Toon posts:

Ok ik daag jullie uit !!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat wat rond te touren met gp3 2000 nix gepatcht allen de laatste gpx (om lekker snel te kunnen starten zonder intro movies)in quicklaps mode op suzuka,en zoals je kan zien met alle hulp uit *D wie gaat er harder?

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~lnvdsche/pictures/gpx_0014.jpg

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Laat maar, overbodige post dit.

Zal hem dan voor de show even opleuken met wat smilies:

:+ :+ :+ :+

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-02 17:58

Sick Nick

Drop the top!

Toe maar, een plaatje van 1 mb. Kon je niet resizen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 00:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Laat maar, overbodige post dit.

Zal hem dan voor de show even opleuken met wat smilies:

:+ :+ :+ :+
je bedoelt dat jij sneller bent??????????????????????????????????????????????????????

nou nou nou nou >:)

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

was dat 1 MB? Joepie ADSL !! :o

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 00:27 schreef Sick_Nick het volgende:
Toe maar, een plaatje van 1 mb. Kon je niet resizen :(
o ja da's waar er zijn ook mensen met modems je zou ze bijna vergeten he ;)

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 16 november 2001 00:28 schreef j_du_pee het volgende:
was dat 1 MB? Joepie ADSL !! :o
Hehe, chello hier. Kwam soepeltjes binnenglijden >:)

Maar toch, een plaatje van 1mb is echt overdreven en zeker voor de modemers en nog erger, de casema en rendekooy slachtoffers.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 16 november 2001 00:28 schreef loekos het volgende:

[..]

je bedoelt dat jij sneller bent??????????????????????????????????????????????????????

nou nou nou nou >:)
Nee ik merte op dat je je plaatje niet goed gepost had, maar dat fixte je.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 00:35 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Nee ik merte op dat je je plaatje niet goed gepost had, maar dat fixte je.
Ja inderdaad hehehe tis al laat :z

ik heb hem ook ff wat kleiner gemaakt voor onze modemende medemens :)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op vrijdag 16 november 2001 00:31 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Hehe, chello hier. Kwam soepeltjes binnenglijden >:)

Maar toch, een plaatje van 1mb is echt overdreven en zeker voor de modemers en nog erger, de casema en rendekooy slachtoffers.
*kuch*IGR*kuch*

|
|
V

Steam

Verwijderd

Makkie, in mijn eerste ronde al :)

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoftsoftware.nl/gp3.jpg

Verwijderd

Gaat dit over de hoogste snelheid of de grootste plaatjes? :D

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 06:34 schreef Exoset het volgende:
Gaat dit over de hoogste snelheid of de grootste plaatjes? :D
Maakt niet uit :Y)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05
dat zijn wel f*kking lelijke plaatjes zeg. Hoe oud is dat spel??? :?

Lijkt op software mode.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Ik wou alleen ff laten zien dat ik het sneller kon :P Ik moest em nog installeren. Ikke heb een geforce 3, dus daar zal het niet aan liggen, misschien dat ik vergeten ben om wat details op high te zetten :?

Maar season 2000 is volgens mij van dit jaar.

Verwijderd

Die van loekos is toch veel mooier....
Maaruh, dat plaatje van 1,6 MB met Mxstream laadde hij in 10 seconden ofzow :) best wel weird als downen met max. 64 kb/sec gaat :?

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Ik vind die graphics wel wat tegen vallen, dit ziet er amper beter uit als gp2!
Of is dat alleen die screenshot?

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Op vrijdag 16 november 2001 02:54 schreef xmvl33 het volgende:
Makkie, in mijn eerste ronde al :)

[afbeelding]
Volgens mij heb jij gefotosoept? hehe :)

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Op vrijdag 16 november 2001 10:45 schreef pierkwam het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij gefotosoept? hehe :)
* creative8500 denkt dat je jaloers bent (of omdat hij goed kan photoshoppen, of omdat hij zo goed kan racen)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

het LIJKT wel een lelijk spel.......

