Ik verwacht er zeer veel van, omdat het een hybride console/PC is
. En PC roelt
.
Ik ga hem echter niet halen, aangezien ik meestal na 3 maanden uitgekeken bent... dat was met alle consoles zo geweest.
Ik ga hem echter niet halen, aangezien ik meestal na 3 maanden uitgekeken bent... dat was met alle consoles zo geweest.
Verwijderd
Betere Graphics als de PS2, veel campagne geld, Bill zal ongetwijfeld wel voor veel geld een paar alleenrechten kopen voor enkele bekende spellen. Zo dringt hij zichzelf de markt binnen.
Maar helaas voor Bill is de achterstand op PS2 zodanig dat ik hem niet meer voorbij zie komen.
Ook de prijs van een XBox (Nederland opent hij op 1049,-, zal snel moeten zakken) is te hoog vooralsnog.
De Cube is voor gamers die weinig willen (matige spellen en grahics) voor weinig geld, en zal daarom ook een grote rol gaan spelen.
Eindconclusie:
PS2 blijft leider, en zal de PS3 introduceren met een iets kleinere voorsprong op de XBox dan dat de PS1 had op de N64.
Maar helaas voor Bill is de achterstand op PS2 zodanig dat ik hem niet meer voorbij zie komen.
Ook de prijs van een XBox (Nederland opent hij op 1049,-, zal snel moeten zakken) is te hoog vooralsnog.
De Cube is voor gamers die weinig willen (matige spellen en grahics) voor weinig geld, en zal daarom ook een grote rol gaan spelen.
Eindconclusie:
PS2 blijft leider, en zal de PS3 introduceren met een iets kleinere voorsprong op de XBox dan dat de PS1 had op de N64.
Verwijderd
Xbox gaat erg goed worden
zogoed zelfs dat (denk ik) PS2 haar terrein gaat verliezen aan xbox en gamecube.
Naar mijn verwachting zal zelfs de PS3 niet meer in staat zijn op de xbox van de 1ste plek te trappen
zogoed zelfs dat (denk ik) PS2 haar terrein gaat verliezen aan xbox en gamecube.
Naar mijn verwachting zal zelfs de PS3 niet meer in staat zijn op de xbox van de 1ste plek te trappen
Waar haal je dat vandaan?De Cube is voor gamers die weinig willen (matige spellen en grahics) voor weinig geld, en zal daarom ook een grote rol gaan spelen.
Op veel fronten blijkt de gamecube namelijk HEEL hard kont te schoppen. Nintendo laat nogmaals zien dat je geen gigantisch hoge nummertjes in je tech. specs list hebt hoeven staan om andere consoles even flink in het stof te laten bijten. Volgens mij is het nu ongeveer zo kwa snelheid en capaciteiten: Dreamcast, PS2, GameCube en op 1 de Xbox.
En eigenlijk staat zelfs de Dreamcast boven de PS2, dat is gewoon een wereldmachine, helaas dat hij niet zover gekomen is. Sega roeleerde vroeger met hun mega drive, wat een beest van een machine was dat.
Maar ff ontopic, als inderdaad blijkt dat je de Xbox zou kunnen uitbreiden, bijv door een software+hardware+een soort van biosupdate, dan komt hij hier in huis te staan hoor
he derk jij hier 
ik zeg: PC rules.
ik zeg: PC rules.
De nintendo moet je zeker niet onderschatten.
Na mijn mening is de cube niet de krachtigste, waar het tegenwoordig wel allemaal om lijkt te gaan.
Vergeet men niet de GAMEFUN ????
Ik denk dat Nintendo tot nu toe toch de beste / leukste games heeft te bieden.
Bij mij staat gamefun voorop ik vind het alleen jammer dat, dat minder belangrijk wordt gezien tegen over de graphics.
Neem nou de oude arcade games, wolf, packman, pong. Die games zien d'r niet uit maar zijn FUN en daar draait het toch ook om of niet???
Na mijn mening is de cube niet de krachtigste, waar het tegenwoordig wel allemaal om lijkt te gaan.
Vergeet men niet de GAMEFUN ????
Ik denk dat Nintendo tot nu toe toch de beste / leukste games heeft te bieden.
Bij mij staat gamefun voorop ik vind het alleen jammer dat, dat minder belangrijk wordt gezien tegen over de graphics.
Neem nou de oude arcade games, wolf, packman, pong. Die games zien d'r niet uit maar zijn FUN en daar draait het toch ook om of niet???
Wat me opviel was die 64 mb die er in zat, had eigenlijk wel verwacht dat er minimaal 128 of 256 in zou zitten
Heej Derk!Op vrijdag 16 november 2001 13:46 schreef Scarecrow het volgende:
De nintendo moet je zeker niet onderschatten.
