of 15 piek per maand en je heb een
www.jenaam.nl
www.jenaam.nl
Tja... aangezien iedere particulier met een creditcard (ofwel iedereen van 18 jaar en ouder, en geen torenhoge schulden) een .com, .net, .org, .nu, .info, .cc, en andere domains kan afsluiten (ik heb twee .coms) was het ook wel te verwachten.
Men heeft liever een .com dan een .123.nl natuurlijk. Jammer voor het SIDN, .nl moet ook gewoon voor het grote publiek beschikbaar worden.
Men heeft liever een .com dan een .123.nl natuurlijk. Jammer voor het SIDN, .nl moet ook gewoon voor het grote publiek beschikbaar worden.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Dat lijkt me toch absoluut geen strak plan, krijg je alleen nog maar meer domeinnaamkaping (leuk scrabbel woordOp vrijdag 16 november 2001 11:38 schreef maartena het volgende:
.nl moet ook gewoon voor het grote publiek beschikbaar worden.
Die heb je nu ookOp vrijdag 16 november 2001 11:54 schreef HGM het volgende:
Dat lijkt me toch absoluut geen strak plan, krijg je alleen nog maar meer domeinnaamkaping (leuk scrabbel woord)
Als ze daar zo bang voor zijn, kunnen ze beter een limiet van 1 of 2 domeinen per persoon doen. Maja www.jantje.542.nl staat net zo debiel als www.chello.nl/~jantje
Exact expert nodig?
Verwijderd
of gewoon net als ik 180 piek voor accoutn van 30 mb die alles onderstuend!!!
onbeperkt mail enzo! plus een .com
en kan iedereen aanvragen dus geen kvk nodig! dat allemaal voor 180 per jaar ofzo! kan je niet voor tobben!
onbeperkt mail enzo! plus een .com
en kan iedereen aanvragen dus geen kvk nodig! dat allemaal voor 180 per jaar ofzo! kan je niet voor tobben!
Op precies te zijn 644 en dat in 1 jaar tijd. En normale domeinnamen zijn 676508 keer geregistreerd.Op vrijdag 16 november 2001 13:11 schreef Bigs het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe veel van die dingen ze hebben verkocht
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Het is inderdaad een hele grote flop. Maar volgens mij was dat al maaaaaaanden lang bekend!!! 
Enne... er zijn hier al best veel topics over, denk ik.
Enne... er zijn hier al best veel topics over, denk ik.
Putting the bit in Biton since 1997
Voordat ze er mee begonnen wist ik gelijk al dat het een flop zou worden.
Damn dat wil toch niemand hebben zo'n adres!
Damn dat wil toch niemand hebben zo'n adres!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
das is geen gewone flop, maar een gigantischeOp vrijdag 16 november 2001 13:24 schreef jeroenblom het volgende:
[..]
Op precies te zijn 644 en dat in 1 jaar tijd. En normale domeinnamen zijn 676508 keer geregistreerd.
An eternity is very, very long, especially towards the end.
Verwijderd
ik snap sowieso de invoering ervan niet, iedereen wist van te voren al dat het absoluut niet zou werken die persoonsdomeinnamen
Verwijderd
Dus niet een 3.5" flop, geen 5 1/4" flop maar een 10" flopOp vrijdag 16 november 2001 16:51 schreef raas het volgende:
[..]
das is geen gewone flop, maar een gigantische
Pagina: 1