Playstation 2 maakt hij bij jullie ook zo herrie?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Ik heb dus een playstation 2 met gta3 maar nu wil ik vragen ofdat hij bij jullie ook zo herrie maakt (de lens ofzo).
Met zoeken constant zoeken als er wat gezegd word ofzo maar dat zoeken of laden hoor je echt heel erg.

Alvast bedankt..

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 10:23
Ik hoor wel wat, maar volgens mij is dat alleen de fan aan de achterkant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Op vrijdag 16 november 2001 09:27 schreef RemcoZ het volgende:
Ik hoor wel wat, maar volgens mij is dat alleen de fan aan de achterkant...
Nee ik bedoel echt als je een spel speelt dat je echt hoort wanneer het spel moet laden en wanneer niet.
En vooral met gta3 moet hij veel laden en dat hoor je dus ook constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook. Je hoor de laser zoeken en de disc draaien. Maar ik vind het niet echt storend ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n broerke heeft zo'n ding, en ik vind dat wel erg storend.. Piep en Kraak enzo, en dan nog die 6cm blaasfan achterin.. maakt meer herrie dan mijn pc man ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je een copy cd erin??
of is GTA 3 origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Bij mij maakt mijn PS2 bij GTA3 niet zoveel geluid.

Maarreh, zit je ps2 op een harde ondergrond? dan kan het zijn dattie een %$#@!-geluid maakt doordat de PS2 beetje trilt met de harde ondergrond. Dat had ik eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oooow gelukkig ik dacht dat ik weer toevallig een kapotte had gekocht. Ik vind het dus ook storend maar het spel werkt wel goed geen haperingen ofzo.

Ik denk dat ik hem maar in een kast zet ofzo.
Bedankt jongens . ;)

Maar meer ervaringen met dit zijn welkom in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Op vrijdag 16 november 2001 10:57 schreef Blaise het volgende:
Bij mij maakt mijn PS2 bij GTA3 niet zoveel geluid.

Maarreh, zit je ps2 op een harde ondergrond? dan kan het zijn dattie een %$#@!-geluid maakt doordat de PS2 beetje trilt met de harde ondergrond. Dat had ik eerst.
Nee hij staat op de grond . (vloerbedekking)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Op vrijdag 16 november 2001 10:57 schreef kyle_2000 het volgende:
heb je een copy cd erin??
of is GTA 3 origineel
Copy van mijn orgineel. ;)
Maar heb het ook bij orginele spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwas erg teleurgesteld toen ik die 6 mm fan er achterop zag zitten. Dat ding maakt idd een zooitje geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Op vrijdag 16 november 2001 11:19 schreef Dribbeltje het volgende:
Kwas erg teleurgesteld toen ik die 6 mm fan er achterop zag zitten. Dat ding maakt idd een zooitje geluid.
Ja klopt die maakt ook een hoop geluid ja, maar dat van die laser stoor ik me aan het lijkt net ofdat die zo kapot kan gaan.
Of dat hij daarna niet verder laad maar dat is dus niet het geval hij doet het gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoort het wel, maar ik vind het dus echt niet storend, de fan maakt dus echt niet meer lawaai dan een pc en het het geluid van de dvd is niet erger dan dat van bijvoorbeeld mijn seagate schijf

valt reuze mee dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:03
Die laser hoor ik ook wel tijdens het spelen, maar daar stoor ik mij niet aan, wel aan die vreselijke 60mm fan achterop tijdens het kijken van een DVD :( Als de garantie eraf is dan gaat tie los en komt er een fatsoenlijke fan op.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Aah oke bedankt jongens voor die replyz. Ik ben nu wat gerust gesteld. Ik had namelijk nog nooit met een ps2 gespeeld ( wel met ps1).
Dus ik dacht gelijk dat de laser kapot was maar meerdere mensen hebben het dus. :)

Thnxzzzzzzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
De oplossing voor jullie: Zet je geluid wat harder :P

IK hoor de lens ene de cd idd ook (vertikaal staand), maar verder nix, in het begin had je wel een paar PS2's waarvan de koeler niet goed was, was errug vaag, want dit leek dan alleen bij TTT het geval te zijn, wat eigenlijk nergens op zou slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor alleen de fan...en die wordt onder het spelen wel overstemd door het surround geluid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verder nog mensen waarbij de laser en de disc een hoop herrie maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 15:23

franklin

denkt teveel...

quake3revo is een ontzettende herriemaker.. maar ook bij normaal gebruik blaast, piept en kraakt ie wel aardig ja! ik kijk er nu niet raar meer van op, maar in het begin was het wel ff wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
BTW zou die lens kapot kunnen gaan van het vele zoeken en laden achter elkaar net als met gta 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitrusJuicer
  • Laatst online: 11-09 16:25

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Ik denk dat die dingen daarvoor gemaakt zijn.
Lijkt me stug dat ze spellen uitbrengen, waardoor de lens verrot gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik heb GTA3 nog niet maar bij de spellen die ik nu heb (GT3, DoA2) heb ik geen last van herrie... de fan van de PS2 hoor je ook nauwelijks... misschien komt dat omdat het geluid van het spel dat een beetje overstemt :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-09 15:06

