Toon posts:

PlayStation 3?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sjeees... zit ik net wat game news site te bekijken. Kom ik dit tegen:
http://www.gamesradar.com/news/game_news_2592.html
PS2) Xbox Could Force Early Release Of PlayStation 3 15-11-01 16:35

Sony admit to feeling the pressure from Xbox
Kunitake Ando, the president and CEO of Sony, has said that Xbox could compel the company to launch PlayStation 3 earlier than intended. "The biggest threat to the PlayStation 2 is that the Xbox changes the industry's life cycle," said Ando. He added that the life cycle of PS2 could be as little as three years.

However, a recent report forecasts that a staggering 34 million PS2s will have been sold in North America by 2004, while Xbox will have shifted 20 million units and Gamecube 18 million.

Development of PlayStation 3 has already begun and Sony have partnered with Toshiba and IBM to develop the technology for the next next-gen console. Production of the PS3 chip is scheduled to begin in 2004. It is reported have a greater focus on delivering communication and broadband services.
WTF is dit?? :r Heb ik een PS2 gekocht een jaar geleden en hij is NU AL niet goed! Moet ik weer een PS3 kopen van 1150 piek! En als ie toch zou uitkomen liever 3 jaar later ofzo... maar niet binnen een jaar :( :'( wat heb ik daar aan? Ik kan wedden dat als ie uitkomt dat ie backwards compatible is met PSX en PS2 spellen. Vroeger was game industie lekker makkelijk... had je Nintendo en Sega later zou het Nintendo en Sony zijn.... en nu Nintendo, Sony, en X-Box (sega misschien), dit games leven zuigt! |:( Ik denk dat ik maar retro ga!

Verwijderd

tja dat krijg je met console's, die gaan veeeeel minder lang mee dan een PC. >:)

Verwijderd

K heb ook een Ps2. Vette klotezooi. Maar weet je zeker dat die bron betrouwbaar is. Ik voel me genaait :( ;( :'(

Verwijderd

ze vertellen shit daarzo met, zitten ze ook een klein beetje de PS2 aan te prijzen, dat ie al 34 miljoen keer over de toonbank is gegaan en dat de xbox pas 20 miljoen bla bla vind je het gek de PS2 bestaan ook al een jaar :r :r :r :r

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik heb het ook gelezen, maar ik denk dat die xbox niet zoveel uitmaakt voor de ps2 verkopen. Maar ja das mijn mening.

En ze hebben nog niks van de ps3 geen specs geen pics etc. Dat betekend dat ze er zeker nog 2-3 jaar mee bezig zijn. En dan zijn ze echt snel... Dus ik maak me niet dik (dun is de mode). En als de xbox flopt dan gaan ze helemaal rustig soen.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

Zo voelen wij dus ook ..

Geforce3 en nu de Ti500->900 ballen
Geforce2u--------------->1000 ballen
Geforce sdr/ddr---------> 800 ballen
TNT2u/Matroxg400MAX-----> 700-800,-

ook ik vergeet de ATi Radeon Kaartjes

Maar dit is dus per jaar :(
COnsole richting de pc marketing dus :)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Radeon 8500 --> 700 ballen
ATI 1MB Flutkaartje --> 400 ballen
Dit gaat dus per 10 jaren :+

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 09:42 schreef GambitRS het volgende:
Radeon 8500 --> 700 ballen
ATI 1MB Flutkaartje --> 400 ballen
Dit gaat dus per 10 jaren :+
tja...ik bedoel ook niet dat ik alle kaartjes heb gekocht hoor

Maar wat ik wil zeggen is dat als je perse de nieuste wilt hebben je daarvoor ook flink moet dokken...
En nu de console markt ook met zo een marketing werken..kan je dit wel verw8ten

Verwijderd

Ach de X-Box (Microsuck), is officieel gepresenteerd nu, alleen heeft het nog geen aansprekende speltitels. De gamecube (Nintendo) wordt een leuke console, voor weinig geld maar met weinig uitbreidingsmogelijkheden.

De PS2 is nu overduidelijk marktleider, en eerlijk gezegd zie ik dat niet veranderen, de XBox mag dan als grootste concurrent gezien worden maar de achterstand kan niet worden ingehaald lijkt me.