Na mijn mening is de cube niet de krachtigste, waar het
blablabla
Naja, ik ben een beetje partijdig (heb PS2), maar ik denk dat ieder gewoon moet kopen wat ie leuk vindt om mee te spelen.
Kijk, de oudere spelers die wel van racen, beetje bloederige, angstige spellen houden, koop een PS2!
De Mario-Zelda-Pokemon freaks moeten gewoon voor de Cube gaan, de mensen die geen PC hebben, of een PC niet snappen, koop een X-Box
Verwijderd
ehh, een emulator voor een console die bijna een pc isOp vrijdag 16 november 2001 14:27 schreef Eggplant het volgende:
En nu graag nog een emulator...
Meeste van jullie denken alleen maar aan graphics. Voor mij is GAMEPLAYtoch het belangrijkste. En ik vind dat er goede titels voor PS2 zijn/komen. En nog niet echt topeers bij XBOX (HALO komt ook op PC dus die telt niet.) Heb flink wat filmpjes van XBox gezien en eigenlijk booeit mij niet (althans nog niet).
Gamecube ook niet veel spelen die ik nou echt graag zou willen spelen(komt misschien ook nog wel).
Maar bij mij blijft voorlopig nog alleen een PS2 staan.
En als er genoeg leuke spellen voor andere consoles komen, mogen zij naast PS2 staan
Gamecube ook niet veel spelen die ik nou echt graag zou willen spelen(komt misschien ook nog wel).
Maar bij mij blijft voorlopig nog alleen een PS2 staan.
En als er genoeg leuke spellen voor andere consoles komen, mogen zij naast PS2 staan
Idd , de gamecube moet je zeker niet onderschatten, kheb maar dat is mijn mening de Nintendo (in het algemeen) altijd als beste console gezien , vooral de games waren gewoon superB.
Maar ik ben nu wel bang dat ze de fout maken om alleen games uit te geven voor AL en niet een paar stakke vecht games in de style van MK. In ieder geval zou ik de cuba alleen al kopen voor Roque Sqadron 2 dat ziet er zo gelikt uit
Maar ik ben nu wel bang dat ze de fout maken om alleen games uit te geven voor AL en niet een paar stakke vecht games in de style van MK. In ieder geval zou ik de cuba alleen al kopen voor Roque Sqadron 2 dat ziet er zo gelikt uit
Kenners weten waarom
ik denk dat de xbox het slecht gaat doen omdat het 1. ms is en ten tweede nintendo en sony de console markt beheersen, en je moet vooral niet zeggen dat de ps2 veel beter is dan de gamecube want beide hebben slechte en goede punten.
Verwijderd
Ik heb het andersom, gfx zijn heel belangrijk voor mij. En ik heb nog geen 1 game voor de ps2 gezien die ik zou willen spelen laat staan kopen.. Een goede vriend van me heeft een ps2, en wat voor game hij me ook laat zien ik vind geen een mooi of leuk om zelf te doen..
Verwijderd
Mensen die een hekel hebben aan Microsoft: koop een Xbox, Bill maakt verlies op elke console die verkocht wordt. Koop vooral geen games!
Either way; ik heb sterk mijn twijfels bij dit beestje. De marketing is tot nu toe niet overdenderend (en helemáál niet voor een half miljard dollar), het ding is gewoonweg te groot (big problem in Japan) en de controller is niet geweldig. Verder wil dat ding gewoon head-to-head gaan met de PS2, hetgeen de domste beslissing is ooit. De PS2 heeft een veel te sterk marktaandeel daarvoor...dat lukt nooit.
Either way; ik heb sterk mijn twijfels bij dit beestje. De marketing is tot nu toe niet overdenderend (en helemáál niet voor een half miljard dollar), het ding is gewoonweg te groot (big problem in Japan) en de controller is niet geweldig. Verder wil dat ding gewoon head-to-head gaan met de PS2, hetgeen de domste beslissing is ooit. De PS2 heeft een veel te sterk marktaandeel daarvoor...dat lukt nooit.
Verwijderd
euhm ze hebben een half miljard voor de marketing uitgetrokken, die is nog lang niet voorbij hoor.. Duurt nog wel een jaartje ofzo
Ik heb er al veel enthousiaste dingen over gelezen (toch maf voor een apparaat van MS). Tegen de tijd dat er een mooie Linux-distro voor is heb ik misschien wel interesse (zal niet zo lang duren, gewoon een Intel CPU met USB aansluitingen voor de controllers enzo).
Pagina: 1