"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Bij de buurman?
En anders een leuk shell-accountje zoeken en van daaruit testen.
En anders een leuk shell-accountje zoeken en van daaruit testen.
gewoon verbinden naar localhost of je eigen ip met je FTP programma....
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Via je LAN > 127.0.0.1
'Buitenom' > je inet ip
'Buitenom' > je inet ip
localhost = 127.0.0.1 kan niet via LAN!!! 127.0.0.1 is altijd de comp waarop je zit.... localhost is grappiger als 127.0.0.1
dus teseten op server zelf met ftp'n naar:
• localhost
• 127.0.0.1
• je eigen internet ip
EN TOPICSTARTER POST OF HET GELUKT IS
dus teseten op server zelf met ftp'n naar:
• localhost
• 127.0.0.1
• je eigen internet ip
EN TOPICSTARTER POST OF HET GELUKT IS
Nou nee dat testen lukt niet zelf maar hij doet het inmiddels wel 
anyway, thnx
anyway, thnx
Hoe heb je het dan getest... bij de buurman?Op vrijdag 16 november 2001 13:31 schreef siggy het volgende:
Nou nee dat testen lukt niet zelf maar hij doet het inmiddels wel
anyway, thnx
Ik weet zeker dat je op de server zelf kan testen of ie het doet. Ik had een keer e.o.a. FTP servertje draaien (warFTP ofzo) en daar logde ik op in op dezelfde computer met CuteFTP om te kijken of de rechten en alles wel goed stond voor de verschillende accounts... DUS...
ja dat had ik dus eerst ook kunnen doen maar aangezien in de tussentijd mn router was gereset en dus alle instellingen weg kkan het niet meer en een meneer van de techsupport daar die komt er wel op maar iemand hier in de buurt niet.....
ik probeer dus de hele tijd vanaf een andere pc in het netwerk via mijn externe ip adres te connecten met cuteFTP maar dan vraagt ie de hele tijd om een username en als ik de goede invul dan gaat ie niet verder.......
ik probeer dus de hele tijd vanaf een andere pc in het netwerk via mijn externe ip adres te connecten met cuteFTP maar dan vraagt ie de hele tijd om een username en als ik de goede invul dan gaat ie niet verder.......
Verwijderd
Je kunt het toch beter testen vanaf een andere machine. Firewalls, routers, etc. kunnen wel eens niet goed ingesteld staan, daar merk je niets van als je vanaf de localhost verbindt.Op vrijdag 16 november 2001 14:03 schreef MRic3 het volgende:
Ik weet zeker dat je op de server zelf kan testen of ie het doet.
Overigens kan ik gewoon verbinding maken met je FTP server, maar de login wordt niet gepakt:
ftp> open 212.204.144.94
Connected to 212.204.144.94.
220 Siggy's FTP Server
Name (212.204.144.94): test
331 Password required for test.
Password:
530 Login or Password incorrect.
Login failed.
Remote system type is UNIX.
Using binary mode to transfer files.
dat was omdat de username nog op user stond.......
maar goed.........
Ik begrijp niet dat mensen die ook @home als provider hebben (althans, hier in Maastricht dan) niet eens kunnen connecten.
Enne, ik draai geen unix system.
maar goed.........
Ik begrijp niet dat mensen die ook @home als provider hebben (althans, hier in Maastricht dan) niet eens kunnen connecten.
Enne, ik draai geen unix system.
thnx everybody
Pagina: 1