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Op vrijdag 16 november 2001 08:18 schreef liquidlizard het volgende:
Die van loekos is toch veel mooier....
Maaruh, dat plaatje van 1,6 MB met Mxstream laadde hij in 10 seconden ofzow :) best wel weird als downen met max. 64 kb/sec gaat :?
http compresie shit enz, plaatjes worden extra gecomprimeerd geladen.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-02 16:11
Op vrijdag 16 november 2001 07:37 schreef xmvl33 het volgende:

Dat denk ik dus ff niet, het is al bijna eind 2001

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 07:37 schreef xmvl33 het volgende:
Ik wou alleen ff laten zien dat ik het sneller kon :P Ik moest em nog installeren. Ikke heb een geforce 3, dus daar zal het niet aan liggen, misschien dat ik vergeten ben om wat details op high te zetten :?

Hahahahah en nu nog eens zonder f8 (stuurhulp)

hmmm ik geloof dat ik best wel goed ben *D

en ik zit niet te cheaten want dat is voor kuttekoppen |:(

ik weet dat gp3 2000 niet het mooiste spel is maar het rijd wel verdomde lekker >:)

als je gp3 2000 hebt en ook nog een lekker stuurtje moet mijn tijd toch een doorn in het oog zijn nietwaar

kom op dames! snoer die loekos zijn grote bek eens *D

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op vrijdag 16 november 2001 11:58 schreef loekos het volgende:

[..]

Hahahahah en nu nog eens zonder f8 (stuurhulp)

hmmm ik geloof dat ik best wel goed ben *D
Wel makkelijk dan je met de functie knoppen even snel voor het screenshot alle hulpmiddelen kunt uitzetten :z

Verwijderd

klopt wel dat et grafisch niet de top is. Is het namelijk gewoon niet, maar het is wel een goed spel :)

(alleen vindt samor dat ze de wieltjes best hadden kunnen filteren)

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Daar heeft Samor inderdaad vet gelijk in. Ondanks Geforce toch pixels, maarja...het spel is gewoon super :)

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/roderik/pics/gp3.gif

:Y)

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 11:43 schreef Dinictus het volgende:
het LIJKT wel een lelijk spel.......
Ja joh, dat hebben bij de makers express gedaan, dan kan je makkelijker fotosoepen en op forums te doen alsof je snelle tijden hebt behaald.... (oh, valt dat een beetje op als de screenshot op de exact zelfde plaats is genomen? Oh valt het op al het dezelfde wagen is, maar alleen de kleur van de buitenkant is veranderd? Oooooh.....)

En vinkie, dat is wel een beetje erg waardeloos gefotosoept... het lijkt wel alsof je in paint heb zitten klieren,je had de gebieden rond de 1:00 beter moeten aanpassen, je kunt heel goed zien dat die 2 nullen komen van een gekopieerde nul, want het gebied om de nullen is loopt niet mooi over in kleur met het gebied daar weer omheen...

• Sheik
Denkt Vinkie nou echt dat wij daarin trappen? :'(

Verwijderd

Topicstarter
Nou vinkie ik snap niet hoe je het geflikt hebt maar gefeliciteerd jongen you are the greatest!!! :+

Je hebt gewonnen een taise massage en een 35 cm lange voorbind dildo met paars en rode ledjes en alsof het allemaal nog niet genoeg is als klap op de vuurpijl een zelfreinigende opblaaspop :9

kom op jongens gooi ff die koelers radiators potloden soldeerbouten en artic silver aan de kant en verpletter die tijd !

dit is toch het doel waar je voor tweakt toch??

of draaien jullie echt aleen maar benchmarks >:)

• Sheik
Kan jij me misschien je instellingen van de auto mailen, dan verpletter ik je tijd wel. Ik heb namelijk geen tijd/zin om helemaal de auto zelf te tunen :)

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-02 15:44

Raimond613

Simracer

Ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar het wereldrecord staat op dit moment op 1:32.6 door Christian Neumann.