Raimond613

Simracer

Ik heb m in mn kast staan, dus ik doe gewoon de deur dicht :)
er zit nogal een kier in die deur, daar past precies mn controllersnoer doorheen :+

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Op dinsdag 20 november 2001 11:57 schreef Raimond het volgende:
Ik heb m in mn kast staan, dus ik doe gewoon de deur dicht :)
er zit nogal een kier in die deur, daar past precies mn controllersnoer doorheen :+
Dit heb ik dus nu ook gedaan maar zelfs dan door die kier hoor ik hem nog als ik het geluid zacht heb staan.
Sorry dat ik dit topic weer aanhaal maar ik weet niet precies wat normaal is bij een PS2.
En ook dat vele laden bij gta 3 daar wordt je echt gek van ik let alleen maar op dat laden en hoop dat hij niet opeens stil staat.

• Ares
Op woensdag 21 november 2001 13:16 schreef henkyyyyyyy het volgende:

[..]

Dit heb ik dus nu ook gedaan maar zelfs dan door die kier hoor ik hem nog als ik het geluid zacht heb staan.
Sorry dat ik dit topic weer aanhaal maar ik weet niet precies wat normaal is bij een PS2.
En ook dat vele laden bij gta 3 daar wordt je echt gek van ik let alleen maar op dat laden en hoop dat hij niet opeens stil staat.
Ik vind de laadtijden bij GTA3 best wel meevallen eigenlijk...
Als ej ziet wat een immense stad ie binnen moet halen + al de mensen, auto's blabla...
Valt wel mee, maar hij maakt idd wat herrie, maarja, gewoon geluid wat harder met bv head radio ;)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

Bij mij maakt die laser ook een krakende &*(herrie maar bij een vriend ook. Volgens mij niet iets om je druk over te maken.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Maak je niet zo druk joh, daar kan een PS2 prima tegen. Ik vind het echt niet storend hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 09:13 schreef henkyyyyyyy het volgende:
Ik heb dus een playstation 2 met gta3 maar nu wil ik vragen ofdat hij bij jullie ook zo herrie maakt (de lens ofzo).
Met zoeken constant zoeken als er wat gezegd word ofzo maar dat zoeken of laden hoor je echt heel erg.

Alvast bedankt..
M'n Ps1 wel, maar die is al 7jaar oud en heeft heel wat keertjes aan een vrije val gedaan :D
geen idee, ik irriteer me er aan als het zo zou zijn.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
JE hoort een discman of DVD/CD-Rom speler toch ook wle eens geluid maken?
Ik denk dat je je beter druk kan gaan maken als ie dat niet meer doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
*schop*

Heb vanmiddag een ps2 gekocht en in het begin hoorde ik helemaal niks (= de hele middag + begin vd avond).. Alleen nu hoor ik 'm wel duidelijk laden en zoeken, ongeveer zelfde geluid als een cd-rom/dvd-speler.. Ligt het aan mij dat ik 'm eerst gewoon niet hoorde, of is er toch iets mis??

Ondanks dit topic wil ik het toch graag ff zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op woensdag 17 juli 2002 23:10 schreef devv05 het volgende:
*schop*

Heb vanmiddag een ps2 gekocht en in het begin hoorde ik helemaal niks (= de hele middag + begin vd avond).. Alleen nu hoor ik 'm wel duidelijk laden en zoeken, ongeveer zelfde geluid als een cd-rom/dvd-speler.. Ligt het aan mij dat ik 'm eerst gewoon niet hoorde, of is er toch iets mis??

Ondanks dit topic wil ik het toch graag ff zeker weten :)
En hoe meer je erop gaat letten, hoe meer je hem gaat horen :).

Niet druk om maken, gamen, en gewoon het bonnetje voor de garantie bewaren.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
devv05 gewoon geluid wat harder zetten :D

Heb altijd mijn Creative 3500 playworks flink hard staan niets beter dan die motergeluiden van GT3 al je aan het racen bent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb het trouwens maar bij 1 spel echt.. Bij de andere spellen hoor ik het vrijwel niet.. Dat spel staat op een schijfje met een paarse achterkant.. Zou het misschien aan het type schijf kunnen liggen ofzo?? Heb het geluid al hard maar bij het laden is het zo irritant enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Op donderdag 18 juli 2002 01:38 schreef devv05 het volgende:
Heb het trouwens maar bij 1 spel echt.. Bij de andere spellen hoor ik het vrijwel niet.. Dat spel staat op een schijfje met een paarse achterkant.. Zou het misschien aan het type schijf kunnen liggen ofzo?? Heb het geluid al hard maar bij het laden is het zo irritant enzo...
Dat zou kunnen, ik heb het ook bij een spel: Ridge Racer 5, heeft er misschien mee te maken dat de cd niet in balans hangt omdat er een ongebalanceerde sticker op geplakt is.
Maar bij die cd lijkt het wel of er een B52 overvliegt.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de box maakt ook herry
maar wat boeid dat dan zet je de muziek toch harder van je
ps2
al die next gameconsolles maken een tering herry
klaar
geluid harder van je game en je hoord niks meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 17:15
Op donderdag 18 juli 2002 01:38 schreef devv05 het volgende:
De Playstation 2 is zo gemaakt dat hij DVD's en CD's kan lezen. De DVD's hebben altijd een gewone zilveren achterkant, en een Playstation 2 CD-ROM heeft altijd een paarse achterkant. Nu is het zo dat je een PS2 CD meer hoort bij het lezen, omdat hij dan de CD anders "leest" als bij een DVD. Een CD-spel maakt dus meer herrie als een DVD-spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Vaak zet ik gewoon een koptelefoon op. Hebbie nergens meer last van, zelfs niet van de stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op donderdag 18 juli 2002 12:14 schreef ^MRT het volgende:

[..]

De Playstation 2 is zo gemaakt dat hij DVD's en CD's kan lezen. De DVD's hebben altijd een gewone zilveren achterkant, en een Playstation 2 CD-ROM heeft altijd een paarse achterkant. Nu is het zo dat je een PS2 CD meer hoort bij het lezen, omdat hij dan de CD anders "leest" als bij een DVD. Een CD-spel maakt dus meer herrie als een DVD-spel :)
Oke dat verklaart het.. Gelukkig nix mis met mn ps2 dan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-10 16:36

Sharky

Skamn Dippy!

die van mij maakt dat geluid helemaal niet, ja tenzij ik m'n oor er bij houd en hij dus net aan het laden/zoeken is...mijn ps1 maakte meer lawaai tijdens 't laden.
ik erger me wel rot aan die fan, ik heb er over na gedacht om hem gewoon uit te zetten maar hij koelt echt alles dus das een beetje link (heb hem al open gehad ja...)
Op donderdag 18 juli 2002 12:14 schreef ^MRT het volgende:

[..]

wazige post zeg :?

ik weet niet wat voor console/wazige import spellen jij hebt maar al mijn spellen (GT3, DOA2, RE:code veronica) zijn gewoon zilverkleurig en dat is omdat ps2 spellen doodgewone DVD's zijn met een beveiliging. je stopt dus helemaal geen CD-ROM's in je ps2. En uiteraard leest hij een DVD 'anders' dan een CD maar het lijkt me stug dat hij daarom meer lawaai maakt.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is i.d.d. nix aan de hand,
het motortje van je lens maakt gewoon herrie.
Net zoals de lens van de CD-ROM speler als je iets aan het installeren bent, dan maakt die toch ook een bak herrie !! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Op donderdag 18 juli 2002 13:37 schreef sharky het volgende:

[..]

ik weet niet wat voor console/wazige import spellen jij hebt maar al mijn spellen (GT3, DOA2, RE:code veronica) zijn gewoon zilverkleurig en dat is omdat ps2 spellen doodgewone DVD's zijn met een beveiliging. je stopt dus helemaal geen CD-ROM's in je ps2. En uiteraard leest hij een DVD 'anders' dan een CD maar het lijkt me stug dat hij daarom meer lawaai maakt.
Ik heb NHL Hitz 20-02 gewoon in de winkel gekocht hier en die heeft een paarse achterkant en maakt veel meer herrie (met laden en zoeken, net als een cd-rom spelen).. Lijkt me dus wel een goede verklaring van hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Op donderdag 18 juli 2002 13:56 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik heb NHL Hitz 20-02 gewoon in de winkel gekocht hier en die heeft een paarse achterkant en maakt veel meer herrie (met laden en zoeken, net als een cd-rom spelen).. Lijkt me dus wel een goede verklaring van hem..
precies, sommige spellen voor de PS2 worden nog op CD gezet omdat dat goedkoper is voor de uitgever, en die CD's zijn altijd paars :)
Op donderdag 18 juli 2002 13:37 schreef sharky het volgende:

[..]

dus dan heb jij alleen maar PS2 spellen op DVD's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op donderdag 18 juli 2002 13:59 schreef ^MRT het volgende:

[..]

precies, sommige spellen voor de PS2 worden nog op CD gezet omdat dat goedkoper is voor de uitgever, en die CD's zijn altijd paars :)
[..]
:? bij mij blauw

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Op donderdag 18 juli 2002 14:13 schreef Marruk het volgende:

[..]

:? bij mij blauw
ook goed , ik zie al dat verschil in die kleuren niet zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lenkenkop
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 13-04-2024
Is het erg als je Disc tray een tik geluid maakt wanneer je een spel speelt
Echt ben bang dat 1 de cd beschadigd en 2 dat de lazer kapot gaat
Echt irritant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Vraag je het aan de users die in 2001/02 hebben gereageerd? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:36

BM

Moderator Spielerij
Lenkenkop schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 18:18:
Is het erg als je Disc tray een tik geluid maakt wanneer je een spel speelt
Echt ben bang dat 1 de cd beschadigd en 2 dat de lazer kapot gaat
Echt irritant
Maak hier even een apart topic voor aan, ipv dit prehistorische topic te kicken :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.