Toon posts:

Browser window 'always on top'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik een een browser window dat ik aanroep vanuit een ander window 'always on top' kan zetten zodat het altijd op de voorgrond (in iedergeval voor het moeder window) staat tot ik het afsluit?

bvd Bart

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/methods/showModalDialog.asp

di's wel lekker iri trouwens het moederdocument van waaruit je de dialog aanroept blijft afgesloten voor je ook maar iets verder kunt doen.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

hmmm...ff uit me hoofd. Maar volgens mij moet het volgende werken.
code:
1
<body onBlur="this.focus();">

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Let erop dat veel mensen hier niet van houden.

Als er een website is die zulke fratsen uithaalt, dan sluit ik het venster zonder pardon.

Een wedesigner is heer en meester over de content, maar ík bepaal de grootte van mijn vensters, en welke er on top moet.

Verwijderd

er was laatst ook een topic over maar dan ging het om altijd fullscreen van een window. Dit is eigenlijk een vergelijkbaar iets (niet in code natuurlijk :)) Dit is niet alleen vreselijk irritant, maar komt ook nog heel erg onproffesioneel over. Dit wil je natuurlijk altijd vermijden als je een website maakt. Dus haal dit soort truukjes niet uit, op geen enkele website, zoals mijn bovenbuurman al zei, als een website het waagt ook maar iets aan mijn browser te wijzigen, sluit ik um meteen af...

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:27

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Volgens mij kan het wel met layers, das ook minder onprof, denk ik. toch?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:41

Pelle

🚴‍♂️

Op maandag 19 november 2001 09:27 schreef Prammenhanger het volgende:
Volgens mij kan het wel met layers, das ook minder onprof, denk ik. toch?
Euhm nee.
1 Het slaat nergens op (layers hebben niks te maken met always on top windows)
2 Het kan niet
3 Het heeft al helemaal niks te maken met profi of niet
Pagina: 1