Toon posts:

Wie wil een peeceetje opofferen voor Ghost Recon?>

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
...een dedicated servertje dus waar gotters dus 24 hours around the clock op kunnen spelen :)
zal wel kewl zijn 8-)

\schijnheilig modus
....uhm...ikzelf heb maar 1 peecee

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11 20:59

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Is goed wil wel een 1,4gyg 756mb int opofferen, mits je voor mij een snelle internet verbinding regelt? >:)

Verwijderd

Intel 468 DX 2 66mhz
20mbram
257mb ide
200mb scsi
9mb onboard video (1 mb op mobo, 8mb in vl-bus)
14"

Zal wel soepeltjes draaien... :P

Verwijderd

Topicstarter
uhm...laat ik even wat minmum eisen stellen :P

een p2. 400 mhz....met 128 mb ram en kabel moet voldoende zijn voor dedicated

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 07:34
Mhh ik heb aantal weken geleden gevraagd of iemand een dedicated server wilde maken maar waren niet echt veel mensen die interesse haden.

• 4MULA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik wil het wel doen! Staat er anders maar zielig bij!

systeem: pentII 266Mhz
256 MB
Kable internet via chello!

take it or leave it

I

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 13:26 schreef 4MULA het volgende:
Ik wil het wel doen! Staat er anders maar zielig bij!

systeem: pentII 266Mhz
256 MB
Kable internet via chello!

take it or leave it
TAKE IT!!!!!!!
maar een p2 266.... uhm...
tja.....euh....heb je Ghost Recon????
kan je dan even proberen een dedicated op te zetten ????
ik wil graag weten of dat lukt

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Mayb wil ik het wel een keer gaan proberen als ik Casema Premium heb. 128KBit up en 512KBit down. Is misschien genoeg voor kleine warretjes, maar als die server er komt, is hij voor onze clan en is hij niet zomaar public. Verder wordt het dan een P2-400 ofzo :) .

Verwijderd

ik heb al dedicated draaien hehe

enigste probleem is dat het niet echt lekker samenwerkt met chello/internetconnectionsharing
maar ik wil wel wat beschikbaar stellen hoor?

Athlon 900mhz/512mb/win2000/geforce2mx

greetz

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 13:51 schreef katana25 het volgende:
ik heb al dedicated draaien hehe

enigste probleem is dat het niet echt lekker samenwerkt met chello/internetconnectionsharing
maar ik wil wel wat beschikbaar stellen hoor?

Athlon 900mhz/512mb/win2000/geforce2mx

greetz
katana
ben je ip kwijt
kan je me emailen voor meer info???
thx :)

Verwijderd

kyle,

zoals ik al zei ik heb dedicated geconfigureerd/geinstalleerd(werkt perfekt en is niet moeilijk)Maar het probleem is ik share mijn chello internetverbinding op die athlon 900 zodat ik dedicated server kan draaien(heb al quake3/Tribes2/UT gedraait) maar om de een of andere reden kan men van buitenaf niet connecten op de server dus naar mijn idee heeft die Ghost recon dedicated server problemen met internetconnection sharing. Misschien dat iemand een idee heeft?

greetz,

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 14:13 schreef katana25 het volgende:
kyle,

zoals ik al zei ik heb dedicated geconfigureerd/geinstalleerd(werkt perfekt en is niet moeilijk)Maar het probleem is ik share mijn chello internetverbinding op die athlon 900 zodat ik dedicated server kan draaien(heb al quake3/Tribes2/UT gedraait) maar om de een of andere reden kan men van buitenaf niet connecten op de server dus naar mijn idee heeft die Ghost recon dedicated server problemen met internetconnection sharing. Misschien dat iemand een idee heeft?

greetz,
tja..alleen de standard dingen kan ik zeggen...
geen portblokker of firewall??
Shareproggie goed geconfiged?
GR goed geconfigd?
ik zal forums van GR ff doorzoeken op een mogelijke antwoord??

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bla bla bla bla....idee heeft die Ghost recon dedicated server problemen met internetconnection sharing. Misschien dat iemand een idee heeft?

greetz,
*kuch* [topic=309815/1/50] *kuch*

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 14:17 schreef Merely het volgende:

[..]

*kuch* [topic=309815/1/50] *kuch*
Nou sorry hoor :)

En bedankt he!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 22:40

Twhomp

Stayin' Alive

Op vrijdag 16 november 2001 13:45 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Mayb wil ik het wel een keer gaan proberen als ik Casema Premium heb. 128KBit up en 512KBit down. Is misschien genoeg voor kleine warretjes, maar als die server er komt, is hij voor onze clan en is hij niet zomaar public. Verder wordt het dan een P2-400 ofzo :) .
Maak daar maar 64Kbit up en 512Kbit down van als je Casema Premium neemt :(

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-11 12:34

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

kyle,

Ik heb ook Chello, en heb 2 pc's thuis staan, een van mij en een van m'n broertje.
Wat ik heb gedaan, de utp kabel van de kabelmodem in de uplink van een Hub gedaan, en van de hub een kabel naar mij en naar m'n broertje.
En voila, we hebben allebei internet, zonder van die #$@# internet sharing proggie's.
Dus mischien kan je dat eens proberen?

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-10 10:54
Op vrijdag 16 november 2001 14:34 schreef Rinaldo het volgende:

[..]

Maak daar maar 64Kbit up en 512Kbit down van als je Casema Premium neemt :(
Staat toch letterlijk op de website, maar meestal maken ze die snelheid niet waar :( .

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Is 128kbit upstream eigenlijk wel genoeg voor zoiets? Bij bijv. UT moet je volgensmij al gauw zo'n 4kb/s upstream per persoon rekenen, dus daarmee zou je max. zo'n 3 spelers kunnen serveren.. :?

#

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik haal met Chello max 16 kbyte/ps. Dus je zit dan te spelen met 4 mensen. Dat lijkt mij ook saai.

Ik heb wel een TB 1200mhz en 256 MB ram. :P
Maar helaas geen tijd om 24 uur mijn pc op te offeren. Zit 2 x 700 mb te downen :)

dikzak

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 15:53 schreef Chello200 het volgende:
Ik haal met Chello max 16 kbyte/ps. Dus je zit dan te spelen met 4 mensen. Dat lijkt mij ook saai.

Ik heb wel een TB 1200mhz en 256 MB ram. :P
Maar helaas geen tijd om 24 uur mijn pc op te offeren. Zit 2 x 700 mb te downen :)
En wat zijn die 2 x 700 mb dan wel mannetje *D

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ik gok op een film, welke??

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

ik zou die dedicated server maar op je buik schrijven want er zijn maar weinig mensen met een verbinding die snel genoeg is daarvoor...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
GR vereist geen ulrasnelle verbinding
....Ik geloof zelfs dat de netwerkcode hetzelfde is als Rainbow 6 ...
dwz 16 spelers op een cablehost zonder lag..en dit is zelfs geen dedicated
Pagina: 1