Zap snelheid

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:39
Hallo allemaal, is er een manier om de zap snelheid te veranderen bij televisies? Ik heb een Philips breedbeeld geval. Goedkoop dingetje, alleen de zap snelheid is zo ontiegelijk traag! Is hier een manier voor om dit te versnellen?

Kia Niro-EV 2024

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Nee, zelfde probleem met Sony toestellen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:12

Kettrick

Rantmeister!

Samsung kan er ook wat van anders :z

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

In iedergeval geen mr zap nemen, dat ding zapt helemaal traag :'(

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

bij Deawoo is dat ook zo
jah die maken ook tv's >:)

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik heb hier nu in m'n kamer een klein tv-tje van het merk "silver" staan (nooit van gehoord, werkt trouwens ook op 12V dus leuk voor in de auto) , en daarbij kan ik alle 12 ( :D ) zenders in minder dan 4 sec langs... wordt je echt helemaal knetter van als je daar naar kijkt :P

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Op vrijdag 16 november 2001 10:57 schreef tbusquet het volgende:
Nee, zelfde probleem met Sony toestellen.
Op vrijdag 16 november 2001 11:00 schreef RoeLz het volgende:
Samsung kan er ook wat van anders :z
Op vrijdag 16 november 2001 11:26 schreef Metalium- het volgende:
bij Deawoo is dat ook zo
Zelfs mijn Loewe "Calida" is om in :z tevallen.

Jammer ;( dat dat niet in te stellen is

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Gebruik de video anders die zapt namelijk vaak wel snel.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Waarschijnlijk gaat het om 100Hz TV's die langzaam zappen ..... heeft te maken met de 50Hz uitzendingen die moeten syncen in de TV om ze daarna om te zetten naar 100Hz ...... Heeft mijn JVC ook last van.

Murphy was an optimist

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:39
mm.. volgens mij heb ik geen 100hz toestel.. zou best kunnen btw want ik heb me er niet erg in verdiept toen m'n ouders em kochten. Maar het is toch wel jammer.
Want m'n vader drukt dan 2 keer achter elkaar en dan denkt ie dat het dan sneller gaat ;)
Maar ja als je dan 2 keer 2 indrukt ga je naar kanaal 22 en daar is alleen ruis en dan begint ie weer te zeuren. Maar ja.. jammer dan. Het zou leuk zijn als het wel instelbaar was.

Kia Niro-EV 2024

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op vrijdag 16 november 2001 14:51 schreef GoGoHaRrY het volgende:
Waarschijnlijk gaat het om 100Hz TV's die langzaam zappen ..... heeft te maken met de 50Hz uitzendingen die moeten syncen in de TV om ze daarna om te zetten naar 100Hz ...... Heeft mijn JVC ook last van.
Nope, onze 50 hz sony zapt ook zo traag als dikke shxt

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Heeft volgens mij met de grote van het scherm te maken, hoe groter het scherm hoe langzamer hij zapt omdat hij allemaal nieuwe ( protonen ofzo ) tegen de beeldbuis moet schieten en dat duurt langer bij een groter scherm

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op vrijdag 16 november 2001 10:51 schreef Freak187 het volgende:
Hallo allemaal, is er een manier om de zap snelheid te veranderen bij televisies? Ik heb een Philips breedbeeld geval. Goedkoop dingetje, alleen de zap snelheid is zo ontiegelijk traag! Is hier een manier voor om dit te versnellen?
Bij de dure philips heb ik het zelfde probleem.
Je zapt, dan komt het net nummer er te staan en dan gaat ie pas naar de volgende zender....

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op vrijdag 16 november 2001 19:18 schreef im_me het volgende:
Heeft volgens mij met de grote van het scherm te maken, hoe groter het scherm hoe langzamer hij zapt omdat hij allemaal nieuwe ( protonen ofzo ) tegen de beeldbuis moet schieten en dat duurt langer bij een groter scherm
Das dus echt onzin, hij schiet toch altijd nieuwe elektronen tegen je beeldbuis, ongeacht of je nou zapt of op een zender blijft :?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

:) :) :)

///off topic ///
Op vrijdag 16 november 2001 15:16 schreef Freak187 het volgende:

Maar ja als je dan 2 keer 2 indrukt ga je naar kanaal 22 en daar is alleen ruis en dan begint ie weer te zeuren.
Hebben jullie niet meer dan 21 of minder zenders :? :? :? :?

///End off topic///

:) :) :)

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op vrijdag 16 november 2001 11:26 schreef Metalium- het volgende:
bij Deawoo is dat ook zo
Ik heb ook een Deawoo TVtje 51 cm ofzo, en dat ding zapt als een tepel! Ik denk 3 kanalen per seconde ofzo, is niet fris als je de ZAP knop ingedrukt houdt.
Alleen een kutgeluid als je stereo HARD staat op [video]..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Koop een oude brakke tv, die zappen wel snel :)

• Flotter
  • Laatst online: 09:23

Flotter

Pelipper!

Op vrijdag 16 november 2001 15:16 schreef Freak187 het volgende:
mm.. volgens mij heb ik geen 100hz toestel.. zou best kunnen btw want ik heb me er niet erg in verdiept toen m'n ouders em kochten. Maar het is toch wel jammer.
Want m'n vader drukt dan 2 keer achter elkaar en dan denkt ie dat het dan sneller gaat ;)
Maar ja als je dan 2 keer 2 indrukt ga je naar kanaal 22 en daar is alleen ruis en dan begint ie weer te zeuren. Maar ja.. jammer dan. Het zou leuk zijn als het wel instelbaar was.
Ligt het er dan niet aan dat je tv ff wacht om de kijken of er nog een cijfertje achteraan komt? Ik zou me best kunnen voorstellen dat als je naar kanaal 23 wilt en je typt 2, 3 in dat het erg irritant is wanneer ie eerst op 2 afstemt en daarna pas op 23.

Waarschijnlijk zitten er ook wel ch-up/ch-dn knoppen op, duurt het ook lang als je die gebruikt?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Mijn Sony 100 Hz breedbeeld doet er ook ongeveer 1,5 sec over om van kanaal te wisselen... echter het beeld wat via de SCART uitgestuurd wordt gaat veel sneller. Je gaat er veel selectiever TV van kijken is mijn ervaring. Ik heb me er maar bij neergelegd... via m'n video en MrZap kan ik ook zappen en dat gaat al een stuk sneller.

Concrete Loop Watercooling

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Hmmm, hoor ik daar mijn naam? :D

ontopic: Onze Sony breedbeeld (100Hz) beneden /me't ook traag, telkens eerst een zwart scherm met de OSD en dan komt pas het beeld. Boven heb ik een Grundig en die zapt echt razendsnel.. maja waar 't door komt weet ik niet. :?

*edit*
Oja, die sony ondersteunt PAP, dat je twee schermen in één hebt (zitten 2 tuners in). Het secundaire scherm zapt wel supersnel, echt vaag..

#

Pagina: 1