Toon posts:

Fiber (Optisch) Out naar Coax...

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn Xbox ga kopen moet ik die aan kunnen sluiten op mijn Philips 9616 met DD 5.1 maar die heeft allen Digital Audio IN COAX... En de Xbox heeft alleen Optical Out..

Waar kan ik de converters voor Fiber (Optisch) Out naar Coax krijgen?

Verwijderd

heb lopen zoeken!!
nl site, onderste regel: http://www.mabn.nl/dutch/muziek%20hardware.htm

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:08

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Elektuur heeft hier ook schematjes voor gemaakt. Die kun je dan zelf bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Hehehe.. zelf bouwen zit er niet in denk ik! Alvast thanks voor jullie hulp! Ik heb er wel wat voor over om die Optische out naar Coaxiale Out te krijgen dus die 120 piek extra zal niet veel uitmaken, anders moest ik een nieue DD 5.1 / DTS receiver kopen en die is geen 120 maar 800 piekies... dussuh.. keuze is denk ik al gemaakt.. Maar heeft een zaak als Conrad of mediamarkt niet zoiets?

Verwijderd

volgens mij niet, maar voor de zekerheid effe de catalogus van conrad scoren. en anders die link die me broertje badley98 eerder poste (voor 119piek!!)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

EEEEEEEEEEEEJ werkt dat ook voor sblive 5.1??????? Want dan is dat mijn redding. (Sony optical in/ sblive5.1 coax out)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025

iGadget

Wowsers!

Hmmm... zomaar een wilde gedachte, maar kan dat niet simpeler? Een digitale uitgang zal in principe nooit vanaf de bron optisch zijn... ergens wordt dit omgezet van electrisch naar optisch. Als je het signaal net voor deze optocoupler (want dat is het toch eigenlijk?) zou aftappen, ben je er toch ook in theorie?

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:38

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Op vrijdag 16 november 2001 03:00 schreef Wika het volgende:
Waar kan ik de converters voor Fiber (Optisch) Out naar Coax krijgen?
Hier bij mij in den haag kan je ze krijgen bij "Stuut en Bruin" (ongeveer f80,--). Ik heb er trouwens nog eentje liggen thuis (Optical IN --> Coaxial OUT) die ik niet meer nodig heb. Hij heeft wel een een 6V 250mA gelijkstroom adaptertje nodig.
Als iemand interesse heeft mag hij hem hier bij mij in Rijswijk komen ophalen voor f50,--

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/jpg/converter.jpg

PSN-id: Chrasher

Pagina: 1