Ik zat wat rond te touren met gp3 2000 nix gepatcht allen de laatste gpx (om lekker snel te kunnen starten zonder intro movies)in quicklaps mode op suzuka,en zoals je kan zien met alle hulp uit
wie gaat er harder?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
je bedoelt dat jij sneller bent??????????????????????????????????????????????????????Op vrijdag 16 november 2001 00:23 schreef Captain Pervert het volgende:
Laat maar, overbodige post dit.
Zal hem dan voor de show even opleuken met wat smilies:
![]()
![]()
![]()
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
o ja da's waar er zijn ook mensen met modems je zou ze bijna vergeten heOp vrijdag 16 november 2001 00:27 schreef Sick_Nick het volgende:
Toe maar, een plaatje van 1 mb. Kon je niet resizen
Hehe, chello hier. Kwam soepeltjes binnenglijdenOp vrijdag 16 november 2001 00:28 schreef j_du_pee het volgende:
was dat 1 MB? Joepie ADSL !!
Nee ik merte op dat je je plaatje niet goed gepost had, maar dat fixte je.Op vrijdag 16 november 2001 00:28 schreef loekos het volgende:
[..]
je bedoelt dat jij sneller bent??????????????????????????????????????????????????????
nou nou nou nou
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ja inderdaad hehehe tis al laatOp vrijdag 16 november 2001 00:35 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Nee ik merte op dat je je plaatje niet goed gepost had, maar dat fixte je.
*kuch*IGR*kuch*Op vrijdag 16 november 2001 00:31 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Hehe, chello hier. Kwam soepeltjes binnenglijden
Maar toch, een plaatje van 1mb is echt overdreven en zeker voor de modemers en nog erger, de casema en rendekooy slachtoffers.
Verwijderd
Maakt niet uitOp vrijdag 16 november 2001 06:34 schreef Exoset het volgende:
Gaat dit over de hoogste snelheid of de grootste plaatjes?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij heb jij gefotosoept? heheOp vrijdag 16 november 2001 02:54 schreef xmvl33 het volgende:
Makkie, in mijn eerste ronde al
[afbeelding]
Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?
* creative8500 denkt dat je jaloers bent (of omdat hij goed kan photoshoppen, of omdat hij zo goed kan racen)Op vrijdag 16 november 2001 10:45 schreef pierkwam het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gefotosoept? hehe
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
http compresie shit enz, plaatjes worden extra gecomprimeerd geladen.Op vrijdag 16 november 2001 08:18 schreef liquidlizard het volgende:
Die van loekos is toch veel mooier....
Maaruh, dat plaatje van 1,6 MB met Mxstream laadde hij in 10 seconden ofzowbest wel weird als downen met max. 64 kb/sec gaat
Dat denk ik dus ff niet, het is al bijna eind 2001Op vrijdag 16 november 2001 07:37 schreef xmvl33 het volgende:
Maar season 2000 is volgens mij van dit jaar.
Hahahahah en nu nog eens zonder f8 (stuurhulp)Op vrijdag 16 november 2001 07:37 schreef xmvl33 het volgende:
Ik wou alleen ff laten zien dat ik het sneller konIk moest em nog installeren. Ikke heb een geforce 3, dus daar zal het niet aan liggen, misschien dat ik vergeten ben om wat details op high te zetten
Maar season 2000 is volgens mij van dit jaar.
Wel makkelijk dan je met de functie knoppen even snel voor het screenshot alle hulpmiddelen kunt uitzettenOp vrijdag 16 november 2001 11:58 schreef loekos het volgende:
[..]
Hahahahah en nu nog eens zonder f8 (stuurhulp)
hmmm ik geloof dat ik best wel goed ben
Verwijderd
Verwijderd
Ja joh, dat hebben bij de makers express gedaan, dan kan je makkelijker fotosoepen en op forums te doen alsof je snelle tijden hebt behaald.... (oh, valt dat een beetje op als de screenshot op de exact zelfde plaats is genomen? Oh valt het op al het dezelfde wagen is, maar alleen de kleur van de buitenkant is veranderd? Oooooh.....)Op vrijdag 16 november 2001 11:43 schreef Dinictus het volgende:
het LIJKT wel een lelijk spel.......
Top kijk zo hoort het hulde!!! een man met lefOp vrijdag 16 november 2001 21:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Kan jij me misschien je instellingen van de auto mailen, dan verpletter ik je tijd wel. Ik heb namelijk geen tijd/zin om helemaal de auto zelf te tunen
Wat heb ik met die Christian Neumann te maken? zit die ook op dit forum danOp vrijdag 16 november 2001 21:19 schreef Raimond het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn ofzo, maar het wereldrecord staat op dit moment op 1:32.6 door Christian Neumann.
Check
http://hof3.sim-racing.net
Verwijderd
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Op vrijdag 16 november 2001 23:14 schreef GTOfire het volgende:
Het is op zich verrassend makkelijk om GP3 te racen zonder rijhulpen whatsoever. Het is in vergelijking met F1 2000 vrij langzaam en ruim. F1 2k is niet te doen zonder stuur, GP3 wel.
Maar GP3 schijnt wel vet realistischer te zien (ik gebruik het woord schijnt omdat ik zelf niet in een echte F1 bak heb gezeten, dus weet ik dat niet zeker)
Maar ik kan je wel vertellen, als je GP2 hebt, is het vrijwel nutteloos om GP3 te kopen. Daar kwam ik alleen ongeveer 99,95 te laat achter
er zit nauwelijks verschil tussen die twee. Tenminste, niet iets dat ik tijdens het rijden merk.
En nee, ik kan me mijn tijden op suzuka niet herinneren, ik reed eigenlijk nooit op suzuka. vind het niet zon mooie baan.
Doe mij maar Spa Franchorchamps, met Eau Rouge
Ik zal wel eens ff GP3 weer installeren en kijken wat mn tijd is (let wel, met toetsenbord en al in geen half jaar meer gespeeld) op suzuka en belgie.
Verwijderd
Op mijn season 2000 doossie staat toch echt (c) 2001 INFOGRAMESOp vrijdag 16 november 2001 11:50 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ff niet, het is al bijna eind 2001
Op zaterdag 17 november 2001 02:03 schreef xmvl33 het volgende:
[..]
//edit: en niemand die ut ietsies beter kan zonder een photo editor
Als je die tijd echt gehaald hebt petje af!!Op zaterdag 17 november 2001 02:03 schreef xmvl33 het volgende:
[..]
Op mijn season 2000 doossie staat toch echt (c) 2001 INFOGRAMES
En mijn pic is NIET gefotosoept en ook niet bewerkt met PSP![]()
En dat mijn pic op dezelfde plaats is genomen als die van de topicstarter is omdat je na een quickrondje weer opnieuw teruggezet wordt, een eindje voor de start/finish en dan sta je stil!
Verder heb ik GP3 veel gespeelt, dus het was niet al te moeilijk om toch a een lange pauzeeen betere tijd neer te zetten dan de topicstarter zonder mijn auto getweakt te hebben
//edit: en niemand die ut ietsies beter kan zonder een photo editor
Op zaterdag 17 november 2001 11:37 schreef GTOfire het volgende:
ik kan stuurhulp neit uitzetten met standaard stragiht out of the box GP3, dan moet je volgens mij ergens in je settings gaan klooien.
En in die world record regels staat ook dat je met F8 aan MOET rijden, hoe irritant het ook is. Ik ga juist alleen maar slomer met F8 aan.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq