Draaide tot gisteren met volle tevredenheid Windows XP UK Build 2600 (final). Door een stomiteit echter die install om zeep geholpen. Helaas is mijn UK versie niet bootable dus heb ik maar de NL versie geinstalleerd.
Ik bemerk dat de performence met rasse schreden is achteruitgegaan tov de UK versie, raar maar waar.
Vooral de harde schijf activiteit en doorvoer snelheid is dikke stront door een trechter..
Haal soms 12 mb/s soms 7 en heel soms rond de 20 (getest met Nero). Wanneer ik kijk bij m'n device manager om te controleren of DMA aanstaat zie ik het volgende: Ultra DMA 5 = ata 100, dus daar kan het niet aan liggen.
Heb ook al de nieuwe VIA drivers .35 geinstalleerd, mocht niet baten.
Komt iemand dit bekend voor ?
bord is MSI K7T Turbo Raid, HD hangt aan de VIA controller.
Overige specs:
TB 1200
256 PC133 SDRAM
Geforce 2 GTS 32MB Asus V7700
SB Live! value
Hollywood Plus !
ISDN en 10/100 NIC met Realtek chip.
Ik bemerk dat de performence met rasse schreden is achteruitgegaan tov de UK versie, raar maar waar.
Vooral de harde schijf activiteit en doorvoer snelheid is dikke stront door een trechter..
Haal soms 12 mb/s soms 7 en heel soms rond de 20 (getest met Nero). Wanneer ik kijk bij m'n device manager om te controleren of DMA aanstaat zie ik het volgende: Ultra DMA 5 = ata 100, dus daar kan het niet aan liggen.
Heb ook al de nieuwe VIA drivers .35 geinstalleerd, mocht niet baten.
Komt iemand dit bekend voor ?
bord is MSI K7T Turbo Raid, HD hangt aan de VIA controller.
Overige specs:
TB 1200
256 PC133 SDRAM
Geforce 2 GTS 32MB Asus V7700
SB Live! value
Hollywood Plus !
ISDN en 10/100 NIC met Realtek chip.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.