Check
http://hof3.sim-racing.net

iracing profile

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 21:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Kan jij me misschien je instellingen van de auto mailen, dan verpletter ik je tijd wel. Ik heb namelijk geen tijd/zin om helemaal de auto zelf te tunen :)
Top kijk zo hoort het hulde!!! een man met lef :)

er is niets aan afgesteld het is een standaard install van gp3 2000 in quicklaps mode op suzuka, met alleen de laatste gpx patch om lekker snel in het spel te zitten en shotjes te kunnen maken en echt NIX afgesteld zo standaard als het maar kan dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 16 november 2001 21:19 schreef Raimond het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar het wereldrecord staat op dit moment op 1:32.6 door Christian Neumann.

Check
http://hof3.sim-racing.net
Wat heb ik met die Christian Neumann te maken? zit die ook op dit forum dan *D

je weet natuurlijk nooit wat die gast allemaal afgesteld heeft :?

dit komt van die site die je gaf (toffe site trouwens bedankt)

Racing Hotlap

1. The driver is allowed to spend as much time for individual training as he/she needs.

2. The driver is free to use any setup.<<<dit bedoel ik dus :)

3. Each driver has to write in the game his registration name. Hotlaps with unregistrated names won`t be accepted.

4. The average value of Processor Occupancy in hotlap should be less or equal 95%.

5. It is not allowed to cut distance by cutting corners. The driver should have 2 wheels on the track or vertically over the track at alltime. The track is asphalt, white lines and kerbs. This rule is applyed only to inside corners, when distance was cut, and for chicanes. Besides it is not allowed to touch walls for increased braking. Please refrain from sending in laps that you're not sure about yourself.

6. It is allowed to use any Driving Aids, except F4 Indestructable mode. It is forbidden not to use F8 Steering Help in "Digital" section.

7. Hotlap should be saved with Performance Data.

ik heb het hier over standaard afstellingen.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-02 16:09

JeroenT

hoi!

het lijkt wel stunts... met een opgelapt kleurtje :o

Verwijderd

Stel grafix geilers!

Ik ben verslaafd geweest aan gp3 jah! Ik was/ben een diehard gp3er ik race ieder1 er hier uit! ZONDER 1 HULP MODE AAN!

En ik was niet verslaafd door de grafix, neh, door de heerlijke gameplay :P! Daar draait het gamen om! Ik kijk niet naar kartelrandjes en iets te grove pixels.

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Het is op zich verrassend makkelijk om GP3 te racen zonder rijhulpen whatsoever. Het is in vergelijking met F1 2000 vrij langzaam en ruim. F1 2k is niet te doen zonder stuur, GP3 wel.
Maar GP3 schijnt wel vet realistischer te zien (ik gebruik het woord schijnt omdat ik zelf niet in een echte F1 bak heb gezeten, dus weet ik dat niet zeker)

Maar ik kan je wel vertellen, als je GP2 hebt, is het vrijwel nutteloos om GP3 te kopen. Daar kwam ik alleen ongeveer 99,95 te laat achter :)
er zit nauwelijks verschil tussen die twee. Tenminste, niet iets dat ik tijdens het rijden merk.

En nee, ik kan me mijn tijden op suzuka niet herinneren, ik reed eigenlijk nooit op suzuka. vind het niet zon mooie baan.
Doe mij maar Spa Franchorchamps, met Eau Rouge :)

Ik zal wel eens ff GP3 weer installeren en kijken wat mn tijd is (let wel, met toetsenbord en al in geen half jaar meer gespeeld) op suzuka en belgie.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:05
Er is 1 groot verschil tussen GP2 en GP3 in gp2 kon je normaal met je toetsenbord zonder dat er een beetje meegeholpen wordt zoals nu in gp3.

Ik heb me stuurtje verkocht en daar baal ik nog altijd van, stuur tov toetsenbord kan zo 2sec schelen :(
Op vrijdag 16 november 2001 23:14 schreef GTOfire het volgende:
Het is op zich verrassend makkelijk om GP3 te racen zonder rijhulpen whatsoever. Het is in vergelijking met F1 2000 vrij langzaam en ruim. F1 2k is niet te doen zonder stuur, GP3 wel.
Maar GP3 schijnt wel vet realistischer te zien (ik gebruik het woord schijnt omdat ik zelf niet in een echte F1 bak heb gezeten, dus weet ik dat niet zeker)

Maar ik kan je wel vertellen, als je GP2 hebt, is het vrijwel nutteloos om GP3 te kopen. Daar kwam ik alleen ongeveer 99,95 te laat achter :)
er zit nauwelijks verschil tussen die twee. Tenminste, niet iets dat ik tijdens het rijden merk.