Dat de PS3 ontwerp op de planken lag is maanden bekend, ze hebben de uitgifte datum voor de PS3 Europa! destijds voor eind 2005/begin 2006 vastgesteld.
Dus de chip productie begint nu in 2004 in America, wordt hij eind 2004 uitgebracht ook in America, halverwege 2005 komt hij dan in europa, nou een half jaar eerder :?

Is dat nou zo erg?

Met de PS2 kun je nog heel wat jaartjes mee, PS de prijs voor een XBox is 1050,- terwijl ik mijn PS2 toch voor 450,- heb gekocht (van het vrachtwagentje gevallen >:)

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 21:38
Beetje lullig opzich. Heb je net een playstation 2 gekocht, komt er vlak daarna een volgende uit van weer zoveel gulden.
Maar weet je wel zeker dat dit een betrouwbare bron is en niet een hoax? Anders zou het wel flink klote zijn voor een hoop mensen. :(

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
edit:

lama

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Jullie begrijpen er duidelijk niks van!

De Chip wordt in 2004 in productie genomen.
Dan in 2005 komt ie in Japan uit en 2006 bij ons ofzo.

Voordat de PS3 hier is zijn we echt nog wel even verder hoor!

En waar zie jij binnen een jaar staan??? ik nergens.
Alleen dat ze alweer een PS3 aan het developpen zijn...maar dat is ALTIJD zo met Consoles.
En jullie vergeten dat de PS2 al een tijd uit is...in Japan.

Daar hoeven ze ze alleen nog maar te produceren, de developpers kunnen weer wat anders gaan doen.

Verwijderd

Hahahah panieeeeeeeeeek!!!

deze verhaaltjes hoorde je ook toen de playstation net uit was.

en nog wat SONY laat zich echt niet gek maken door bil met z'n x box hoor... ik ben trouwens heel benieuwd wat de x box gaat doen, iets kan nog zo goed zijn maar het moet eerst wel aanslaan bij de massa,want de mooiste apparaten kunnen floppen kijk maar naar de dreamcast...sega had toch al een flinke naam in de gaming wereld maar dat mocht niet baten.

misschien als x box alle winst van x box 1 in reclame stopt zodat het echt kan doordringen bij de massa... want daar draait het om de massa!!! daar ligt de winst en het succes!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ach deze verhalen speculeren al voor dat de ps2 in europa zelfs kwam..ze maken alleen maar bekend dat ze volgende console al in de maak hebben, dat heeft nintendo en microsoft ook al lang hoor alleen hun zeggen naturlijk voorlopig 2 jaar nix.., een console maak je niet in een jaartje..

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Beetje offtopic maar ook niet helemaal. Tijdens de launch van de xbox in america stond dit op de billboards bij de hotels van de journalisten.

Just pretend we're not there. ps2

Ik vind hem echt cool...

Vandaag is het feest en morgen ook.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op vrijdag 16 november 2001 09:20 schreef Raikane het volgende:
tja dat krijg je met console's, die gaan veeeeel minder lang mee dan een PC. >:)
Tis maar net hoe je het bekijkt. De economische levensduur van een PC is nog steeds anderhalf jaar.

IMHO laat iedereen zich gewoon gek maken door het geruchten circuit van zowel Sony, Nintendo als MicroSoft. Persoonlijk wil ik eerst zien voordat ik geloof. Zeker m.b.t. de PS2. Het product is nog niet eens op zijn hoogtepunt. De kans, dat er binnen twee jaar een opvolger op de planken ligt is dan dus ook zeer gering. Geldwolven zijn het bij Sony, maar wel slimme met marketingkennis! ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op vrijdag 16 november 2001 14:14 schreef GeJe het volgende:
Beetje offtopic maar ook niet helemaal. Tijdens de launch van de xbox in america stond dit op de billboards bij de hotels van de journalisten.

Just pretend we're not there. ps2

Ik vind hem echt cool...
dat was zeker 1 van DE grappen van het jaar vond ik, gewoon op de X-box beurs hele grote reclame posters hangen bij de openbaar vervoer verbinding zodat alle bezekers via die verbinding eerst die posters zagen van Sony :+ :+ :+

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
TUURLIJK zijn ze bezig met het ontwikkelen an de PS3, als ze nu de armen over elkaar zouden doen, zouden ze binnen mum van tijd achter lopen.

