Toon posts:

Nieuw venster automatisch maximaliseren...

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor een bedrijf een pagina maken.
Ik heb het liefst dat dat ding fullscreen draaien maar het sys.beheer wil dat niet, de werknemers slaan op hol als ze geen startbalk zien.
code:
1
<body bgcolor=PIMPELPAARS onload="javascript:window.maximize()">

Of zoiets...

Dank je alvast.

Verwijderd

kijk maar op http://www.hotscripts.com
ik raad je trouwens aan dit niet te doen, omdat zoiets alleen meer irritatie opwekt... Het staat ook erg onproffesioneel, wat een bedrijfje toch moet uitstralen...

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

precies. Een gebruiker wil zelf uitmaken hoe groot zijn window is. Als ik bijvoorbeeld op 1600 x 1200 aan kom zetten wil ik juist dat sites in een beperkt window zitten, waarom gebruik ik anders zo'n resolutie.
Daarnaast verknoeien die fullscreen scripts ook je windows die je in de toekomst gaat openen, je browser onthoudt namelijk die instelling, en dat maakt het nog irritanter.

zomaar maximizen kan trouwens niet, wat wel kan is de maten van het scherm opvragen (screen.width & height), moven naar (0,0), en window.resize() naar die waardes - e.v.t. marges.

maar ik sluit me aan bij jurriebur, liever niet doen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? agrees with Clay...plus het volgende:

kweet niet of er iemand wel eens met meerdere monitoren heeft gewerkt, maar 9 van de 10 fullscreen / window center / maximize werken niet of gaar op meerdere monitoren.

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

/me agrees as well

ik heb ook n popup (ja ik weet t, das fout :( ) op me website die bijna fullscreen is..

het window moet wel groot zijn dus moet ik wel werken met popups..

duz heb ik een wiskundige formule erin gepropt.. screenwidth.y=screenwidth.y*0,8 + 128 ofzoiets
:)