Toon posts:

Operation Flashpoint, Grafisch Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb OPF gekocht, geinstalleerd en op het moment dat ik ga spelen zie ik allerlei zwarte vlakken. De instructor heeft een zwart vierkant hoofd en aan de horizon zie ik ook niks anders dan zwarte vlakken. Ik heb al verschillende instellingen gebruikt, maar zonder resultaat. Ik heb de volgende configuratie:

- Win XP
- AMD T-bird 900
- Diamond Stealth III 540 32Mb
- SB 128
- 512 Mb intern

Wie o wie weet een oplossing?? Ik kan trouwens nergens een XP-driver vinden voor de videokaart!! PLEASE HELP ME!!!

THANX!!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Is die kaart wel getest met/voor OFP?
Check de box...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 11:39

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Verkoop OFP, en ga dan over een paar dagen Ghost Recon kopen, das pas waar voor je geld.

OFP is niks, vergeleken met GR >:)

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Op vrijdag 16 november 2001 11:43 schreef CitrusJuicer het volgende:
Verkoop OFP, en ga dan over een paar dagen Ghost Recon kopen, das pas waar voor je geld.

OFP is niks, vergeleken met GR >:)
dat moet ik nog zien. Bij OPF had je echt een speciaal "gevoel". Als je zo'n missie speelde, dat was echt superspannend en dan ging mijn hart echt tekeer. (ik moet het eigenlijk nog een keer kopen want dan kan ik online :P), Ik kan me gewoon niet voorstellen dat GR dat ook heeft...

tampert, kriminalpolizei

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 11:39

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Op vrijdag 16 november 2001 11:51 schreef Evilernie het volgende:

[..]

..echt superspannend en dan ging mijn hart echt tekeer. ... Ik kan me gewoon niet voorstellen dat GR dat ook heeft...
Ik kan je verzekeren dat GR dat ook heeft.
Je sluipt richting je waypoint, wetend dat er achter elk struik een Rus kan staan, en dan denk je dat het safe is... KNAL, en opeens een kogel door je hoofd :)

Vooral als je het met een paar vrienden gaat lannen

Maar dit is wel een beetje offtopic, sorry terwee!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 11:21
Hier heb ik last van met Deadly dozen :(

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 11:41 schreef Dinictus het volgende:
Is die kaart wel getest met/voor OFP?
Check de box...
Op de doos staat dat het spel gewoon geschikt is voor de savage4 chipset en die zit op mijn diamond kaartje... raar, want ik heb hem ooit onder win2k gespeeld en dat leverde geen prohlemen op...
Pagina: 1