ook een tijdje een apple laser writer 2 gehad :+. Oftewel een stuk antiek. Ding was vrij lomp, maar printe als de tierelier :Y)

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Voor het bedrijf waar ik sysop ben beheer ik twee van die bakkies. De kwaliteit is prima, ook voor bv. rapporten naar klanten toe (waar wij ze voor gebruiken). Erg hoge kwaliteit moet je er niet van verwachten (zoals van de nieuwe laserprinters) maar de foto's zien er gewoon prima uit. Als je wilt, kan ik je wel een printje toesturen.

Let wel op de prijs van de toners - die is aan de hoge kant. Voor meer info moet je kijken op de site van Minolta, het moederbedrijf van QMS. Daar is alle documentatie te vinden over die printers, alsmede software om 'm in je netwerk te hangen en drivers.

Als je er meer over wilt weten, stuur me dan even een ICQ-berichtje: 6495710. Pagers e.d. ontvang ik niet (ivm spam) dus maak het een 'normale' msg.

Bloed, zweet & koffie

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sebastius hoe kom jij aan je commentaar?
QMS is vaak voordeliger dan een vergelijkbare HP of Lexmark. De kwaliteit is ook best goed, maar als je het zeker wil weten zorg je dat je eerst een foto kan afdrukken voor je um koopt. QMS is tegenwoordig van Minolta, ik weet niet hoe die met service zijn, maar ik denk dat dat wel redelijk zit.
Het echte punt is dat je gewoon ff een profafdrukje moet maken om er een goed oordeel over te geven.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Op vrijdag 16 november 2001 13:34 schreef teigetjuh het volgende:
QMS is tegenwoordig van Minolta, ik weet niet hoe die met service zijn, maar ik denk dat dat wel redelijk zit.
Zit idd goed in elkaar. Wordt nog volledig ondersteund.

Bloed, zweet & koffie

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:09

d-motion

zow... en dan nu...

Een kleuren laser is absoluut wel leuk.

Dat ding koste iets van +/-Fl.6000,-
In de aanbieding heb ik ze nieuw wel gezien voor Fl. 3200,- ofzo.

Vergeet alleen niet dat de toners die er in moeten (4 stuks Yellow/Cyan/Magenta/Black) allemaal +/- Fl. 300,- per stuk kosten.

(Als alle toners leeg zijn moet je dus nog ff Fl. 1200,- aan toner uitgeven!)

Prijzen opgezocht via : http://www.buyitdirect.nl/

WWW.RC5.NL

Pagina: 1