Celerons met extra groot koelelement?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:01
ik lees net op het gastenboek van informatique dat de nieuwere celerons met een 6.4 bij 7.8 centimeter koelelement worden geleverd. dit zijn in-a-box versies dan.

ik neem aan dat je die dan niet meer op een slot to socket 370 convertor kan plaatsen.

iemand die deze cpu heeft/gezien heeft?

• MRic3
  • Laatst online: 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

nope maar dat is wel cool.... mail informatique er ffff over zou zeggen....

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• JeroenNietDoen
een fcpga in-a-box cpu, moet je die cooler er nog opzetten of is het net zoals bij slot 1 in-a-box dat er zo'n kastje rond zit?

want als ik een in-a-box celeron koop voor op die convertor en het past niet door de cooler zit ik er mee.
als die cooler er dan los bij zit en hij past niet, kan ik er zo een andere cooler opzetten.

toch?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op vrijdag 16 november 2001 11:17 schreef Kaap het volgende:
een fcpga in-a-box cpu, moet je die cooler er nog opzetten of is het net zoals bij slot 1 in-a-box dat er zo'n kastje rond zit?

want als ik een in-a-box celeron koop voor op die convertor en het past niet door de cooler zit ik er mee.
als die cooler er dan los bij zit en hij past niet, kan ik er zo een andere cooler opzetten.

toch?
Koeler zit er NIET op, aangezien je de koeler vastmoet maken aan de socket, het moederbord dus, of de converter, en die zit er dus ook niet bij...

Maar meestal past het wel op zo'n converter, alleen kan het wel es zo zijn dat je 1 of 2 dimm sloten kwijt raakt

Verwijderd

Ik heb em hier liggen, hij komt ook met de boxed tuala p3 mee, hijs zeg maar errug "breed" en net zo lang als de oude retail, ook net zo hoog, zoniet minder hoog.

word me nieuwe videokaart cooler :)

• JeroenNietDoen
ok, dan koop ik die cpu gewoon, past die cooler niet dan een coolermaster erop want maatje heeft dezelfde setup.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ehmz....

Met "nieuwere Celerons" bedoel je daar de Tualatins mee?

Die gaan namelijk niet werken op een Slot 1 mobo icm een FCPGA>SLOT-converter....
Pagina: 1