God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Ok, dan heb ik de goeie besteld
Thnx
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Abit! Heb ik ook en goeie ondersteuning. idd 209 piek bij Gistron (wel bulk verpakkingje, maar daar is de prijs ook naar)
Qua presatie zal ut niet veel uitmalen. Is allebei nl. dezelfde chip
Qua presatie zal ut niet veel uitmalen. Is allebei nl. dezelfde chip
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Bulk maakt me niet zoveel uit, heb de handleiding en drivers nu al op m'n pc staan. Ben benieuwd, als het goed is heb ik hem maandag.
Verwijderd
waar ik eigenlijk niemand over hoor zijn de filters, de filters van de powercolor zijn dacht ik toch een stuk goedkoper waardoor de beeldkwaliteit (2d/3d) een stukje lager ligt dan bij de Abit/ASUS/etc. kaarten.
voor de performance maakt het niks uit, maar op een groot scherm kan een lekkere 2d kwaliteit nooit verkeerd zijn.. toch?
voor de performance maakt het niks uit, maar op een groot scherm kan een lekkere 2d kwaliteit nooit verkeerd zijn.. toch?
Mijn scherm is niet erg groot (15") (wordt m'n volgende upgrade), maar is toch in ieder geval mooi meegenomen.
Verwijderd
op een 15" maakt het niet zeer veel uit, maar op een 19" (en groter) zie je het verschil toch wel zeer duidelijk.Op vrijdag 16 november 2001 16:21 schreef Henkie20nl het volgende:
Mijn scherm is niet erg groot (15") (wordt m'n volgende upgrade), maar is toch in ieder geval mooi meegenomen.
ik heb het zelf getest met een MSI GF2MX een Powercolor TNT2 M64 en een ATi Radeon. Met de Radeon zie je toch dat alles scherp is/blijft op iedere resolutie en dat de GF2MX tot 1280x1024 lekker blijft, daarna valt die toch wat tegen, de TNT2 M64 zou ik helemaal maar niet over beginnen want dat is dus echt niks
Pagina: 1