Stil zitten = verlies lijden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Er is nog helemaal niks bekend over welke consoles in de december-maand het meest verkocht zal worden, daar zal Sony eerst wel op wachten. En die plannen voor de PS3 liggen er ook al eeuwen, dat van IBM en Toshiba is ook al oud-nieuws.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05
huh?

waar lezen jullie 'binnen één jaar'?

ik lees toch echt 2004, en volgens mij is dat nog 3 jaar vanaf waar we nu zijn, 2001.

:?

=edit=
en als je je genaaid voelt omdat een spelletjesmaker een nieuwe console uitbrengt dan concludeer ik dus dat je eigenlijk niet blij bent met de console die je nu hebt en/of dat je maar kluizenaar moet worden ergens in de bergen ofzo.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Production of the PS3 chip is scheduled to begin in 2004.
Waar maak je je druk om? Het is 2001..ok bijna 2002 maar dan nog..Je kan verwachten dat een console zo'n 4 a 5 jaar "in" blijft. Volgens mij is de PS2 van eind 2000 of heel vroeg 2001 dus dat klopt aardig met 4 jaar.

En dan nog een PS3..fijn er komen nu toch ook nog steeds games voor de PSX uit?

Verwijderd

1. De PS2 werd ook al ontwikkeld toen de PSX een jaar uit was
2. De PS3 zal op z'n best pas over 4 jaar uitkomen, een console heeft een gemiddelde lifespan van 5-6 jaar.
3. Wat boeit het als ie er over 2 jaar is? Ik hoef niet het nieuwste te hebben, ik wil de console hebben waar voor mij de meeste leuke spellen op zijn.
4. Hij zal waarschijnlijk weer backwards compatible zijn, dus PS2 spellen kunnen spelen...dan heb je dus in ± 3 of 4 jaar de hardware van de PS2 afgeschreven, wat helemaal niet abnormaal is. Een PC gaat maar een jaar mee als je spellen wilt blijven spelen.

voor de duidelijkheid: punt 4 is wat ik verwacht, het compatible zijn is geen feit ofzo. Maar waar maak je je eigenlijk druk om :?

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
gaaf, zeker wel vet maar voor dat die een keer gaat uit komen zijn we denk ook wel 5jaar verder.
dus ik maak me nie zo druk dat ik net een ps2 heb gekocht, kan ik vast gaan sparen voor de 3:)

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 09:20 schreef Raikane het volgende:
Wat een onzin, een pc is al verouderd als je hem uit de doos haalt, consoles gaan meestal een paar jaar mee voordat er een verbeterde versie uitkomt.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:57
Op vrijdag 16 november 2001 14:30 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Tis maar net hoe je het bekijkt. De economische levensduur van een PC is nog steeds anderhalf jaar.

IMHO laat iedereen zich gewoon gek maken door het geruchten circuit van zowel Sony, Nintendo als MicroSoft. Persoonlijk wil ik eerst zien voordat ik geloof. Zeker m.b.t. de PS2. Het product is nog niet eens op zijn hoogtepunt. De kans, dat er binnen twee jaar een opvolger op de planken ligt is dan dus ook zeer gering. Geldwolven zijn het bij Sony, maar wel slimme met marketingkennis! ;)
Op zaterdag 17 november 2001 13:01 schreef -WestPark- het volgende:

[..]

Wat een onzin, een pc is al verouderd als je hem uit de doos haalt, consoles gaan meestal een paar jaar mee voordat er een verbeterde versie uitkomt.
Waarom gaan jullie er in godsnaam serieus op in :?

Hij wil gewoon effe reacties uitlokken.

Verwijderd

Ik ga voor de Xbox denk ik.. vetste graphics

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zaterdag 17 november 2001 19:22 schreef QuakeMASTER het volgende:
Ik ga voor de Xbox denk ik.. vetste graphics
Ik ga voor de PS. vetste spellen en een NORMALE joypad. sjeeez dat je die van de xbox en gamecube nog kan vasthouden zeg. :r

Verwijderd

Op zaterdag 17 november 2001 19:26 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Ik ga voor de PS. vetste spellen en een NORMALE joypad. sjeeez dat je die van de xbox en gamecube nog kan vasthouden zeg. :r
Daar ben ik het helemaal mee eens, Sony heeft altijd al de beste controllers gehad, de normale eenvoudige Dual Shock controller en nu bij de PS2 de Dual Shock2 controller. Deze kun je tenminste fatsoenlijk vasthouden.
Pagina: 1