En nee, ik kan me mijn tijden op suzuka niet herinneren, ik reed eigenlijk nooit op suzuka. vind het niet zon mooie baan.
Doe mij maar Spa Franchorchamps, met Eau Rouge :)

Ik zal wel eens ff GP3 weer installeren en kijken wat mn tijd is (let wel, met toetsenbord en al in geen half jaar meer gespeeld) op suzuka en belgie.

iRacing Profiel

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
hehehe

vond het wel grappig :P

gewoon ff een niet serieuze post er door heen :)

moet toch ook kunnen ;)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja ik heb net ff gereden en die stuurhulp is bui-ten-ge-woon irritant!
Je kunt nu Eau Rouge nemen door alleen het gas in te houden!

Maar goed, gign echt zwaar bagger op Suzuka, ken dat hele kreng voor geen meter, dus bij een aantal bochten veel te vroeg of veel te hard geremd om maar op de baan te blijven. resultaat: 1:47.nog wat

Spa voelde iets beter aan, maar daar ben ik gewend aan mn eigen afstelling. Nou kwam in Eau rouge constant de plank op de grond en haalde mn Ferrari op het rechte stuk maximaal de 181 MPH, zwaar bagger dus als je je bedenkt dat de 200 haalbaar is :( (maar dat kan ik me ook fout herinneren)
resultaat: 1.57.nog wat

de grootste reden dat die tijden zo zwaar hoog zijn is denk ik mn toetsenbord. toetsenbord is OF geen gas, OF vol gas, en dat is nie erg fijn zonder launch control :)
en met bochten is het ook af en toe wel lastig.

maar goed, nog ff, wat zijn jullie tijden bij Spa? dan weet ik hoe bagger ik daar ga.
ik neem aan iets in de 1.47 o.i.d.?

edit:
Nog 1 klein excuusje, ik ben gewend met toetsenbord om te schakelen met spatie balk. en dan met mn rechterhand. Maar de rechterkant van mn spatiebalk is compleet brak, dus als je dat ding daar inramt, dan gaat de rechterkant wel naar beneden, maar de linkerkant komt omhoog, dus er gebeurt niks. dus nou moest ik met links schakelen.

• Razkin
Ik heb ook ff wat rondes gereden op spa met de eeste versie van GP3, geen gepatch NIX. Omdat ik moet geen stuur heb speel ik met toetsenbord en heb ik schakelhulp aanstaan, want anders is het echt niet te doen en de mensen die gp3 spelen met stuurtje en zelf schakelen weten dat zelf schakelen sneller is, dus het werkt eik alleen in mijn nadeel. Mijn tijd is 1:38:676 met de standaard setup dus !

iRacing Profiel

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

zelf schakelen is niet noodzakelijk sneller. Als jij op het precies goede moment op en terug kan schakelen heb je daar zeker voordeel mee, maar er zijn er niet veel die dat kunnen. Over het algemeen maakt het dus niks uit of je zelf schakelt of niet, maar het geeft voor jezelf wel een extra uitdaging en moeilijkheidsgraad. Het heeft me een hele tijd gekost om van automatisch naar handmatig over te stappen, en dan nog kan ik het alleen bij GP2, GP3 en F1 2000.
Maar ik moet wel zeggen, ik heb er een stuk meer lol in met zelf schakelen, dus ik zou zeggen aan iedereen: probeer het ook eens.

Ik weet nog hoe ik de eerste keer altijd GP2 speelde. op monaco, indestructible aan, qualifying afkappen, bij de start meteen omdraaien en iedereen uit de race raggen, zodat op de eindlijst ik als winnaar en de rest DNF stond *D
Ik was toen erg gesteld op winnen zoals je wel ziet.

Maar ongeacht of automatisch nou in je voor of nadeel zou werken, 1.38.676 lijkt mij een zeer behoorlijke tijd voor standaard setup.

• Razkin
Ok ok, IK ben dus echt sneller als ik zelf schakel, dan heb je gewoon net ff wat meer controle(shortshiften ed), maar als ik dat op een toetensbord moet doen, krijg ik spontaan RSI :( Zal wel weer een stuurtje aanschaffen, dan kan ik ook echt alles weer uit hebben :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 11:50 schreef BuzzerCrAsH het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ff niet, het is al bijna eind 2001
Op mijn season 2000 doossie staat toch echt (c) 2001 INFOGRAMES :?

En mijn pic is NIET gefotosoept en ook niet bewerkt met PSP :(

En dat mijn pic op dezelfde plaats is genomen als die van de topicstarter is omdat je na een quickrondje weer opnieuw teruggezet wordt, een eindje voor de start/finish en dan sta je stil!

Verder heb ik GP3 veel gespeelt, dus het was niet al te moeilijk om toch a een lange pauze :) een betere tijd neer te zetten dan de topicstarter zonder mijn auto getweakt te hebben 8-)

//edit: en niemand die ut ietsies beter kan zonder een photo editor :P

• Razkin
Uhm toch wel, ik nl :) Plus in jouw versie zijn de wagens weer sneller dus ik ben sowieso sneller dan jij :P
Zal zodra ik op me server kan ff screenshot oploaden.
Op zaterdag 17 november 2001 02:03 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 17 november 2001 02:03 schreef xmvl33 het volgende:

[..]

Op mijn season 2000 doossie staat toch echt (c) 2001 INFOGRAMES :?

En mijn pic is NIET gefotosoept en ook niet bewerkt met PSP :(

En dat mijn pic op dezelfde plaats is genomen als die van de topicstarter is omdat je na een quickrondje weer opnieuw teruggezet wordt, een eindje voor de start/finish en dan sta je stil!

Verder heb ik GP3 veel gespeelt, dus het was niet al te moeilijk om toch a een lange pauze :) een betere tijd neer te zetten dan de topicstarter zonder mijn auto getweakt te hebben 8-)

Als je die tijd echt gehaald hebt petje af!! :9~

maar wat doet dat stuurhulp icoontje aan? ik deed het echt zonder :) en eigenlijk ook dezelfde bolide als ik gebruiken want ik geloof dat de performance van de merken onderling ook nog verschillend is.

maar ik pak de challenge aan ik ga je tijd aanvallen.. het kan misschien effe duren maar ik ga ervoor >:)

• Razkin
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/qn/prive/razkin/gp3.jpg

zo dan

iRacing Profiel

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik kan stuurhulp neit uitzetten met standaard stragiht out of the box GP3, dan moet je volgens mij ergens in je settings gaan klooien.

En in die world record regels staat ook dat je met F8 aan MOET rijden, hoe irritant het ook is. Ik ga juist alleen maar slomer met F8 aan.

• Razkin
Dat klopt in GP3 heb je altijd last van stuurhulp itt GP2.

Het klopt ook dat je met tc slomer bent ja.
Op zaterdag 17 november 2001 11:37 schreef GTOfire het volgende:
ik kan stuurhulp neit uitzetten met standaard stragiht out of the box GP3, dan moet je volgens mij ergens in je settings gaan klooien.

En in die world record regels staat ook dat je met F8 aan MOET rijden, hoe irritant het ook is. Ik ga juist alleen maar slomer met F8 aan.

iRacing Profiel

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

pfffft...! heb zojuist ff mn ouwe Thrustmaster SuperSport uit de mottenballen gevist.
Dat is ZWAAAR bagger om daar weer aan te wennen zeg :)
het lijkt heel vaak alsof ie niet ver genoeg in kan sturen. normaal kun je in die dubbele linkse bocht achterop Spa (iemand enig idee welke ik bedoel?) bijna vol gas gaan, en het stuur vol naar links. Met keyboard geen enkel probleem, gewoon a en , inhouden, maar met stuurtje vlieg ik altijd de baan af omdat ie de bocht nie haalt ;(

Pagina: 1